mirriejj schreef:@mylittlejimmy , Thanks!
Haha je zit er al in toch?!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben helemaal nieuw in die wereld en ben eigenlijk nu begonnen omdat ik mn persoonlijke instagram algemeen wil houden
Joscaa schreef:Je kan toch mega makkelijk switchen door rechtsonder op het rondje met je foto te klikken, kan je kiezen naar welk account je gaat.
Maar 3 accounts bijhouden, succces haha! Je shettie is leuk!
marit2403 schreef:billionache schreef:Mag ik ook in de boktpod? Lijkt me wel tof!
Heb je toegevoegd!
[***] schreef:Lastig is dat niet, maar zou me afvragen of ik wel genoeg foto's zou kunnen hebben om alles actief en leuk te houdenZit soms ook te denken om die van mij op te splitsen, maar weet niet of dat leuk genoeg gaat zijn ...

[***] schreef:Ik heb trouwens gemerkt dat zelf actief zijn (heel veel liken via de tags) wel heel goed werkt. Had een aantal dagen niks te doen dus veel mee bezig geweest, had op een paar dagen tijd ruim 100 volgers erbij ... Nu een aantal dagen niks gedaan en meteen weer 30 ofzo wegIk vind het wel moeilijk om actief te blijven, ik vind het een leuk iets dat instagram, maar als je het echt goed wil doen kruipt er toch behoorlijk wat tijd in en dat lukt dus precies niet altijd, haha.

mirriejj schreef:Het is wel duidelijk wat mijn volgers leuk vinden om te zien![]()
[ [url=m/6I6mgC.jpg]Afbeelding[/url] ]
?Anke98 schreef:Wat is die boktpod?
Ik vind t wel mooi om te zien hoe iedereen die ik nu al van bokt volg zulke scherpe en nette foto's plaatst. Ik heb t gister geprobeerd maar hij klom op mn hoofd en besluit er af te lopen als ik de foto wil maken blijft niet zitten of mn telefoon wil niet scherpstellen
1931 volgers inmiddels en heb het idee dat de Boktpod wel wat meer helpt nu!