Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise19

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:36

Ik wil hier ook nog even een tip geven aan de wat vollere dames en high wasted jeans. Bij de h&m zitten ze bij mij eigenlijk niet helemaal goed. Maar die van de new yorker van 15euro zitten een stuk beter :)

Handig als je net als mij een extra broek wil om sneakers onder te dragen omdat het een skinny is maar geen last wil hebben van die band die telkens omslaat :)

Ik heb overigens de sneakers gewoon besteld en ze zaten perfect!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:40

Ik ben vandaag ook nog even wezen shoppen, loon kwam binnen.. :')

Even een vraagje: wat hebben jullie aangehad bij je propedeuse uitreiking? Ik heb die volgende maand en heb geen flauw idee wat je aan moet trekken..

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:00

Foto van je aankopen Rebeccaa?
Oef propedeuse-uitreiking, kan ik me eerlijk gezegd niet meer herinneren *voelt zich oud* :')

Die high waisted skinnys heb ik nooit geprobeerd, die goedkope normale skinnys wel.
Fijn voor minn werk, kan ik genoeg in mijn zakken stoppen (werktelefoon, eigen telefoon, sleutelbos, handschoentjes etc := ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:38

Ja ik heb wel een hele basic klas, dus ik ga maar eens vragen wat zij aan gaan trekken denk ik!

Ik heb echt hele basic dingen gekocht, maar kan het wel even showen hoor. :))

Afbeelding
Deze had ik al in het lichtgrijs, haha.

Afbeelding
Deze muts :D

Afbeelding
Ik vind deze bij mij veel mooier staan eerlijk gezegd, ik vul hem iets meer op. Het een t-shirt in zo'n gladde, chique stof en de achterkant is wat langer.

Afbeelding
Dit grijze, korte, oversized truitje (de spiegel is er aan toe om schoongemaakt te worden, ja.. :'))

Afbeelding
Ben echt verslaafd geraakt aan dit soort vesten de laatste tijd. <3

Deze heb ik nog niet gekocht, maar heb ik nu in mijn winkelmandje zitten en komt er volgende week aan :Y)
Afbeelding

Ik had ook clarks gekocht, maar die heb ik weer teruggebracht.. de 37 was echt te groot en de man in de winkel bleef maar zeggen dat ik ze 'gewoon' in 36 moest kopen. Toen ik thuis kwam twijfelde ik enorm en heb ik ze nog een minuut of 10 aangetrokken en toen voelde ik dat ze gewoon echt te klein waren. Hij bleef maar zeggen dat ze gewoon ingelopen moesten worden, maar het was gewoon echt net te klein, zelfs als ze ingelopen zouden zijn, zou ik er niet lekker op kunnen lopen zo denk ik. Super jammer, want ik vind clarks heel leuk! Nu dus maar op zoek naar halve maten. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:42

Ik ben in elk geval weer ietsjes beter voorbereid op de herfst en winter :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:44

Leuke aankopen :D Dat grijze oversized truitje staat leuk!
Alleen jammer van die Clarks :(

Ik moet ook echt wat herfst/winterspul gaan kopen, maar even geen budget voor.
Tenzij de bikini niet past, dan kan ik wel wat shoppen :))

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 07:03

Ik doe denk ik een jurkje aan tijdens mn p uitreiking. Bij ons pakken ze altijd uit, heren in pak en dames in jurk of gewoon netjes.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 07:17

Ik had geen P uitreiking. Ze gingen net bezuinigingen waardoor ik niemand mee mocht nemen naar mijn uitreiking. Dus ik heb hem gewoon bij de frontofffice opgehaald. Ga me niet opdoffen voor mijn mede studenten :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 08:24

Ik had ook geen P-uitreiking, mocht hem gewoon ophalen bij de balie!
Nu met mijn volgende hbo opleiding bezig dus hopelijk dit jaar mijn P halen

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 09:54

Wij hebben wel een uitreiking, maar ik ga hem gewoon in mijn normale schoolkleding ophalen. Een P is imo niets bijzonders, daarvoor ga ik geen tijd opofferen :')

Dat truitje en die sjaal zijn echt tof Rebec :D

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 10:01

DaisyDarling schreef:
Wij hebben wel een uitreiking, maar ik ga hem gewoon in mijn normale schoolkleding ophalen. Een P is imo niets bijzonders, daarvoor ga ik geen tijd opofferen :')

Maar het is toch een prima excuus om te shoppen?! :+

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 10:10

_Reneee schreef:
DaisyDarling schreef:

Maar het is toch een prima excuus om te shoppen?! :+

Ik heb inmiddels geen excuus meer nodig :') :')

Maar je hebt wel gelijk, ik heb wel nieuwe kleren nodig. Geen chique jurkjes, maar ik heb echt te weinig truien :D

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:03

chaanttaall schreef:
Hoihoi,

Ik heb een vraagje, heb het topic al doorgezocht maar wil het toch graag zeker weten.

Ik heb de high waisted super stretch broek van de H&M besteld in 2 maten zodat ik sowieso de goede heb. De kleinere maat zit super strak en de grotere maat zit precies goed. Welke zouden jullie nemen? Rekken ze nog erg uit? Het gaat om deze broek voor de duidelijkheid: http://m.hm.com/nl/product/96262?article=96262-E

Alvast bedankt! :)

Deze zat bij mij gewoon gelijk goed! Dus zou de maat houden welke het best zit nu :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 13:07

Vanmorgen had ik mijn tweede sollicitatiegesprek en dit had ik aan :) (broek is te kort, i know, dat heb ik met al mijn broeken helaas Haha)
Afbeelding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 14:04

Netjes hoor! En die broeklengte kan nu nog makkelijk! :)

Vanavond ga ik in de stad op jacht naar een mooie zwarte skinny en wat basic hemdjes voor onder vestjes, blouses etc.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 14:16

Vind die lengte broek juist iets doen! Vind het heel leuk zo, denkndat ik het met een langere broek niet zo leuk had gevonden!

Ik had voor mijn diploma uitreiking in het middelbaar een simpel jurkje aan. Niet te veel Tralala voor mijn medestudenten :')

Leuke aankopen Rebecca! Die eerste trui is super leuk!!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 14:56

Oh haha, nou zo loop ik er dus het hele jaar door bij. Hopen dat de trend nog even blijft hangen :') Heb maar 1 broek die lang genoeg is en dat is een lichte jeans, niet zo geschikt voor kantoor dus.
Heb de baan trouwens gekregen! Kreeg tijdens het gesprek al te horen dat ik aangenomen ben, super blij! *\%/* *\%/*

EN, weer een goed excuus om te shoppen dus. Weet iemand waar ze leuke 'nette' kleding hebben voor een normale prijs? Dus (koker)rokjes tot op de knie, pantalons/nette broeken, vestjes, blousjes etc.?

Propedeuse uitreiking stelde bij ons niet veel voor. 1 voor 1 naar voren om je handtekening te zetten en dat was het. Je mocht hem ook gewoon bij de servicebalie ophalen. Meeste mensen hadden bij ons iets leuks maar simpels aan, dus gewoon een leuk simpel jurkje met laarsjes oid. :j

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:02

gefeliciteerd!!

Zara, WE, H&M

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:09

Dankjewel!
Oh WE had ik inderdaad nog niet aan gedacht, goede tip!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:22

top! gefeliciteerd met de job!
ik heb dat ook altijd, die te korte broeken :+ moet altijd nar Nederland voor de juiste lengte te vinden! gisteren voor het eerst een broek gevonden die lang genoeg is en ook nog eens mijn dikke-benen-maar-geen-buik lijf paste :+ in de Zara :j en maar 25 euro! ik betaal meestal snel min 60 euro normaal voor mijn jeans broeken :n

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:28

Dankje!! Oh echt waar bij de Zara? Ik heb hetzelfde probleem, in verhouding forse bovenbenen, ronde billen en een smalle taille. En dan ook nog lengtemaat 34-36.. Kan soms wel huilen en heb het al een klein beetje opgegeven haha. Zie zó vaak leuke broeken maar vaak krijg ik mijn bovenbenen en billen niet eens in een 42 terwijl ik dan van boven 6x in die broek pas. >;) Maar er is dus nog hoop haha.

Ben ondertussen lekker online mijn winkelmandjes aan het volproppen met van alles en nog wat, om dan later 3/4 er weer uit te gooien. :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:34

mango heeft ook vaak leuke nette dingen !

Ik ga ook altijd in Nederland mijn broeken halen! Alleen al omwille van de lengtematen

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 16:23

Voor de lange mensen hier, opzoek naar lengte maat 36 of 38, Pretty Tall in Apeldoorn is speciaal voor de lange meiden, ben er zelf een paar weken teug voor het eerst geweest, en geweldig geslaagd in broeken :D :o

Ze hebben ook een webshop, maar in de winkel vind je veel meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 17:06

Ik koop ook altijd mijn broeken bij Zara, omdat ze zo lekker kort vallen.. :') Geen grapje, haha!

Hele leuke outfit Frummels. Ik wil ook nog heel graag een mooie grijze broek. <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 09:34

Ik heb mijn kokerrok bij F21 vandaan. Heeft dubbele lagen zodat, als je bukt, niet je kont doorschijnt haha!