Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Callisto04 schreef:Als het vanuit onzekerheid etc komt is het duidelijk dat hij bevestiging en aandacht zoekt. Je kan dan wel stellen, vanuit zijn perspectief, dat het als het enkel daarbij blijft misschien effectief niet zo erg is, zolang het niet verder gaat dan "leuk doen". Alleen is de vraag of dat zo is. Wat als er bv een om andere reden moeilijke periode komt in de relatie, wat als er in de relatie routine sluipt, wat als degene waarmee hij leuk doet écht fysiek toenadering zoekt, ... Een relatie doen werken over lange tijd is sowieso al niet makkelijk, als er dan van bij aanvang moeilijkheden zoals dit zijn is het belangrijk om daar iets aan te doen om verder te kunnen gaan op een manier die voor jullie beide goed voelt.
MarlindeRooz schreef:Ja dat is dus heel erg het pijnpunt... ik ben inderdaad bang dat als we ooit samenwonen en 10 jaar verder zijn dat hij die grens steeds opschuift. En vreemdgaat...
MarlindeRooz schreef:Callisto04 schreef:Als het vanuit onzekerheid etc komt is het duidelijk dat hij bevestiging en aandacht zoekt. Je kan dan wel stellen, vanuit zijn perspectief, dat het als het enkel daarbij blijft misschien effectief niet zo erg is, zolang het niet verder gaat dan "leuk doen". Alleen is de vraag of dat zo is. Wat als er bv een om andere reden moeilijke periode komt in de relatie, wat als er in de relatie routine sluipt, wat als degene waarmee hij leuk doet écht fysiek toenadering zoekt, ... Een relatie doen werken over lange tijd is sowieso al niet makkelijk, als er dan van bij aanvang moeilijkheden zoals dit zijn is het belangrijk om daar iets aan te doen om verder te kunnen gaan op een manier die voor jullie beide goed voelt.
Ja dat is dus heel erg het pijnpunt... ik ben inderdaad bang dat als we ooit samenwonen en 10 jaar verder zijn dat hij die grens steeds opschuift. En vreemdgaat...
Cayenne schreef:Idd geen contact meer zoeken. Je schiet er echt niets mee op.
Ik heb het ooit eens vanaf de andere kant van redelijk dichtbij zien gebeuren.
Een vriendin van mij had nogal intiem contact met een getrouwde vent wiens vrouw zwanger was van hun eerste. (Hier wist mijn vriendin vanaf).
Zijn vrouw was er achter gekomen en ze zijn een paar weken uit elkaar geweest, maar daarna vlot weer samen.
Het contact tussen hem en mijn vriendin is nooit gestopt of überhaupt verminderd. Hij zegt nu dat ie niet meer van zijn vrouw houd maar niet weg gaat vanwege de baby. Zijn vrouw vermoedt dat het contact er nog is en volgens hem is het haar eigen keus om te blijven want ze is zelf zo stom om hem steeds te geloven (zijn woorden).
Ik heb het idee dat hij mijn vriendin gewoon gebruikt maar zij is stapelverliefd en denkt dat ie wel voor haar kiest. Ook al stuurt hij ook nog eens suggestieve berichten naar andere dames
Dit gaat nu volgens mij al bijna 2 jaar zo door.