Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 10:46

Varekaj schreef:
:j ik vind het superfijn dat ik mensen blij kan maken met kledij die anders toch maar in mijn kast hangt te verstoffen. Soms is het kledij van mama die ze niet meer draagt sinds ze op pensioen is. Dan hoef je niet altijd strak in het pak rond te lopen, en veel gelegenheden om opgetut te zijn hebben we niet zo vaak.

Door Urbanus wel benieuwd geworden naar Juffrouw Jansen jurkjes en nu ben ik verliefd :+

Haha ja is echt mijn favoriete merk, blijft ook zo mooi.

tengeltje11

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 11:08

Was ook nieuwsgierig, maar voor mij net totaal niet mijn smaak. Ik zoek vooral leuke dingen van Blutsgeschwister en ook een leuke trui van Naketano die ik nog niet heb voor een leuke prijs vind ik altijd fantastisch om te kunnen kopen ({‘ voor de kids ook nieuwe shoesme schoenen voor een prikje)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 11:09

Ik hou wel van die stijl :D en dan is vinted handig om dingen uit te proberen. Heb er alleen nog geen gekocht, maar staat wel op de planning.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 12:06

Nekatano is failliet

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 12:55

tita schreef:
Nekatano is failliet

Al 4 jaar.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 15:00

Hoi, heeft iemand hier nog een paar luchtige zomerbroeken (tot over de knie) en losse stof korte broeken te koop? Liefst zwart en/of neutrale kleuren. (En maat 38/40)

Of iemand dat gezien bij één verkoper?

Ik heb zoiets nodig op korte termijn maar meestal vind je niet alles bij één verkoper, dat vind ik soms wat zonde bij de verzendkosten.. en in de winkel vind je nu bijna alleen winterkleding..

Tips zijn welkom! :D

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:26

Urbanus schreef:
tita schreef:
Nekatano is failliet

Al 4 jaar.

Zeker, net daarmee dat je ze moet vinden op vinted, want nergens in de winkels nog te koop en zijn de enige truien die ik in de winter draag.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:42

Er ligt een pakket voor mij sinds gister einde van de middag, maar kon m gister en vandaag niet ophalen en nu heb ik al een bericht van de verkoper of ik hem niet vergeet op te halen :=

Vind het echt opdringerig. Het punt is tot 17.00u open en ik zit niet de hele dag thuis te wachten tot er een pakket is maar heb ook werk en andere dingen te doen :')
Dus ik heb voor maandag op de planning om het op te halen.

Communiceren jullie ook zoveel met je kopers verkopers? Ik nl zo min mogelijk altijd omdat ik zoveel koop en verkoop.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:51

verootjoo schreef:
Er ligt een pakket voor mij sinds gister einde van de middag, maar kon m gister en vandaag niet ophalen en nu heb ik al een bericht van de verkoper of ik hem niet vergeet op te halen :=

Vind het echt opdringerig. Het punt is tot 17.00u open en ik zit niet de hele dag thuis te wachten tot er een pakket is maar heb ook werk en andere dingen te doen :')
Dus ik heb voor maandag op de planning om het op te halen.

Communiceren jullie ook zoveel met je kopers verkopers? Ik nl zo min mogelijk altijd omdat ik zoveel koop en verkoop.

Dat is wel vlot. Ik heb 1x een herinnering gestuurd op dag 6 dat het er lag. Omdat het na 7 dagen retour gaat :')

Maar na een dag? :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 21:00

Ja toch :') dat vinted is niet mijn leven ofzo, en ik woon ook niet in gebied waar al die afhaalpunten dagelijks tot 22.00u open zijn :+
Hier is alles om 17/18.00 dicht en op zondag ook.

Ik had ook een bericht van iemand toen ik op woensdag iets kocht: ‘sorry, ik kan het pas zaterdag op de post doen, ik hoop dat je dat niet erg vindt’.

Nou nee, je hebt daar 5 werkdagen voor, als ik het a la minute nodig heb ga ik wel naar een winkel.
Op vinted zie ik wel wanneer ik het krijg.
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 22-10-22 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 21:02

Ik heb soms al 2/3 dagen melding dat er een pakket is aangekomen op punt via mail maar dat er in vinted niks te zien is. Ik twijfel soms dan wel of ik bericht moet sturen maar als er nog niks in vinted zelf staat zal koper ook wel niks gehoord hebben

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 21:02

Ik hoef ook niet perse te communiceren eigenlijk vind het ik het heerlijk om het gewoon niet te doen :+

Vind marktplaats dan ineens weer zo wennen als ik daar wat verkoop

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 21:05

Ik heb de nationale we halen het op, maar we geven het geld niet vrij week. Ik zit nu op nr 3, ik vind dat zo slordig. Druk even op ok, ik doe moeite om het snel te verzenden, is het dan zo lastig om dat te doen? Dan moet ik weer 2 dagen wachten op de centen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 21:10

Oh ja irritant. Dat doe ik altijd gelijk als ik het pakket open maak. Ff kijken of het is wat het hoort te zijn en op ok klikken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 21:16

Oh dat is zo irritant. 6 pakjes zijn nu op te halen. 3 hebben er pas op oké gedrukt en ik heb alles binnen 24u verzonden. Neem aan dat je gelijk open maakt en idd kleine moeite

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 21:27

Alja schreef:
Ik hoef ook niet perse te communiceren eigenlijk vind het ik het heerlijk om het gewoon niet te doen :+

Ik vind het eigenlijk wel prettig.
Ik heb gisteren schoenen gekocht voor 40 euro en gelijk een berichtje gestuurd dat ik betaald heb maar ik heb nog niks terug gehoord.

Iets in mij zegt dan gelijk dat ik weer een miskoop/betaling heb gedaan. _-:(

Ik ga ook maar eens kijken hoe het werkt met verkopen, het is ook wel leuk wat te 'verdienen' om weer iets te kunnen kopen :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 21:30

Cowgirl schreef:
Alja schreef:

Ik vind het eigenlijk wel prettig.
Ik heb gisteren schoenen gekocht voor 40 euro en gelijk een berichtje gestuurd dat ik betaald heb maar ik heb nog niks terug gehoord.

Iets in mij zegt dan gelijk dat ik weer een miskoop/betaling heb gedaan. _-:(

Op vinted? Je krijgt toch vanzelf bericht dat het is opgestuurd?
Ik stuur daar nooit een bericht achteraan, zie het wel.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 22:46

Idd
Vind het ook van die nutteloze berichten dat ze schrijven dat ze verzenden, ja dat zie ik ook wel dat het verzonden is :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 22:55

Ik communiceer ook zo weinig mogelijk, behalve met wat vaste kopers. Ik vind het altijd leuk als iemand terug komt :)

Ik ben aan het opruimen voor een naderende verhuizing dus ik had een aantal dingen er veel voordeliger op gezet. Gaat zo’n Franse weer onder bieden. Nouja, ik wil er vanaf dus vooruit. Gaat ze daar weer onder bieden. Gelijk geblokkeerd, zo onbeschoft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 23:03

Ik communiceer niet zo vaak, maar meestal wordt er gewoon gekocht en niks gevraagd. Als ik merk dat het wat langer gaat duren eer ik kan verzenden geef ik dat wel aan, gaat altijd goed.

Enige waar ik strikt in ben is bieden onder de prijs bij bundelkorting, zeker als ik de korting tijdelijk fiks heb verhoogd. Ze krijgen dan soms al een pakket aan -50% en dan gaan ze nog 1/3 eraf proberen bietsen. Dat is gewoon "nee".

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 07:28

Lisitano schreef:
Ik communiceer ook zo weinig mogelijk, behalve met wat vaste kopers. Ik vind het altijd leuk als iemand terug komt :)

Ik ben aan het opruimen voor een naderende verhuizing dus ik had een aantal dingen er veel voordeliger op gezet. Gaat zo’n Franse weer onder bieden. Nouja, ik wil er vanaf dus vooruit. Gaat ze daar weer onder bieden. Gelijk geblokkeerd, zo onbeschoft.

Wat is jouw account O:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:50

Lisitano jongens kleding toch?
Ik wil je account ook wel :)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:53

Ik had er gisteren een paar items opgezet en zit daarom weer vol in het proces van mensen die allemaal bundels aanmaken en biedingen doen. Maar het ene item dat in elke bundelaanvraag zat, is nu los verkocht en dus kunnen we daar niks meer mee. :Y)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 16:07

Hoelang mag een pakketje onder weg zijn?
Ik heb op 5 oktober een pakket verstuurd en is onder tussen nog niet aangekomen. Wanneer moet ik actie ondernemen of moet ik gewoon afwachten?

Op 6 oktober had ik ook een pakket verstuurd (allebei met homerr overigens) en deze was vrijdag aangekomen op afhaal locatie.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 16:40

Staat onder het bericht tot wanneer het aan mag komen