Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:51

Of Belgen die in nl komen shoppen omdat bij hun alles dicht is....

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:52

Nou eigenlijk ging het over het afwijken van nieuw aangelegde ruiterpaden :') & het negeren van borden die er al sinds augustus staan. 'Oooh welke borden????'

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:52

xPabloBokt schreef:
Ik relateer dit even aan het hamsteren. Voedselbank hier is door de voorraad heen omdat mensen alles leeghamsteren. Heb zelf geen voorraad maar ik heb wel mankracht aangeboden en ga kijken of ik kan rijden voor ouderen die niet naar buiten durven/willen..

En de DC's liggen ondertussen wel nog gewoon vol. Ik snap echt niet dat mensen niet inzien dat ze hier zoveel kwaad mee doen. Ondanks dat winkelketens aangeven dat er genoeg eten ligt in de DC's, gaan ze gewoon door met hamsteren terwijl als ze gewoon normaal boodschappen doen, de winkels zoals altijd gewoon normaal bevoorraad kunnen worden 8)7 Nu kunnen de winkels ook achter de feiten aan gaan lopen want leeggelopen winkels weer hervullen gaat zoveel extra mensen en uren kosten.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:53

xDenies schreef:
Nou eigenlijk ging het over het afwijken van nieuw aangelegde ruiterpaden :') & het negeren van borden die er al sinds augustus staan. 'Oooh welke borden????'

Altijd fijn ja als mensen zoiets negeren ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:58

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn vader, die al jaar en dag verzuipt in de schulden (en daar ook uitgebreid over klaagt) omdat hij een gat in zijn hand heeft, daarnet even belde om te laten weten dat hij al zijn leningen had laten herzien (lees: Langere looptijd) Hierdoor kreeg hij extra financiele ruimte en kon hij eindelijk starten met het afbetalen aan zijn ouders waar hij ook nog voor 5 cijfers in het rood staat. En zijn vriendin waar het ook over 5 cijfers gaat. MAAR! Ipv dat te doen heeft hij nu maar bijgeleend en een mobilhome van €54.000 gekocht. (ja, je leest het goed! Ik dacht dat ik ging omvallen toen ik het hoorde)

Man man man. 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel en dat noemt zichzelf dan volwassen :')
Oh neeee :x Bijzonder is dat. Ik ken ook twee mensen die vergelijkbaar met geld omgaan; altijd klagen dat ze zo krap zitten en vervolgens wel dingen kopen of uitgaven doen waarvan je denkt: je geld zou ergens anders heen moeten. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij. Prioriteiten stellen lukt ze niet, of zo. :\

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 20:00

Na 10 uur werk weer thuis. Hier werd het hamsteren gelukkig een stuk minder! Wel erg druk hoor.

Grappig, heel veel mensen kwamen op acht uur sochtends aan rennen omdat ze bang waren dat het zo druk werd. En daardoor was het juist tussen acht en negen super druk _O-

Ik erger me eraan dat mijn pijn door de tramadol heen is gebroken. Ik heb vooral pijn in mijn schouders en dat is echt super onhandig als caissière.. nu godzijdank thuis en voor het eerst een tweede dosis tramadol genomen, twee dagen vrij. Mijn lichaam vond de afgelopen dagen echt te zwaar

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 20:20

DeMolenhoek schreef:
Amandavd schreef:
Dat ik een nieuw basic wit t-shirt gekocht heb, en er meteen oranje vlekken op gemaakt heb. Geprobeerd te wassen met anti vlekken spul maar niet geholpen. oliebol. Gelukkig was die niet zo duur maar ik ga geen uur rijden om precies zo'n zelfde shirt bij de winkel te kopen. Online bestellen is met 5 euro verzendkosten, vind ik ook onzin.

Van wat zijn de vlekken? In de zon hangen kan helpen :)

Iets van oranje kip marinade. Dat wist ik niet, goeie tip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 20:22

culaccino schreef:
DeMolenhoek schreef:
Dat mijn vader, die al jaar en dag verzuipt in de schulden (en daar ook uitgebreid over klaagt) omdat hij een gat in zijn hand heeft, daarnet even belde om te laten weten dat hij al zijn leningen had laten herzien (lees: Langere looptijd) Hierdoor kreeg hij extra financiele ruimte en kon hij eindelijk starten met het afbetalen aan zijn ouders waar hij ook nog voor 5 cijfers in het rood staat. En zijn vriendin waar het ook over 5 cijfers gaat. MAAR! Ipv dat te doen heeft hij nu maar bijgeleend en een mobilhome van €54.000 gekocht. (ja, je leest het goed! Ik dacht dat ik ging omvallen toen ik het hoorde)

Man man man. 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel en dat noemt zichzelf dan volwassen :')
Oh neeee :x Bijzonder is dat. Ik ken ook twee mensen die vergelijkbaar met geld omgaan; altijd klagen dat ze zo krap zitten en vervolgens wel dingen kopen of uitgaven doen waarvan je denkt: je geld zou ergens anders heen moeten. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij. Prioriteiten stellen lukt ze niet, of zo. :

Ja het moet even binnen komen bij mij. 54.000 lappen. Abnormaal :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 20:23

Net £40 uitgegeven aan acrylinkt en ik vind het echt intens ruk om mee te werken...

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 20:41

Dat ik allemaal zooi heb gekocht voor mijn haar (curly girl methode), maar mijn haar ziet er echt niet uit. :') Gewoon maar weer mijn oude producten gebruiken.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 20:43

Jeuk, maar mag niet krabben

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 20:48

Misschien dat het 2ehands nog wat waard is voor iemand, zeker als het nog zo goed als nieuw is Mkango? Er zijn vast mensen met een airbrush die daarop kicken, of mensen die zoiets leuk vinden voor Inktober

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 20:49

Pandora2 schreef:
[naam] schreef:
Dat de afwas niet uit zichzelf wegloopt

Dan heb je ook geen bestek meer }>

Ik hoop altijd maar dat de kaboutertjes de afwas komen doen en weer netjes terugzetten :')

En geen vergiet en geen kommen en geen wokpan :') , was allemaal verdriet in mijn kasten

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 21:25

DeMolenhoek,vreemd dat hij überhaupt nog een lening krijgt dan.
Sommige banken doen al heel moeilijk voor een tweedehands auto.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 21:28

Ugh sommige debielen. Beroepschauffeur zijn, flink ongeluk krijgen met je vrachtwagen omdat je zat te appen. En nu blijf je gewoon tijdens het rijden op de telefoon zitten. Bah bah bah. Misselijk persoon dat je bent. -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 21:34

VickyS schreef:
DeMolenhoek,vreemd dat hij überhaupt nog een lening krijgt dan.
Sommige banken doen al heel moeilijk voor een tweedehands auto.

Ik weet niet hoe dat die het heeft gedaan want het laatste wat ik weet is dat 1 van de grootbanken hem niets meer wou lenen en hij daarvoor dus naar mijn grootouders is gegaan... Maar goed, bij mij moet hij weer niet komen janken als hij weer niet rond komt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 21:50

Dat de ik nu de moestuin planning opnieuw kan maken met nieuwe/andere tuin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 21:56

Telpeva schreef:
Misschien dat het 2ehands nog wat waard is voor iemand, zeker als het nog zo goed als nieuw is Mkango? Er zijn vast mensen met een airbrush die daarop kicken, of mensen die zoiets leuk vinden voor Inktober

Ik wil het nog wel een kans geven: keer diep ademhalen en er even voor gaan zitten, maar anders ga ik inderdaad kijken of iemand ze over wil nemen. Het is in principe wel goede kwaliteit, dus er is idd vast wel iemand die de potjes voor wat minder over wil nemen als ze nog bijna helemaal vol zijn. Ik ben echt zo slecht met natte media; aquarel gaat nog wel, maar verf is ook niet aan mij besteed. := Ik baalde al, want het project dat ik in gedachten had, had ik eigenlijk in eerste instantie gedachten met hars, maar ik heb niet genoeg ruimte voor alles wat daarbij komt kijken (en het is ook best prijzig), daarna dacht ik dat inkt op alcoholbasis een idee was, maar ook dat leek me wat onpraktisch in mijn appartement, dus nu zit ik hiermee. :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 22:00

Lestrange01 schreef:
Na 10 uur werk weer thuis. Hier werd het hamsteren gelukkig een stuk minder! Wel erg druk hoor.

Grappig, heel veel mensen kwamen op acht uur sochtends aan rennen omdat ze bang waren dat het zo druk werd. En daardoor was het juist tussen acht en negen super druk _O-

Ik erger me eraan dat mijn pijn door de tramadol heen is gebroken. Ik heb vooral pijn in mijn schouders en dat is echt super onhandig als caissière.. nu godzijdank thuis en voor het eerst een tweede dosis tramadol genomen, twee dagen vrij. Mijn lichaam vond de afgelopen dagen echt te zwaar

Hier precies hetzelfde, tussen 8 en 9 druk en in de middag viel het mee (aldus mijn vader die boodschappen was gaan doen ik had een lekker kort dagje *\o/* )

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 22:24

Mijn verzorgpaard is verkocht :( ik wist dat dit er aan kwam maar niet zo snel.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 22:35

Dat ik een spelletje wil spelen op de pc, besluit die te updaten wat weer mega lang duurt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 00:37

Krijg altijd vlees mee na een werkochtend , op vrijdag wat anders . Nu voor de proef 2 huisgemaakte vega burgers , netjes geprobeerd maar brr na een helft stond het mij zo tegen :r . Konijnenbrokjes proeven hetzelfde

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-20 01:49

Buurman schuin onder ons die weer zeer luidruchtig een feestje aan het geven is _-:(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 02:10

xPabloBokt schreef:
Buurman schuin onder ons die weer zeer luidruchtig een feestje aan het geven is _-:(

Is het een groot feest met ongeveer ruim 100 man? }>

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-20 02:44

Cayenne schreef:
xPabloBokt schreef:

Is het een groot feest met ongeveer ruim 100 man? }>

Helaas :+

Er loopt er wel een te schreeuwen voor 100 man, telt dat ook? :Y)