Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tanya schreef:Super leuk Fenna, wat origineel! Zijn het echte kaarsen?
SpeechLess schreef:Leuk die kaarsen! De hint zie ik ook niet.. Stond er niet iets op de verpakking van de cadeautjes oid?
Chasingmood schreef:Is er niet een bokker met een eigen paardensnoepjes winkel? Doet die misschien mee? (ik weet niet meer wie t is)
Maaike_Melis schreef:Leuke pakketten! Ben benieuwd wat er nog in de niet opengemaakte pakketten zit.
@fenna lastige hints, misschien ook met het pak achter de kerstman op de foto. Lijkt me eerder een soort Duitse tekst
Bellatrix schreef:IK HEB MIJN PAKKETJE!!!![]()
Ik had mijn vader en stiefmoeder op visite voor mijn verjaardag en toen werd er ineens aangebeld.Kon door het geblindeerde raam al zien dat het een bezorger van PostNL was.
Hier de doos hoe hij binnen kwam.
[ [url=m/OYTfLK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doos open gemaakt.
[ [url=m/hAP2d1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaartje dus eerst gelezen.
[ [url=m/cFVJb7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ingepakte cadeautjes.
[ [url=m/iFadPc.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hint was een foto van in puzzelvorm.
[ [url=m/WU79F1.jpg]Afbeelding[/url] ]
De uitgepakte cadeautjes.
[ [url=m/Hs8Cwb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb gekregen: wierookhouder + wierook sticks. Wierook kegeltjes, eenhoorn sleutelhanger, kattenspeeltjes, mok, HP kerstbal, kerstbal met chocolaatjes erin, katten snack sticks en chicken meat flakes voor de katten. Ben heel benieuwd wat ze daarvan vinden!
Ik ben echt super blij met de cadeautjes!De wierook gaat gelijk aan!
De hint was een foto van mij op Spice tijdens een reiningles...en ik denk dat Kimberly (AMomentLT) dan mijn SS is.
Klopt dat?
Oh, en dit gebeurde er nadat de doos leeg was.
[ [url=m/nyl6WU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rena100 schreef:AnnetteFlame schreef:Wauw wauw wauw ik heb geen woorden voor mijn pakket ZO COOOOOOL!!!
Er was er maar 1 met een kat (twee maar 1 heeft een hollandse naam) en een paard met japanse naam en dat is Rena100
Wauw wat ben jij een super santa!!! Ik ben zoo verwend![]()
![]()
Jaaaaa ik ben jouw ss! Ben blij dat jij ook blij bent! Vond het superleuk om te doen. Volgend jaar weer!
Ohja de Mew heb ik zelf gemaakt want dat kon ik natuurlijk nergens vinden!