Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Sheran schreef:Soms zijn mannen gewoon geschikter voor een functie?
Zoals? Behalve professioneel zaadonor kan ik niks bedenken wat vrouwen niet kunnen.
MarlindeRooz schreef:Sheran schreef:Soms zijn mannen gewoon geschikter voor een functie?
Zoals? Behalve professioneel zaadonor kan ik niks bedenken wat vrouwen niet kunnen.
Sheran schreef:MarlindeRooz schreef:
Ik bedoel een man. Kies gewoon de beste kandidaat en geen vrouw omdat er zo nodig vrouwen in het bedrijf moeten zitten.
Sheran schreef:MarlindeRooz schreef:
Ik bedoel een man. Kies gewoon de beste kandidaat en geen vrouw omdat er zo nodig vrouwen in het bedrijf moeten zitten.
Palmera schreef:Klopt. Maar met vrouwen in een bepaalde leeftijdscategorie heb je altijd een reeële kans dat je ze een tijdje kwijt raakt en daarna onder eenzijdig overeengekomen geheel andere voorwaarden weer terug krijgt.
Nee, daar zit niet ieder bedrijf op te wachten.
Schemerdier schreef:Maar goed, ik ken jouw mening Palmera, dus ik denk niet dat iemand jou ooit een rooskleuriger beeld over vrouwen op de werkvloer kan bijbrengen.
Schemerdier schreef:Wat is er mis met vrouwenquota?
Resistance schreef:Impopulaire mening gebaseerd op harde feiten: kernenergie is de veiligste en meest groene vorm van energie.
Schemerdier schreef:En iedereen die Chernobyl gezien heeft er ook niet meer zo'n veilig gevoel bij heeft