Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Berdien schreef:Bijna twee jaar Relaxed. Twee jaar![]()
Wij geloofden er ook wel in MB. Maar tegelijkertijd was het ook echt wel lastig. Dit is beter zo. Belangrijkste is dat we elkaar niet helemaal kwijt raken, want dat willen we beiden niet. Zijn elkaars beste vrienden geworden, en hopelijk kan dat gewoon blijven. Maar dan dus zonder de.. benefits![]()
Neverland schreef:Ik heb Tinder ook maar weer aan geslingerd. Door naar de volgende teleurstelling...
Berdien schreef:Peelie schreef:Nou, ik heb tinder ook maar weer geïnstalleerd.
Na een vlam in de pan van een relatie weer vrijgezel. Er is zo veel veranderd de afgelopen maanden. Echt bizar.
Maargoed. Nu dus weer tinder, maar jeetje wat kansloos...
Oh jeetje, jij ook alZijn jullie wel oké uit elkaar gegaan?
Berdien schreef:Ik Tinder zelf nog niet, ook echt nog geen behoefte aan. Wij zijn gisteravond samen nog gezellig uit eten geweest. Hij heeft het er lastiger mee dan ik, maar goed. Ik ben ook degene die de knoop heeft doorgehakt, ik was er al langer mee bezig.
blubblabhoi schreef:Ik lees graag mee met jullie avonturen! Nu voor het allereerst single na een relatie van 11 jaar. Ik ben nog niet aan Tinder toe, mede door onzekerheid, maar op een dag ben ik er klaar voor! Tot die tijd lees ik geïnteresseerd mee om wat tips and trucks te leren
Relaxed schreef:blubblabhoi schreef:Ik lees graag mee met jullie avonturen! Nu voor het allereerst single na een relatie van 11 jaar. Ik ben nog niet aan Tinder toe, mede door onzekerheid, maar op een dag ben ik er klaar voor! Tot die tijd lees ik geïnteresseerd mee om wat tips and trucks te leren
Jij zou je toch opgeven voor First dates? Ter vermaak van MarcoBorsato
blubblabhoi schreef:Ik lees graag mee met jullie avonturen! Nu voor het allereerst single na een relatie van 11 jaar. Ik ben nog niet aan Tinder toe, mede door onzekerheid, maar op een dag ben ik er klaar voor! Tot die tijd lees ik geïnteresseerd mee om wat tips and trucks te leren