Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thenexttry

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 10:27

Ik geloof het ook -O- maar ben echt wel duidelijk geweest hoor. Achja je kan beter tegen geen gozer zeggen dat je wel vrienden wilt zijn.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 10:56

Thenexttry schreef:
Ik geloof het ook -O- maar ben echt wel duidelijk geweest hoor. Achja je kan beter tegen geen gozer zeggen dat je wel vrienden wilt zijn.

Je kunt hem wat lijm sturen voor z'n gebroken hart :P

Echt waarom gaan schelden.. als ik boos ben zou ik eerder iemand blokkeren en verwijderen

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:01

pfff ik ben er klaar mee, vind ik eindelijk een keer iemand leuk, heeft die nu sinds vandaag ineens een relatie met een ander meisje |o

Tinderen wil bij mij niet zo, vind een hele boel jongens heel aardig, maar nog niemand tegen gekomen die ik ook leuk vind :+ Ze zijn allemaal zo saai en gewoontjes ofzo

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:01

zou hij dat waarderen denk je?

Nou nu krabbelt hij alweer terug, maar heb daar helemaal geen zin in joh.

Hij denkt dat boos worden om niet helpt en dat ik daardoor in eens naar hem toe trek ofzo.
Nu hij in de gaten heeft dat dat zo niet werkt bij mij en dat ik er niet door verander probeert hij het ineens weer allemaal om te draaien.
:wave: :wave:

Dani - Dat is best gek? Was je met hem aan het daten ?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:07

oliebol.. ik kom er net achter dat ik ongelimiteerd likes aan kon zetten.. heb op vakantie in IJsland Tinder plus voor maand geactiveerd :+
Kom ik er vandaag dus achter dat dat uit stond.. terwijl de maand Tinder plus morgen weer voorbij is :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:09

Dani, dus hij was tussendoor ook met anderen aan het daten? Of had je hem nog niet gezien..
Daarom wil ik wel graag weten van hoe actief ze nog bezig zijn als ik met iemand date, geen zin om een maand later te horen dat iemand anders leuker is

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:09

Flessuh schreef:
oliebol.. ik kom er net achter dat ik ongelimiteerd likes aan kon zetten.. heb op vakantie in IJsland Tinder plus voor maand geactiveerd :+
Kom ik er vandaag dus achter dat dat uit stond.. terwijl de maand Tinder plus morgen weer voorbij is :')

Dat wordt vandaag non stop liken!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:16

DanielleB schreef:
Flessuh schreef:

Dat wordt vandaag non stop liken!

Kijken of ik nog meer bekenden tegen kom }:)

Nu raak ik wel de tel kwijt dus weet ik niet of het verzetten van de leeftijd range geholpen heeft :+
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 03-05-17 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Faelynn

DanielleB schreef:
Dani, dus hij was tussendoor ook met anderen aan het daten? Of had je hem nog niet gezien..
Daarom wil ik wel graag weten van hoe actief ze nog bezig zijn als ik met iemand date, geen zin om een maand later te horen dat iemand anders leuker is

Nee t was een jongen uit mijn woonplaats, zag hem elke week wel, gingen wel eens naar de kroeg enzo met nog wat andere vrienden, hij wist denk ik niet dat ik hem leuk vond, we hebben nooit persoonlijk afgesproken verder. Ik was gewoon te mieterig om het hem te vertellen maar nu baal ik wel :+

Hij is echt de eerste jongen in een jaar die ik wel zie zitten dus oliebol van mezelf om er niks mee te doen -O-

Gimme_Joy

Dani199764 schreef:
pfff ik ben er klaar mee, vind ik eindelijk een keer iemand leuk, heeft die nu sinds vandaag ineens een relatie met een ander meisje |o

Tinderen wil bij mij niet zo, vind een hele boel jongens heel aardig, maar nog niemand tegen gekomen die ik ook leuk vind :+ Ze zijn allemaal zo saai en gewoontjes ofzo

Ik kan je wel opvrolijken met een verhaal van vorig jaar:

Ik kom in november een gozer tegen in de kroeg. We raakten aan de praat, nummer uitgewisseld, the whole shabang (gezoend ook nog, al was ik behoorlijk onder invloed, dus dat is een beetje wazig). Anyway, wij appen en appen en appen. Hij is een half jaar uit een relatie van 10 jaar, maar mist het samen zijn enz enz. Afgesproken in de kroeg, weer zo'n gezellige avond, weer gezoend (dit keer nuchter). Ik werd verliefd, hij ook (gok ik) alles koek en ei.

Tot 2 januari, toen hij me vertelde dat hij in oktober na een dronken avond gesexd had met zn ex. En die bleek zwanger. WAAAAAAAAT?!!! Jezus wat een domper. Maar hij wist niet of het van hem was, hij boos, ik verdrietig, maar toch weer afgesproken (dit keer movienight bij mij) superfijne avond/nacht gehad. Maar daarna veranderde het. Ik ging op wintersport en het appen werd minder. Hij zat erg in de knoop met zichzelf en de situatie. Ik besloot hem wat ruimte geven.

Tot zo'n beetje deze tijd. Hij ging twee weken naar Schotland met een vriend en daarna heb ik hem niet meer gesproken. Ik wist dat zijn ex ergens juli uitgerekend was, dus ik wachtte het af. Maar niks, noppes, nada. Tot ik hem gisteravond tegenkwam op tinder... Ik denk ik like hem gewoon, ik zie het wel. En ja hoor, een match. En hij reageerde gelijk.

Het verhaal: hij was erg in de war, zijn ex bleek zwanger van iemand anders (er kwam een gekleurde baby uit... yeah right) en hij had inmiddels een relatie met iemand anders. Ik check zijn facebook, er heeft iemand op zijn profielfoto gereageerd met een hartje... ik kijk op haar facebook.... blijkt dat zn ex te zijn. Maar niet zn ex want hij heeft inmiddels al 13 jaar een relatie met haar. En niks zwanger of gekleurde baby...

Wat.een.l*l. Tot twee keer toe keihard tegen me gelogen... en het ergste nog, hij woont op minder dan een kilometer afstand... dus de kans dat ik hem tegenkom in de super is best groot...

Alweer wat opgevrolijkt?!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:24

Onvoorstelbaar hoe mensen elkaar hoe mensen elkaar willen vern**ken via Tinder. Nou ja, mijn werk bestaat voor 80% uit mensen die gaan scheiden dus ergens is het ook wel logisch. Al is de uitspraak 'door Tinder' nog niet geweest :))

Ik geloof niet dat mijn werkgever op mijn Tinderprofiel staat. Ook geen behoefte aan. Met wat zoekwerk kom je er ook wel achter, maar niet alles hoeft open en bloot op Tinder. Facebook is ook aardig afgeschermd.

Ik ga vanavond weer naar date/vriendje/whatever :D Volgende week ga ik voor 13 dagen op vakantie. Enorm veel zin in, maar dan moet ik hem dus ook gewoon twee weken missen -O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:28

Damn wat een verhalen soms -O-
Ik kan ook echt niet tegen mensen die niet eerlijk zijn.. slechte ervaringen mee ook :(

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:39

Oh pfff wat een verhaal heeft hij op gehangen zeg! Hoe je zo iets kan verzinnen, echt niet best....

Ohh Dani, ja dat is je eigen schuld, eerder de stoute schoenen aan moeten trekken dus ;)
Voor de volgende keer :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:41

Gimme_Spurs wat een verhaal hee _O- rare mensen lopen er op deze wereld rond :wow:

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:45

Ja hoe kan je je vergissen in iemand he... en dus tegenover zijn vriendin ook gelogen. Of op z'n minst dingen verzwegen.

En het ergste nog: ik ben echt anti- anti- anti-vreemdgaan... en zonder het te weten ben ik dus nu "die andere vrouw"... Echt jonge... als ik hem zie in de Appie dan klap ik hem _-:( :r _O-

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:49

Wat een misselijkmakende vent :r
Heb je die vriendin nog een bericht gestuurd met alles wat hij gezegd/gedaan heeft?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:53

Waarom willen een aantal van jullie toch zo graag de ander inlichten? Je zal over het algemeen toch niet geloofd worden, zelf voor van alles en nogwat uit gemaakt worden of zelf als boe man bekend gezet worden.

Laat die vent gewoon met rust en ga verder met je eigen leven.

Ja, ik heb ook een ex die is vreemd gegaan. Toen ik iets met hem kreeg en toen onze relatie eindigde dus ken beide kanten. En ik ben zo'n beetje kapot gestalkt toen door een ander, terwijl ik niet eens wist dat zij een relatie hadden.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:03

Blue_flower schreef:
Waarom willen een aantal van jullie toch zo graag de ander inlichten? Je zal over het algemeen toch niet geloofd worden, zelf voor van alles en nogwat uit gemaakt worden of zelf als boe man bekend gezet worden.

Ik heb dat dan ook niet gedaan... ik schiet er niks mee op. De waarheif zal ooit wel boven tafel komen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik de enige ben. Dus hij zal zelf wel een keertje goed door de mand vallen. Ik ga daar mijn energie niet aan verspillen.

Dan steek ik mijn energie liever in Charming <<)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:05

Als ik de gesprekken nog heb en de fb pagina van de vriendin, dan zou ik de boel wel doorsturen hoor. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust denk ik. Wat ze er dan mee doet is aan haar, maar dan weet ze in elk geval wat ie uitvreet. Zou ik namelijk zelf ook wel willen weten.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:06

Blue_flower schreef:

Ja, ik heb ook een ex die is vreemd gegaan. Toen ik iets met hem kreeg en toen onze relatie eindigde dus ken beide kanten. En ik ben zo'n beetje kapot gestalkt toen door een ander, terwijl ik niet eens wist dat zij een relatie hadden.

Ik snap je reactie, maar ik zou het persoonlijk wel willen weten als mijn partner zoiets flikt, zou het erg op prijs stellen als diegene me erover zou inlichten. Maar dat moet natuurlijk ieder voor zich weten :)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:13

Gimme_Spurs schreef:
Dani199764 schreef:

Ik kan je wel opvrolijken met een verhaal van vorig jaar:

Ik kom in november een gozer tegen in de kroeg. We raakten aan de praat, nummer uitgewisseld, the whole shabang (gezoend ook nog, al was ik behoorlijk onder invloed, dus dat is een beetje wazig). Anyway, wij appen en appen en appen. Hij is een half jaar uit een relatie van 10 jaar, maar mist het samen zijn enz enz. Afgesproken in de kroeg, weer zo'n gezellige avond, weer gezoend (dit keer nuchter). Ik werd verliefd, hij ook (gok ik) alles koek en ei.

Tot 2 januari, toen hij me vertelde dat hij in oktober na een dronken avond gesexd had met zn ex. En die bleek zwanger. WAAAAAAAAT?!!! Jezus wat een domper. Maar hij wist niet of het van hem was, hij boos, ik verdrietig, maar toch weer afgesproken (dit keer movienight bij mij) superfijne avond/nacht gehad. Maar daarna veranderde het. Ik ging op wintersport en het appen werd minder. Hij zat erg in de knoop met zichzelf en de situatie. Ik besloot hem wat ruimte geven.

Tot zo'n beetje deze tijd. Hij ging twee weken naar Schotland met een vriend en daarna heb ik hem niet meer gesproken. Ik wist dat zijn ex ergens juli uitgerekend was, dus ik wachtte het af. Maar niks, noppes, nada. Tot ik hem gisteravond tegenkwam op tinder... Ik denk ik like hem gewoon, ik zie het wel. En ja hoor, een match. En hij reageerde gelijk.

Het verhaal: hij was erg in de war, zijn ex bleek zwanger van iemand anders (er kwam een gekleurde baby uit... yeah right) en hij had inmiddels een relatie met iemand anders. Ik check zijn facebook, er heeft iemand op zijn profielfoto gereageerd met een hartje... ik kijk op haar facebook.... blijkt dat zn ex te zijn. Maar niet zn ex want hij heeft inmiddels al 13 jaar een relatie met haar. En niks zwanger of gekleurde baby...

Wat.een.l*l. Tot twee keer toe keihard tegen me gelogen... en het ergste nog, hij woont op minder dan een kilometer afstand... dus de kans dat ik hem tegenkom in de super is best groot...

Alweer wat opgevrolijkt?!

Hahaha oke, dat is helemaal banketstaaf. Nee de jongen die ik nu heb laten lopen was wel echt heel lief en sociaal, ik was gewoon te stom om er iets mee te doen. Nu sprak hij ook geen nederlands en was ontzettend introvert net als ik dus dat maakte de blokkade nog groter. Ben gewend dat jongens naar mij toe komen normaal, dus dit was even nieuw. Goed leermoment voor een volgende keer.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:22

Ik vraag me af of het geloofd wordt als je iemand inlicht. Denk dat je wel echt met harde bewijzen moet komen. En dan? Niemand schiet er iets mee op en uiteindelijk zijn er alleen maar verliezers.

Vaak wordt 'de andere vrouw' als heks bestempeld en als degene die de vent van een ander afpakt en als wraak de partner inlicht. Zou de boel dus de boel laten. De waarheid achterhaalt zich vanzelf wel.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:53

Ik ben tot 2 keer to de andere vrouw geweest. Zonder het te weten. Beide keren hebben die kerels het toen wel uitgemaakt. Om vervolgens boos op mij te worden dat ik niets meer met ze te maken wilde hebben met ze. Althans. Een van de twee is 'gewoon een vriend' geworden na een poosje. Als je zoiets flikt bij een ander ben ik er al klaar mee..

Heb van die vriend van me de ex leren kennen later maar is niet mijn plaats haar (ruim een jaar later nog) zoiets te vertellen.

Ik weet niet of ik het anders zou doen. Ergens kan je maar beter weten dat je vriend vreemdgaat maar het is ook zo wat om het op zo'n manier te horen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:55

Mijn vriend had nog een vriendin toen we elkaar leerden kennen. Officieel dan, onofficieel probeerde hij het al een tijdje uit te maken (oa omdat ze was vreemdgegaan) maar ze weigerde het huis te verlaten. Toen kwam ik en ging het snel.

Maar wij liepen elkaar per toeval tegen het lijf en niet via een datingsite, dat had ik smerig gevonden en dan was ik er gauw klaar mee geweest.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 13:08

Ik ben wel eens benaderd door het vriendje van een vriendin van mijn beste vriendin. Die gozer hebben we er toen keihard bijgenaaid (o.i.m. zijn vriendin dus), maar zelfs toen bleef ze bij hem 8)7. Uiteindelijk is het wel stukgelopen, maar ze had alle screenshots, ze heeft hem op heterdaad kunnen betrappen en ook nog te horen gekregen dat ie de volgende dag alsnog contact met me had opgenomen. Dan zoek je het ook gewoon maar lekker uit, dat was meteen mijn laatste goede daad op dat gebied. Mensen willen het toch niet horen, geloven je niet of ze doen er uiteindelijk toch niks mee. Lekker laten gaan :j.

@lieveli, hoezo probeerde hij het al een tijdje uit te maken, als je iemand niet meer in huis wil hebben dan schop je ze eruit en neem je de sleutel in, of je verandert het slot. Simpel zat..