Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elinevandijk schreef:ik word ook super gemotiveerd als ik veel reacties kreeg, op dat about me artikel, kreeg ik er best veel, en dat vind ik echt ontzettend leuk!
het schrijven vind ik niet zo heel erg leuk, maar gewoon het hebben van een blog, de views, de reacties en alles daaromheen!
edit: behalve dat about me artikel, dat vond ik echt gewoon leuk om te schrijven
Yasmine schreef:Seltje, misschien is het makkelijker om het lichter te maken als je korte posts maakt? In lijstjesvorm bijvoorbeeld: 10 vooroordelen die mensen hebben over de ziekte, 5 kleine ergernissen die je je als gezond persoon moeilijk kan inbeelden. Zo'n dingen gaan mensen ook sneller lezen dan een hele lange lap tekst. En een post lezen die over één onderwerp gaat ipv een soort dagboekverslag is ook meteen al anders.
Gebruiken van foto's, video's etc. helpt ook om je tekst op te breken en aandacht te trekken. Met zo'n zware materie zou ik vooral proberen om het te linken aan "gezonde" mensen, hoe je het voor hen verstaanbaar kan maken hoe het is om met zo'n ziekte te lezen.
Tazzey schreef:Yv, ik bedoelde dat ze dat op een luchtigere en meer volwassen manier moet brengen. Bij woorden als "uitgepist" haak ik al snel af.