Sammie schreef:http://www.encyclo.nl/begrip/feline Leuke is dat google afbeeldingen ook leuke kattenfoto's geeft
Je kunt natuurlijk wel makkelijk de familie uitbreiden, als je een Feline hebt:Canine, Bovine, Equus...
Ik vind Feline wel echt een leuke naam. Tegenwoordig is een naam met een dubbele betekenis echt niet zo gek meer. Denk aan Merel, Fleur, Meest, etc.
Noek... Nee niet mijn ding zowel voor meiden als jongens niet mooi, je maakt er automatisch al snel Anouk van Niet extreem bijzonder, maar de eerste keer dat ik het hoorde:Aurelia als roepnaam.Nog sneuer is misschien wel deze jongen;In 2011 kreeg 1 jongen de naam Aurelia.
Ik zag vandaag: Mijns. Mijntje voor een meisje kan ik nog wel aan wennen. Maar Mijns (voor een jongen) klinkt toch was ongemakkelijk.
Marley schreef:Aurelia voor een meisje klinkt nog wel maar voor een jongen....Zou het voor beide niks vinden. Vind fileine trouwens wel een leuke meisjesnaam.
opisop_shop schreef:Hier opFB een meisje die Elke heetDat is toch niet zo'n vreemde naam? Die ken ik wel een stuk of 10...