Anthea schreef:CharIsabella schreef:
Huh wat?
Lees de vorige pagina. Vind het nogal triest.
Over die hamster?
Maar serieus mensen dit is toch een niet oordelend topic over, waar iemand zich aan ergert?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Aan dat ik uit bed en naar school moet maar het liefst gewoon weer omdraai en ga slapen. Kan alles wat we daar doen ook makkelijk thuis doen..
Dorus schreef:Dat iedereen maar blijft doordrammen over dat ik een training moet geven die ik allang gegeven heb. Maar als ik dan vraag wat ze precies nog missen aan kennis en informatie zodat de juiste mensen erbij kunnen zijn geven ze niet thuis.
En dan gaat iemand anders ermee aan de slag en komt het gewoon weer terug bij mij, terwijl ik 100% zeker weet dat ik maar 10% van de vragen kan beantwoorden.
Het zijn gewoon een stel tirannen daar in Finland en iedereen gaat er gewoon in mee![]()
En het ergste is dat ze zeggen “plan maar ergens tussen 9 en 17 in” om dan vervolgens van meer dan de helft een “onbeschikbaar” bericht te krijgen. En dan natuurlijk over 3 maanden weer terug komen met hetzelfde verzoek. Neem appelflap zelf eens wat verantwoordelijkheid!
ScarOfWars schreef:Steeph schreef:Heb je dan wel service/bereik?
Yup, dat wel..
DeMolenhoek schreef:Dorus schreef:Dat iedereen maar blijft doordrammen over dat ik een training moet geven die ik allang gegeven heb. Maar als ik dan vraag wat ze precies nog missen aan kennis en informatie zodat de juiste mensen erbij kunnen zijn geven ze niet thuis.
En dan gaat iemand anders ermee aan de slag en komt het gewoon weer terug bij mij, terwijl ik 100% zeker weet dat ik maar 10% van de vragen kan beantwoorden.
Het zijn gewoon een stel tirannen daar in Finland en iedereen gaat er gewoon in mee![]()
En het ergste is dat ze zeggen “plan maar ergens tussen 9 en 17 in” om dan vervolgens van meer dan de helft een “onbeschikbaar” bericht te krijgen. En dan natuurlijk over 3 maanden weer terug komen met hetzelfde verzoek. Neem appelflap zelf eens wat verantwoordelijkheid!
Als jou werk jou dagelijks zo veel frustraties geeft, is het dan misschien geen idee om uit te kijken naar wat anders?
xPabloBokt schreef:Lau schreef:Dat ze net op rtl verkondigen dat er door een zuurstof te kort in de hersenen autisme is ontstaan. Nee, nee en nog eens nee... autisme is aangeboren dat krijg je niet. Die persoon heeft een hersenbeschadiging geen autisme of de autisme was er al.
Nou idd hè.. autisme is puur andere verbindingen in je hersenen dan een "normaal" persoon. Dat heeft echt niks met zuurstoftekort te maken.
Dorus schreef:DeMolenhoek schreef:Wauw, beetje aangebrande reactie. Het is maar een vraag die ik stel, geen verplichting die ik jou opleg.
Of jij neemt hem zo op. Ik dacht dat hij juist heel neutraal en duidelijk was.
Fennadev schreef:Dat ik niet meer van Hero van Enrique Iglesias kan genieten sinds dat ik het live heb gezien![]()
Zelfs de Spaanse versie is nu bah voor mij.