Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:27

confession1: wij hebben de kat van de buren eens in onze vijver gegooid omdat hij steeds achter onze katten joeg en bij ons naar binnenkwam om het katten eten op te eten. (En we hebben hem ook een nacht opgesloten in ons tuinhuis, maar dat was per ongeluk :+ )

confession2: vanmorgen ging ik naar school (een half uur met de auto) om in een groepjeverder te werken aan een project. Ik rijd dan altijd naar de parking waar ik een abonnement heb, maar nu wou die mij niet binnenlaten omdat het vol was. (normaal mogen abonnees altijd binnen). Omdat ik geen zin had om naar de bewaker te bellen of te betalen voor een andere parking, en ik eigenlijk geen zin had in dat project, ben ik maar weer naar huis gereden :')

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:31

Oke hier komt ie dan :D
Ik zit ziek thuis nu en omdat er niks op TV is kijk ik de teletubbies :o
En dat is nog niet het ergst, tussendoor zijn er steeds playmobil reclames en ik ben een hele tijd heel erg fan van playmobil geweest en heb er dus ook veel van. Dus ik zit nu met playmobil te spelen :o

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:44

Ik heb net, terwijl er twee medewerkers vlak naast me stonden, een snoepje gepikt bij 't Kruidvat. :o

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:50

Summerfly schreef:
Ik heb net, terwijl er twee medewerkers vlak naast me stonden, een snoepje gepikt bij 't Kruidvat. :o

De werknemers doen dat zelf ook :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:51

Debbels schreef:
Summerfly schreef:

Dit vind ik zo leuk he _/-\o_

XxChrisssxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:52

Mijn ouders hadden een spaarpot gemaakt van een leeg bier fustje(voor in zo'n thuis biertap)
Die stond altijd op hun slaapkamer. En ik heb daar regelmatig geld uit gepikt, doormiddel van een stokje op en neer bewegen in de gleuf en het vat ondersteboven houden. Het geld er zo uit gevallen!! :D _/-\o_

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 15:09

Debbels schreef:
Summerfly schreef:

Hier een ex werknemer van het Kruidvat die dit bevestigt :') Bij ons was het eerste wat iedereen deed na sluit naar het snoepeiland rennen en eten :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 15:35

Dit vind ik hele waardevolle informatie die ik vanaf nu ga koesteren :') geniaal :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 15:36

Misschien toch maar bij de kruidvat gaan solliciteren dan :o

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 16:11

ik zing heeel erg vaak heel erg hard mee zodat de buren het heerlijk kunnen horen
maar ik zing echt heeeelll erg vals :=

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 16:18

Mijn "lunch" is een fles hugo en een zak stoepkrijtjes. Lang leve de feestweek *\o/*

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 16:20

Hahahaha, allemaal soliciteren bij 't Kruidvat! _O-

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 16:22

lifeofmarit schreef:
Mijn "lunch" is een fles hugo en een zak stoepkrijtjes. Lang leve de feestweek *\o/*

Confession: ik vind je Avatar geweldig.

Confession: mijn ontbijt vandaag was bami.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 16:56

Werken bij 't Kruidvat kan ik dan weer niet aanbevelen. Voor het snoep zou ik het niet doen :')

Confession: ik had me gisteravond voorgenomen om op tijd op te staan, wasjes te draaien en m'n kamer op te ruimen enzo.. Maar ik zit nog steeds in m'n pyjama op bed te Netflixen -O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 17:29

Bloodymary schreef:
gerpiegorp schreef:
Heel sneue confession:

Ik ben dus ongesteld en zat lekker achter de computer om te "leren" voor mijn tentamen Frans. Ik stond op om mijn oplader voor mijn mobiel te pakken van beneden en het voelde een beetje raar, alsof ik er geen nieuwe maandverband had ingeplakt. Ik dus naar de wc, geen maandverband en verschrikkelijk doorgelekt (op mijn gelukkig zwarte broek). :') :') :') :')

Hoe kun je dat in godsnaam vergeten :Y) Gelukkig was het niet doorgelekt op mijn computerstoel, dat zou pas erg zijn :')

Nog een confession: ik heb 10 minuten zitten twijfelen of ik wel op versturen moest klikken. _O- okee, tijd om naar bed te gaan :')

[knip]
Tuurlijk wel, ze schrijft hier iets waar ze zich voor schaamt. Dat is een confession.

Jouw gebruikersnaam in combinatie met die bovenste confession _O-

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 17:36

Sandyislief schreef:
Shettepret schreef:
Mijn vriend is de 13e jarig en wordt dan 30. We zijn nog maar 2,5 maand samen en zijn ouders en zussen weten nog niet van ons (door omstandigheden), de rest van zijn familie wel en vrienden wel. Ik kan dus niet bij hem zijn op zijn verjaardag door zijn zussen en ouders.
Ik hecht heel veel waarde aan verjaardagen ed en ik vind het dan ook echt heel erg dat ik niet bij hem kan zijn.
Kan er wel van huilen (klein kind).
Maar hierdoor vind ik zijn ouders en zussen bij voorbaat dus al vreselijk omdat ik door hun (ze weten het ergens heus wel maar staan op hun strepen en willen het nog niet wten) niet bij mijn vriend kan zijn op zijn bday....

Stomme lui

Dat vind ik apart. Hij kan je dan toch gelijk aan iedereen voorstellen. Hij is 30, hij mag toch zelf bepalen wie er op zn verjaardag komt.

Tsjah, tis nogal een moeilijk verhaal. Vlak voor wij wat kregen ging het uit met zijn ex (en nee, ik ben niet de aanleiding daartoe). Ze hebben samen een koophuis en kind.
Ouders zijn nogal van de oude stempel, eerst alles netjes afhandelen en daarna pas iets anders. Vandaar het 'ze weten het wel maar willen het niet weten verhaal'.
Vriend viert het niet maar familie komt alsnog gewoon langs, dus kan ik niet bij hem zijn...

1 zus staat al wel open voor een ontmoeting.
Dat is gelijk de moeilijkste dus als we die gehad hebben zijn we een heel eind...

Lastig dus.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:06

Ik wou vandaag voorbereidend leeswerk doen voor volgende week. Nog niks gedaan.... [terwijl het echt moet anders ga ik achterlopen en dat kan ik echt niet gebruiken nu :o ]

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:25

Kirsha schreef:
Jouw gebruikersnaam in combinatie met die bovenste confession _O-

-O-

Haha, niet bij stil gestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:27

Confession , poes van ouders kwam met duif aan , zo de container in ondanks zijn ringen om de poot :+ . Was weinig van over

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:52

Rebecca schreef:
Confession , poes van ouders kwam met duif aan , zo de container in ondanks zijn ringen om de poot :+ . Was weinig van over

Onze buurman heeft een volière, onze kat kwam thuis met complete vogels (in alle kleuren van de regenboog) dood en geringd... We hebben goed contact met de buren en hij heeft er nooit wat over gezegd, dus we gokken dat ze al dood waren (en hij ze achter de schutting gooide). Want hij vindt onze poes zooo leuk en lief... :')

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:01

Anoniem schreef:
Mijn handen zijn zo koud dat ik ze momenteel opwarm in de oven.

_O- _O- Hardop gelachen.

Confession: ik geniet er oprecht van om puistjes uit te knijpen, zelfs die op mn vriend zn rug :') 8)7

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:09

Oeeh puistjes uitknijpen <3

Doe ik alleen bij mijzelf en bij mijn moeder haha. Bij haar krab ik soms ook nog korstjes eraf }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:11

Ik deed het bij mijn vriend ook :o Hij had puistjes en korstjes op zijn rug en daar kon ik echt niet vanaf blijven :=

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:26

Ik ben een enorm fanatieke expeditie robinson volger. Maar na vorige week 101/102 dalmatiërs, zit ik vanavond voor de 2e avond op rij klaar voor Narnia...

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:43

Als ik enorm lui ben in de ochtend en geen tijd heb (bijna elke ochtend dus :')), doe ik een vest over mijn pyjama heen, geen zin om leuke kleding uit te zoeken :')