Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_San87_ schreef:chanicha schreef:Dan zou ik roze nagellak doen, anders wordt het té!
Ik dacht dat zilver/groen glitter wel tof zou contrasteren.
Roze is ook gaaf. Ik vind t nog steeds irritant dat ik niet kan kiezen
.
zigranta schreef:_San87_ schreef:De bedragen die gevraagd worden voor een stengel pampasgras!
Waar woon je? Anders kun je hier een stuk afsteken, wel goed gereedschap meenemen, want hij is groot!
Of bedoel je alleen zo'n pluim? Kan je er ook 1 van krijgen
Suliko schreef:Dankjewel SinneJ, de ceremonie zelf was prachtig, verdrietig maar een waardig afscheid van mijn vader.
Wij hadden natuurlijk ook niet door dat de livestream niet werkte tot pas erna.
Gelukkig is de opname wel gelukt met de andere code. Dus mensen kunnen het wel terug kijken, maar dat is toch anders.
Ik vind het echt zo'n belachelijk slecht verhaal, dat kan toch niet als professionele organisaties en in deze tijden dat het zo normaal is om online aanwezig te zijn. Hoeveel werk is het om een medewerker even de code te laten testen? Of een communicatielijntje te hebben met zo'n belangrijk extern bedrijf buiten de kantooruren? Het had binnen 1 minuut gefikst kunnen worden.
Maar goed, ik ben al moe genoeg van de afgelopen weken dus ik ga het proberen los te laten. Maar jeetje mina wat een frustratie.
hagelslag schreef:Planners
Ik heb ook buiten werk om nog wat te doen hoor.
Mijn leven bestaat niet alleen uit werken
Flowery schreef:Vriend die de hele nacht in zichzelf praat, of ligt te jammeren, of ligt te kreunen, of mij eruit loopt te duwen. Ik. Wil. Slapen![]()
Ik ben een onwijs lichte slaper en ik ben denk ik iedere 15 min wel wakker geworden en ben nu compleet gesloopt![]()
Over een maand gaan we samenwonen en ik weet niet of ik het ga trekken als ik nooit meer even een nacht door kan slapen.
Snap dat hij er niks aan kan doen, maar dit is zo onwijs vermoeiend
Marije_1997 schreef:Flowery schreef:Vriend die de hele nacht in zichzelf praat, of ligt te jammeren, of ligt te kreunen, of mij eruit loopt te duwen. Ik. Wil. Slapen![]()
Ik ben een onwijs lichte slaper en ik ben denk ik iedere 15 min wel wakker geworden en ben nu compleet gesloopt![]()
Over een maand gaan we samenwonen en ik weet niet of ik het ga trekken als ik nooit meer even een nacht door kan slapen.
Allebei een eigen kamer en eigen bed is helemaal niet gek, dit blijkt vaker voor te komen bij stelletjes die samen gaan wonen.
smit_ilse schreef:hagelslag schreef:Planners
Ik heb ook buiten werk om nog wat te doen hoor.
Mijn leven bestaat niet alleen uit werken
Nou idd! Zo kwam de planner van mn partner vandaag vertellen dat hij zaterdag cursus code 95 heeft....en nog uitgelachen worden als je zegt dat je niet kan, het kort dag is om te melden en nog een leven naast je werk hebt.
Marije_1997 schreef:Flowery schreef:Vriend die de hele nacht in zichzelf praat, of ligt te jammeren, of ligt te kreunen, of mij eruit loopt te duwen. Ik. Wil. Slapen![]()
Allebei een eigen kamer en eigen bed is helemaal niet gek, dit blijkt vaker voor te komen bij stelletjes die samen gaan wonen.
xPabloBokt schreef:Mando schreef:Of oordopjes werken ook prima.
Niet als hij ook aan je gaat sjorren 's nachts