Gini schreef:Dat is uiteraard een keuze die de beller maakt en als mijn moeder buiten blijft rondlopen tot het gesprek klaar is, mag zij die keuze maken. Als zij echter verkiest om alvast naar binnen te komen en zich op de warme bank te nestelen, dan ga ik waarschijnlijk een lekker drankje voor haar inschenken en wacht netjes tot haar telefoongesprek klaar is.
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om kwaad te worden omdat het wel heel onbeleefd is om zo binnen te komen. Toch zeker bij mensen die dicht bij me staan, die mogen echt doen alsof ze thuis zijn.
Toen ik net bij mijn ex was kwam zijn zus een keer op bezoek. Ze was er net en de telefoon ging.. Eerst stond ze een poos in de tuin, maar uiteindelijk kwam ze toch weer binnen zitten.. Of de TV ook even iets zachter kon
En als het nou een belangrijk telefoontje was, nee de roddels van de avond ervoor (dorpsfeest) werden besproken.. Toen heb ik wel aangegeven dat ze dan maar lekker moest vertrekken, ze heeft het ook nooit weer gedaan 
En als ik gebeld zou worden als ik bij iemand voor de deur sta of onderweg ben, dan laat ik diegene die belt gewoon even weten dat ik later terugbel. Als een vriendin belt wil ik daar ook gewoon de tijd en aandacht voor hebben en niet onderweg zijn oid.