Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:48

Donna89 schreef:
Als ze bij de politie werkt weet ze ook wel dat haar vriend bij jou aan de deur niets te zoeken heeft.
Ik zou me er niet te druk om maken tot ze concreet met iets komt..
En als er wel iemand bij je aan de deur staat, die niet wenst te vertrekken dan bel je gewoon de politie.
En je bent toch duidelijk geweest, verzonden is verkocht. Haar risico

Spoiler:
en anders kom ik wel ff langs om vriend weg te sturen, woon in de buurt hahaha

Ja ik zei haar ook als je bij de politie werkt dan weet je ook dat je niet voor eigen rechter mag spelen, en de voordeur gaat ook zeker niet open.
Dan moet je maar je rechtsbijstand inschakelen oid...

En ondanks dat ik duidelijk ben geweest voel het wel rot en heb nog nooit problemen gehad.
Maarja verzonden is verkocht... heb haar gezegd dat ze hem dan gewoon had moeten komen halen.

Donna89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:52

Is ook rot
Ik hoop voor je dat het wel losloopt

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:54

Donna89 schreef:
Is ook rot
Ik hoop voor je dat het wel losloopt

Ze wil me morgen bellen, dus ben benieuwd.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:31

Niet afgeven. Je hebt foto's geplaatst, melding gemaakt ervan dus aan haar de keuze of ze het kocht.
En als ze zelf politie is moet je een keer vragen of ze het dan normaal vindt dat ze zelf gaat dreigen haar vriend langs te sturen:')

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:46

Ze begon me net weer te berichten. Ik kon haar zadelmaker alleen telefonisch bereiken hij wilde niet schriftelijk ivm zijn naam, nou dan niet! Nu gaat ze aangifte doen, succes :P

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:49

Aangifte? :') Jeetje.....ze heeft geen poot om op te staan hoor ;) Als jij alles netjes vermeld hebt.
Dan nog; verzenden is verkocht.

Wij hebben laatst een retro bioscoopbank gekocht bij een winkel in Brabant. Kwamen ze bezorgen, maar ook bij hun gold; garantie tot de voordeur. Hebben ze ook goed vind ik (voor 2e-hands spul dan ;)).

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:58

Coconut schreef:
Aangifte? :') Jeetje.....ze heeft geen poot om op te staan hoor ;) Als jij alles netjes vermeld hebt.
Dan nog; verzenden is verkocht.

Wij hebben laatst een retro bioscoopbank gekocht bij een winkel in Brabant. Kwamen ze bezorgen, maar ook bij hun gold; garantie tot de voordeur. Hebben ze ook goed vind ik (voor 2e-hands spul dan ;)).

Ja mevrouw heeft zich er geloof ik in vastgebeten en werkt zelf bij de politie zegt ze.
Op haar facebook las ik een bericht dat ze bij de thuiszorg werkt maargoed...
Heb gezegd dat als ze aangifte doet ik niet meer lastig gevallen wil worden via FB en dat het contact dan via de politie zal verlopen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:02

Blaffende honden bijten niet.....zal mij benieuwen of ze er daadwerkelijk "werk" van maakt.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:09

Gewoon blokkeren en neegens meer op reageren. Ze heeft geen poot om op te staan.

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:10

IHN schreef:
Gewoon blokkeren en neegens meer op reageren. Ze heeft geen poot om op te staan.

Ja zou ik graag willen.
Maar wil niet dat mijn naam vervolgens op FB verschijnt als oplichter...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:39

Na lang wikken en wegen ga ik vanavond weer wat paardenspul online zetten.

1 set met dressuurdekje, vzh dekje, bandages en oortjes en 1 set van dressuurdoek en bandages. Eens kijken wat we daar nog voor los kunnen krijgen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:40

Wat een rot situatie :\ Ik hoop voor je dat het met een sisser afloopt. Wel een sneu dreigement, zeggen dat je bij de politie werkt _O- Geloof er geen zak van.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:10

tijger22 schreef:
IHN schreef:

Ja zou ik graag willen.
Maar wil niet dat mijn naam vervolgens op FB verschijnt als oplichter...

Dan niet blokkeren en niet reageren. Zet ze het ergens neer reageer jij daarop met de afspraken.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 14:12

Volgens mij trek ik ze aan ofzo....
Iemand reageerde op MP, 2 dagen geleden of ze savonds lang mog komen, was goed...
Niet gekomen.... Krijg ik volgende ochtend een berichtje, was het vergeten bla bla of ze gister dan om 4 uur mag komen. Prima, ..... Maar, neeee niemand gekomen!

Berichtje achteraan gestuurd dat het wel fijn zou zijn als ze eventjes netjes afmeld, ben nu 2x voor degene thuis gebleven, terwijl ik meer dingen te doen had...

En intresses op Fb, maar verdere reacties ho maar...

Als je iets wilt, dan ben je toch iets actiever met reageren? Tenminste, imo, en zo ben ik wel iniedergeval.... :=

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 15:52

Nu ook weer een apart iemand. 4 dagen geleden toch redelijk snel contact gehad dus hij gaf zijn adres en ik mijn rekening nummer. Inmiddels zijn we 3 dagen verder en heb ik nog geen berichtje dat er geld is overgemaakt. Ga er vandaag nog maar even een berichtje achteraan sturen en anders word het op zoek naar een nieuwe koper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:47

Wat zielig de madam nep agent :')

Had interesse in een item ,maar stond op gereserveerd dus ik een bericht van hè hoelang en waneer word het gehaald dan?is het eind augustus pas :') , laat maar ik ga niet zinloos ergens op wachten :=

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 00:03

Niks meer van mevrouw de "agent" vernomen.
Dus denk dat ik duidelijkg genoeg was ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 09:43

Ik reserveer nooit dingen voor zo lang. Dan moet de prijs wel echt heel goed zijn wil ik het niet eerder voor een goed bod verkopen :Y)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 09:46

Tenzij het een caravan is waar je nog mee op vakantie wilt of een jonge kat / hond die nog niet van zijn/haar moeder af mag zou ik ook NOOIT zo lang reserveren. Genoeg meegemaakt dat mensen alsnog niet meer betalen.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 09:48

Ik reserveer ook niet. Of met aanbetaling.
Soms hou ik er wel rekening mee met mensen met wie ik fijn contact heb.
Laatst iemand die mijn springzadel kwam passen.
Er zitten verwisselbare wrongen in en ik had er smalle kleine dunne wrongen in.
De passer vond ze te smal en wilde het zadel nog een week op proef zodat de zadelmaker kon kijken voor nieuwe wrongen. Dat vond ik al raar want ik gaf aan dat je voor 15,- euro een heel setje wrongen hebt.
En ik had al aangegeven dat ik geen week een zadel uitleen. Ik vertrouw wat dat betreft niemand.
Dus zadel weer terug gebracht. Maar wss heb ik nu een hoger bod te pakken dus ik rouw er niet om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 09:51

Heb deze week een set van BR online gezet. Omvat dressuurdekje, vzh dekje, bandages en oortjes. Alles is gewassen. Het vzh dekje heeft 2 scheurtjes die op foto staan en die ik zelf hersteld heb. Vp voor alles samen is 55 excl. verzenden.

Krijg ik gisteravond een bod "voor 15 incl wil ik het wel hebben, hier is mijn adres, je krijgt de betaling als ik het ontvangen heb".

How about... no and no?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 11:26

Varekaj schreef:
Heb deze week een set van BR online gezet. Omvat dressuurdekje, vzh dekje, bandages en oortjes. Alles is gewassen. Het vzh dekje heeft 2 scheurtjes die op foto staan en die ik zelf hersteld heb. Vp voor alles samen is 55 excl. verzenden.

Krijg ik gisteravond een bod "voor 15 incl wil ik het wel hebben, hier is mijn adres, je krijgt de betaling als ik het ontvangen heb".

How about... no and no?

Zodan dat is echt brutaal. Dat mensen het durven te sturen überhaupt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 12:41

Dit geval was ook een aardig groot item , maar hoefde en kan niet meer gebruikt worden

Wat een lef := , nou nee :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 12:44

Ik wil gerust over de prijs praten maar op die manier houdt het inderdaad gelijk op :))

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 19:15

Ik heb ooit een zadel gereserveerd voor iemand, maar liefst ruim een maand. Want eerder kon ze niet en was ze niet in Nederland. Ze kwam wel echt na ruim een maand langs maar toen besloot ze hem toch maar niet te nemen. Pffff en daarvoor had ik dus andere mensen af gezegd. Dat doe ik dus nooit meer.