Eikel die denkt dat je stoer een dove poes kan aanrijden met de fiets , hoorde ksstt en ik roepen die poes is doof hoor. En hij fietst gewoon op haar af , last minute voelde poes de trillingen maar dat scheelde weinig. Ze komt amper de tuin achter uit , alleen soms wil ze even haar zintuigen wat prikkelen en genieten maar kan dus niet . Heb er Eikel uitgefloept tegen die lapzwans
Aan mijn buurvrouw van een paar deuren verderop. Arrogant naar mens, hebben zelf 2 autos en hun dochter en de vriend hebben 2 autos. hebben een parkeerplaats op het erf waar drie autos kunnen staan... Maar het liefst zetten ze daar maar 1 auto neer en zetten ze de andere drie autos op de parkeerplaats voor de rest van de buurt neer. Al jaren een irritatiepunt voor de rest van de buurt.
Vandaag kwam ik aangereden, maar kleine wijk en er stonden 2 autos die weg wilde rijden. Dus netjes in de wacht tot ze weg waren en ik mijn auto kon parkeren (op de favourite parkeerplaats van de buurvrouw) komt madam aangescheurd. in haar ongeduld boort ze al bijna haar auto in die van mijn. vervolgens was er ruimte gecreëerd om de andere autos te laten passeren, duurde het madam kennelijk te lang want ze pleurt haar auto langs die van mij en parkeert hem (noodgedwongen op haar eigen erf, omdat op haar favourite parkeerplaats nog een andere auto stond) vervolgens rijd die andere auto weg en kan ik op haar favourite parkeerplaats staan. Stapt ze woedend uit en snauwt mij toe dat ik mijn rijbewijs bij een pakje boter heb gehaald.
Normaal ben ik heel adrem, maar deze aso actie en deze opmerkingen overrompelde mij totaal. Ik ben nu zo pissig op dat mens, echt, die hoeft geen greintje vriendelijkheid meer van mij te verwachten, ik neem geen blad meer voor de mond wat haar betreft.
Aan een persoon die opeens voor het evenement eruit stapte en nu ik hem een uitnodiging voor een nieuw evenement stuur sarcastisch een berichtje stuurt: bedankt voor de uitnodiging.
Dat het op bokt een trend lijkt te zijn om overal afkortingen voor te gebruiken: ml zl dl vl bbz mk ... hallo, er staat geen limiet op het aantal tekens hoor ...