Voor mijn SS, mocht je toevallig nog een kleinigheidje nodig hebben, geurkaarsen zijn altijd welkom! (geen waxmelts) Ben de laatste tijd vooral op zoek naar rustgevende geuren voor het slapen
cnterpstra
Geplaatst: 06-12-16 20:29
geerte schreef:
Ik begin nu echt opeens onwijs te twijfelen aan alles wat ik erin heb gestopt. Straks heb ik dingen gemist en vind het de dingen helemaal niet leuk. *knip*
Hier heb ik de laatste dagen dus ook last van, Geerte. De eerste dingen heb ik van mijn Secret Santa's wishlist gekocht. Nu begin ik opeens te twijfelen of het wel echt is wat er bedoeld werd. Zojuist ook nog weer twee kleine cadeautjes gescoord. Nog steeds "budget over" . Maar tegelijk de twijfel...dit heb ik zelf bedacht, wat als hij/zij dit nou niet leuk vindt. He bah, krijg helemaal de zenuwen hiervan . Op positieve manier hoor...vind het een onwijs leuk initiatief. Maar ik hoop zo dat mijn lootje er ook oprecht blij mee kan zijn. En hoe langer ik ermee bezig ben, hoe meer ik aan mijn eigen ideeën ga twijfelen .
Was het nou intussen maar 19/20 december...dan weten we allemaal waar we aan toe zijn !
Ik vind het ook spannend hoor! Ik heb echt enorm mijn best gedaan, maar wat als mijn lootje het helemaal niks vind.. van de andere kant zal ik dat ook wel een beetje ondankbaar vinden, want er zitten echt leuke dingen in.. maar toch, spannend is het wel. Ik heb mijn best gedaan in ieder geval..
JoviManoe
Geplaatst: 06-12-16 20:49
Ik denk, dat iedereen er wel gelukkig mee is, ik ben in elk geval heel benieuwd naar mijn pakje! (Lieve ss, m'n pup heeft m'n slofsokken kapot gebeten, als er nog budget over is zijn er nieuwe welkom *huilt*)
ik weet ook niet of mijn secret buddy de cadeautjes vind wat ik er van vind. Maar als diegene het niet leuk vind mag het teruggestuurd worden haha
Britt
Geplaatst: 06-12-16 21:07
Ik denk dat aan de ene kant iedereen twijfelt en aan de andere kant dat iedereen zijn pakketje erg leuk vind!
Ik twijfel ook ontzettend, heb een hele hoop dingetjes gewoon uit oude berichtjes gevist. Bijvoorbeeld als er gezegd werd, 'Oh, olifanten! Die zijn zo cool!' Dan is de kans groot dat er iets van olifanten in zit, zeg maar. Niet wetende of mijn lootje dit überhaupt leuk vind
Maar inderdaad, als mijn lootje het niks vind mag het terug gestuurd worden, dan maak ik mezelf er wel blij mee
Silly1972
Geplaatst: 06-12-16 21:37
Ik heb dat ook hoor. Mijn zelfgemaakte kado is niet zo mooi geworden als ik in mijn hoofd had en twijfel toch of alles wel leuk genoeg Is. Maar alles Is ingepakt, al over het budget heen en heb nu zoiets van.... Als je het niet leuk vindt, geef of gooi je het maar weg Ik heb in iedergeval mijn best gedaan met de info die ik had (verder alleen dit topic doorgebladerd en het kippenhok natuurlijk )
Donna89
Geplaatst: 06-12-16 21:43
Ik heb ook gekeken naar berichten van 1,5-2 jaar geleden, Maar meeste toch maar gewoon op gevoel gedaan Ik twijfel ook. Maar das dan pech. Heb mijn best gedaan