Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:59

Emmaa_ schreef:
Vaak is het 5 of 7 euro per kilo, in ieder geval erg betaalbaar. Let wel op dat het incl schoenen en jassen enzo is, een zwaar paar schoenen kost dus al snel 5 of 7 euro. Maar het is alsnog erg leuk! Je moet wel vroeg komen, anders worden alle pareltjes al vroeg opgekocht en blijft er alleen maar meuk hangen. Ik vind het vergelijkbaar met de Episode. Voor sommige dingen is het erg handig en chill, en ook erg fijn dat je het daar voor een kleine prijs kan kopen, maar er zit ook heel veel troep tussen :=

5 was het inderdaad :j Schoenen ga ik denk ik niet doen, dat vind ik dan weer niet zo hygiënisch omdat je die niet in de wasmachine kan gooien :P Vroeg komen waren we inderdaad al van plan, het zou zonde zijn als alleen de zooi nog over is :')

Episode heb ik ook veel over gehoord, daar moet ik dan ook maar eens een keer naartoe :j

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 17:05

Dames :wave:

Weten jullie een goed alternatief voor een Canada Goose.. 700 euro vind ik voor een jas wel veel geld en ik ben dan te bang dat die kapot, vies of gestolen wordt. :=
Gaat dus om zo'n soort jas;

Afbeelding

xchanel01

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 17:37

Je kan naar een airforce kijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 17:54

Oh, ik heb al mijn schoenen in maat 37, daarom dacht ik dat all stars wel gewoon true to size vielen haha. :+ Ik draag wel alleen maar sneakers, misschien is dat het.

Ik heb mezelf weer laten gaan.. :o
http://www.forever21.com/images/1_front ... 056-03.jpg
Deze blouse besteld. <3
Wilde al heel lang een flanel (? hoe schrijf je dat), maar kon steeds niet de perfecte vinden haha. Deze komt flink in de buurt.. :D

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 17:56

Rebeccaa schreef:
Oh, ik heb al mijn schoenen in maat 37, daarom dacht ik dat all stars wel gewoon true to size vielen haha. :+ Ik draag wel alleen maar sneakers, misschien is dat het.

Ik heb mezelf weer laten gaan.. :o
http://www.forever21.com/images/1_front ... 056-03.jpg
Deze blouse besteld. <3
Wilde al heel lang een flanel (? hoe schrijf je dat), maar kon steeds niet de perfecte vinden haha. Deze komt flink in de buurt.. :D

Oh wauw, die is echt heel leuk!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:36

Oh wauw die blouse is leuk!!
Ik heb normaal een kleine 40 in mijn schoenen maar ben all-stars gaan passen in 40 die waren veel te groot, 39 zat wel goed dus ben bang dat 39.5 toch weer te groot gaat zijn..
Hmm misschien even afwachten tot ik weer ga shoppen anders kijk ik wel weer online. Passen in de winkel is makkelijker als terugsturen

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 08:03

Ik heb 1 paar allstars in maat 40 (heb ik altijd...) besteld, waren véél te groot. Daarna 39 besteld, die waren aan de kleine kant. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ze vallen iig niet altijd hetzelfde.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:23

Ik heb mijn all stars altijd gewoon in dezelfde maat of een halve maat groter. Altijd 37.5 of 38 al naar gelang t model en de stof waar hij van is gemaakt. En ik heb inmiddels 5 paar :')

Leren jassen zijn idd lastig. Ik heb er vorig jaar 1 gekocht bij een leer winkel en daar was ik ook 230 aan kwijt :j maar moet er bij zeggen dat ik hem bijna het hele jaar door aan kan. Goed gevoerd (met een fatsoenlijk ademende stof) en heel mooi zacht leer :)

Voor mn winterjas ga ik vanmiddag even bij promiss kijken, mn modder zei dat ze daar jassen hadden zoals ik ze zocht haha

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:40

k moet denk ik weker snel op zoek naar een winterjas. Heb laatst voor school een super leuke eastpack gekocht gewoon lekker handig!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:42

Ik heb vorig jaar een Gaastra gekocht, dus ik mág nieteens een nieuwe winterjas :')

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:43

Ik doe meestal ook een tijdje met mn winterjas , een jaar of 2 /3

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:58

Ik heb vorig jaar een nieuwe gekocht van h&m met dons gevoerd. Alleen ben ik 10 kilo afgevallen en was hij al wat ruim toen ik m kocht dus het is nu echt n tent haha. Verder heb ik alleen nog wollen trenchcoat van 7 jaar geleden een die heeft zn beste tijd wel gehad. Maargoed als ik nu n nieuwe koop kan ik er wel weer even mee vooruit :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 10:27

Ik heb vorig jaar eentje bij de only gekocht van 100 euro. Dus dit jaar geen nieuwe jas. :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 10:53

Hier ook geen nieuwe jas dit jaar! Vind het oik niet erg vind mijn jas nog altijd super leuk en lekker warm :D
Wat betreft allstars ga ze toch mar innde winkel passen

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 11:31

Ik heb wel een nieuwe winterjas. Een Mart Visser van 190 euro, volgend jaar dus geen nieuwe :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 12:11

Ik heb vorig jaar 3 nieuwe winterjassen gekocht :') Mijn ouders betalen altijd mijn 'hoofd'winterjas zeg maar, en dan koop ik zelf altijd nog wat winterjassen voor erbij. Dit jaar dus weer hetzelfde verhaal denk ik.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 12:17

Vanaf nu heb ik een shop verbod voor de komende maanden. :') Net bij de Zalando een zwarte skinnyjeans en witte trui besteld. Volgende week komen al mijn pakketjes binnen! :D

Over de Allstars discussie, ik heb nooit problemen gehad met de maten van Allstars..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:02

Afbeelding

Is er iemand die toevallig weet waar ik een broek kan vinden als de rechter? Hij mag zwart, heel donker blauw of donkergrijs zijn, maar ik wil dus wel graag een broek waar de knieën echt kapot van zijn, zeg maar.

Ik zoek echt al zo lang haha. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:04

Een oude broek pakken en zelf de knieën openknippen? :D Dat doe ik altijd als ik mijn broeken zat ben.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:06

Precies, wat ik ook dacht. Is nou net iets wat je makkelijk zelf kan doen :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:10

Een broek kopen met en kleine scheur en een keer goed bukken als hij net uit de was komt. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:16

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:21

Dank je! Helaas in maat 26 uitverkocht.. :')

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:04

Nog over de Primark-meeting: Ik doe meee :D Voor mij is alleen Almere of Enschede haalbaar helaas.. We kunnen kijken of we wat in de herfstvakantie kunnen plannen?

Ik ben eigenlijk aan het sparen voor mijn rijbewijs, maar ik kom elke keer zulke leuke dingen tegen! Niet duur, ik vind eigenlijk 30 euro voor een broek al veel :') Puur omdat ik een sale-shoper ben hahaha :+ En dat lukt me over het algemeen aardig goed :)

Ik ga zometeen mijn kast uitzoeken denk ik :+ Ik zit er over te denken om wat kleren (goede broeken enzo) op internet te zetten voor een paar euro, iemand ervaring daarmee?

Ik word woensdag 18, wie weet krijg ik wel geld en kan ik mijn gemaakte schulden weer toevoegen aan mijn sparen hahaha