Waarschuwing vanwege noodweer morgen voorspeld zou ik er toch even over nadenken of je paard binnen laat of buiten. Aangezien het al eerder op de dag kan komen
Anoniem
Geplaatst: 19-06-13 00:12
Rienn schreef:
Sterkte voor de dames die zo slecht tegen de warmte kunnen, hopelijk slapen jullie een beetje.
Ben benieuwd naar morgen, mijn telefoon geeft morgen ochtend om 10 uur al 25 graden met onweer aan.
Waar lezen die jullie die verwachtingen dan ? Op Buienradar wordt er ( nog ) niets over vermeld ...
franka75
Geplaatst: 19-06-13 00:51
Hoi shirley heb ook op andere site al geantwoord maar het stond op de telegraaf en werd meerdere keren gezegd op tv, en vooral ook niet het water opgaan
Shirley
Geplaatst: 19-06-13 00:55
Ik zag het
Waterplannen hadden we sowieso al niet ( behalve drie keer per dag alles bijvullen ) en verder houd ik het weer via deze site in de gaten http://alarm.noodweercentrale.nl/index.html
Volgens buienradar kunnen wij vanaf 8 uur regen en eventueel onweer krijgen. De ergste plekken lijken net links langs ons af te gaan maar dat is afwachten. Vandaag leef ik volgens tropenrooster, om 6 uur opgestaan en ben nu aan het leren .
Die rode vlek gaat recht over ons heen. Ondertussen onweert het in de verte al. De lucht zit helemaal dicht en is echt heeel erg onstabiel.
NatasjavE
Geplaatst: 19-06-13 07:30
Wij vanaf 9 uur.
NatasjavE
Geplaatst: 19-06-13 07:30
Het trekt nu pas weg hier.
Edit: ik bedoel...trekt nu pas dicht....
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 19-06-13 07:31, in het totaal 1 keer bewerkt
quartel
Geplaatst: 19-06-13 07:31
Goeiemorgen.
Ik zit al buiten, het is warm maar nu nog lekker warm. Er staat een zacht briesje en de lucht zit pot dicht. Het was echt vier benauwd vannacht maar heb wel kunnen slapen
raar maar heb heerlijk geslapen vannacht ondanks dat het 25 graden was op de slaapkamer..nu is het al 21 graden buiten met een grijze lucht ga nu lekker de paarden doen en dan de rest van de dag koele plekken opzoeken.
De lucht zit helemaal dicht en het rommelt al in de verte. De paarden blijven voorlopig maar binnen er komt echt noodweer aan als ik buienradar moet geloven alles rood boven ons hutje op de hei