Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rije schreef:Aaargggh ik zit zo aan te hikken tegen de lucht!![]()
Zijn jullie wel 's gestopt met een puzzel omdat je het echt niet meer trok? Ik vind er niks meer aan in dit stadium, maar ermee stoppen is mijn eer te na en als ik dat eenmaal heb gedaan vrees ik dat ik dat vaker ga doen
MaiNat schreef:Ja, die paarden zou ik ook maken!
Nee, ik stop niet met de puzzel voor hij klaar ismaar als nadeel is dat ik nu alleen maar leuke puzzels doe. En straks alleen maar moeilijke overhoud
LukieBradley schreef:Rije schreef:Aaargggh ik zit zo aan te hikken tegen de lucht!![]()
Zijn jullie wel 's gestopt met een puzzel omdat je het echt niet meer trok? Ik vind er niks meer aan in dit stadium, maar ermee stoppen is mijn eer te na en als ik dat eenmaal heb gedaan vrees ik dat ik dat vaker ga doen
Ik herken het wel maar ik geef niet zo makkelijk op![]()
Heb keuzestress, welke ga ik maken?
[ [url=m/VITAqg.jpg]Afbeelding[/url] ]
LukieBradley schreef:Wat een gave puzzels worden er gemaakt. Die Hier boven is ook erg gaaf!
Ik was en ben een eindje op weg met mijn eenhoornpaarden puzzel maar het is toch vrij lastig. Stukjes vind ik niet mooi passen en het is daardoor lastig kijken. Dan vind ik er niks meer aan.
Ga hem de doos weer in doen.
Als iemand hem kosteloos wil hebben dan mag dat. Wil hem best opsturen
LukieBradley schreef:Sandorra ik heb pb gestuurd.
Ik heb een hele zwik puzzels liggen waar ik niks mee doe omdat het niets voor mij is.
Ik ga vanavond even de boel uitzoeken en foto van maken.
Die mogen gratis weg, zal ik hier een foto posten zodat jullie nog even kunnen kijken?
Tegen verzendkosten zou het dan weg mogen