Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:Flessuh schreef:oliebol.. ik kom er net achter dat ik ongelimiteerd likes aan kon zetten.. heb op vakantie in IJsland Tinder plus voor maand geactiveerd![]()
Kom ik er vandaag dus achter dat dat uit stond.. terwijl de maand Tinder plus morgen weer voorbij is
Dat wordt vandaag non stop liken!
DanielleB schreef:Dani, dus hij was tussendoor ook met anderen aan het daten? Of had je hem nog niet gezien..
Daarom wil ik wel graag weten van hoe actief ze nog bezig zijn als ik met iemand date, geen zin om een maand later te horen dat iemand anders leuker is
Dani199764 schreef:pfff ik ben er klaar mee, vind ik eindelijk een keer iemand leuk, heeft die nu sinds vandaag ineens een relatie met een ander meisje
Tinderen wil bij mij niet zo, vind een hele boel jongens heel aardig, maar nog niemand tegen gekomen die ik ook leuk vindZe zijn allemaal zo saai en gewoontjes ofzo
Blue_flower schreef:Waarom willen een aantal van jullie toch zo graag de ander inlichten? Je zal over het algemeen toch niet geloofd worden, zelf voor van alles en nogwat uit gemaakt worden of zelf als boe man bekend gezet worden.
Laat die vent gewoon met rust en ga verder met je eigen leven.
Blue_flower schreef:Waarom willen een aantal van jullie toch zo graag de ander inlichten? Je zal over het algemeen toch niet geloofd worden, zelf voor van alles en nogwat uit gemaakt worden of zelf als boe man bekend gezet worden.
Laat die vent gewoon met rust en ga verder met je eigen leven.
Ja, ik heb ook een ex die is vreemd gegaan. Toen ik iets met hem kreeg en toen onze relatie eindigde dus ken beide kanten. En ik ben zo'n beetje kapot gestalkt toen door een ander, terwijl ik niet eens wist dat zij een relatie hadden.
Gimme_Spurs schreef:Dani199764 schreef:pfff ik ben er klaar mee, vind ik eindelijk een keer iemand leuk, heeft die nu sinds vandaag ineens een relatie met een ander meisje
Tinderen wil bij mij niet zo, vind een hele boel jongens heel aardig, maar nog niemand tegen gekomen die ik ook leuk vindZe zijn allemaal zo saai en gewoontjes ofzo
Ik kan je wel opvrolijken met een verhaal van vorig jaar:
Ik kom in november een gozer tegen in de kroeg. We raakten aan de praat, nummer uitgewisseld, the whole shabang (gezoend ook nog, al was ik behoorlijk onder invloed, dus dat is een beetje wazig). Anyway, wij appen en appen en appen. Hij is een half jaar uit een relatie van 10 jaar, maar mist het samen zijn enz enz. Afgesproken in de kroeg, weer zo'n gezellige avond, weer gezoend (dit keer nuchter). Ik werd verliefd, hij ook (gok ik) alles koek en ei.
Tot 2 januari, toen hij me vertelde dat hij in oktober na een dronken avond gesexd had met zn ex. En die bleek zwanger. WAAAAAAAAT?!!! Jezus wat een domper. Maar hij wist niet of het van hem was, hij boos, ik verdrietig, maar toch weer afgesproken (dit keer movienight bij mij) superfijne avond/nacht gehad. Maar daarna veranderde het. Ik ging op wintersport en het appen werd minder. Hij zat erg in de knoop met zichzelf en de situatie. Ik besloot hem wat ruimte geven.
Tot zo'n beetje deze tijd. Hij ging twee weken naar Schotland met een vriend en daarna heb ik hem niet meer gesproken. Ik wist dat zijn ex ergens juli uitgerekend was, dus ik wachtte het af. Maar niks, noppes, nada. Tot ik hem gisteravond tegenkwam op tinder... Ik denk ik like hem gewoon, ik zie het wel. En ja hoor, een match. En hij reageerde gelijk.
Het verhaal: hij was erg in de war, zijn ex bleek zwanger van iemand anders (er kwam een gekleurde baby uit... yeah right) en hij had inmiddels een relatie met iemand anders. Ik check zijn facebook, er heeft iemand op zijn profielfoto gereageerd met een hartje... ik kijk op haar facebook.... blijkt dat zn ex te zijn. Maar niet zn ex want hij heeft inmiddels al 13 jaar een relatie met haar. En niks zwanger of gekleurde baby...
Wat.een.l*l. Tot twee keer toe keihard tegen me gelogen... en het ergste nog, hij woont op minder dan een kilometer afstand... dus de kans dat ik hem tegenkom in de super is best groot...
Alweer wat opgevrolijkt?!