Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Ik relateer dit even aan het hamsteren. Voedselbank hier is door de voorraad heen omdat mensen alles leeghamsteren. Heb zelf geen voorraad maar ik heb wel mankracht aangeboden en ga kijken of ik kan rijden voor ouderen die niet naar buiten durven/willen..
DeMolenhoek schreef:Oh neeeeDat mijn vader, die al jaar en dag verzuipt in de schulden (en daar ook uitgebreid over klaagt) omdat hij een gat in zijn hand heeft, daarnet even belde om te laten weten dat hij al zijn leningen had laten herzien (lees: Langere looptijd) Hierdoor kreeg hij extra financiele ruimte en kon hij eindelijk starten met het afbetalen aan zijn ouders waar hij ook nog voor 5 cijfers in het rood staat. En zijn vriendin waar het ook over 5 cijfers gaat. MAAR! Ipv dat te doen heeft hij nu maar bijgeleend en een mobilhome van €54.000 gekocht. (ja, je leest het goed! Ik dacht dat ik ging omvallen toen ik het hoorde)
Man man man. 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel en dat noemt zichzelf dan volwassen
DeMolenhoek schreef:Amandavd schreef:Dat ik een nieuw basic wit t-shirt gekocht heb, en er meteen oranje vlekken op gemaakt heb. Geprobeerd te wassen met anti vlekken spul maar niet geholpen. oliebol. Gelukkig was die niet zo duur maar ik ga geen uur rijden om precies zo'n zelfde shirt bij de winkel te kopen. Online bestellen is met 5 euro verzendkosten, vind ik ook onzin.
Van wat zijn de vlekken? In de zon hangen kan helpen
culaccino schreef:DeMolenhoek schreef:Oh neeeeDat mijn vader, die al jaar en dag verzuipt in de schulden (en daar ook uitgebreid over klaagt) omdat hij een gat in zijn hand heeft, daarnet even belde om te laten weten dat hij al zijn leningen had laten herzien (lees: Langere looptijd) Hierdoor kreeg hij extra financiele ruimte en kon hij eindelijk starten met het afbetalen aan zijn ouders waar hij ook nog voor 5 cijfers in het rood staat. En zijn vriendin waar het ook over 5 cijfers gaat. MAAR! Ipv dat te doen heeft hij nu maar bijgeleend en een mobilhome van €54.000 gekocht. (ja, je leest het goed! Ik dacht dat ik ging omvallen toen ik het hoorde)
Man man man. 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel en dat noemt zichzelf dan volwassenBijzonder is dat. Ik ken ook twee mensen die vergelijkbaar met geld omgaan; altijd klagen dat ze zo krap zitten en vervolgens wel dingen kopen of uitgaven doen waarvan je denkt: je geld zou ergens anders heen moeten. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij. Prioriteiten stellen lukt ze niet, of zo.
VickyS schreef:DeMolenhoek,vreemd dat hij überhaupt nog een lening krijgt dan.
Sommige banken doen al heel moeilijk voor een tweedehands auto.
Telpeva schreef:Misschien dat het 2ehands nog wat waard is voor iemand, zeker als het nog zo goed als nieuw is Mkango? Er zijn vast mensen met een airbrush die daarop kicken, of mensen die zoiets leuk vinden voor Inktober
Lestrange01 schreef:Na 10 uur werk weer thuis. Hier werd het hamsteren gelukkig een stuk minder! Wel erg druk hoor.
Grappig, heel veel mensen kwamen op acht uur sochtends aan rennen omdat ze bang waren dat het zo druk werd. En daardoor was het juist tussen acht en negen super druk![]()
Ik erger me eraan dat mijn pijn door de tramadol heen is gebroken. Ik heb vooral pijn in mijn schouders en dat is echt super onhandig als caissière.. nu godzijdank thuis en voor het eerst een tweede dosis tramadol genomen, twee dagen vrij. Mijn lichaam vond de afgelopen dagen echt te zwaar