[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:05

Emmaa_ schreef:
Dolcis vind ik persoonlijk altijd wel goede laarsjes hebben. Kijk anders eens bij Invito ofzo als je dat soort laarsjes wilt, denk dat ze die wel hebben. Voor de rest is het echt experimenteren haha. Heb nu zelf laarsjes van de Monki gekocht die wonder boven wonder echt heeeerlijk zijn geworden nu ik ze heb uitgelopen. Heeft wel een paar dagen extreme blaren gekost

Dankje! Oh wauw, van Monki zou je dat toch niet heel snel verwachten. Is naar mijn vaak hip boven comfort :+

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:08

Vind je? Ik zweer bij de Monki. Vind de shirts vooral echt van heerlijke kwaliteit en heb nog nooit iets gehad wat kapot is gegaan. Wou laatst een shirtje retourneren waar ik in al mijn enthousiasme het kaartje vanaf had gerukt maar weg had gegooid, was ook geen probleem.
Heb trouwens wel eerder schoenen van de Monki gehad bedenk ik me net, van die jodphur-laarsjes. Liepen echt goddelijk, waren ook echt mijn stapschoenen.. Maar die zijn echt finaal gesneuveld nu

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:37

Emmaa_ schreef:
Vind je? Ik zweer bij de Monki. Vind de shirts vooral echt van heerlijke kwaliteit en heb nog nooit iets gehad wat kapot is gegaan. Wou laatst een shirtje retourneren waar ik in al mijn enthousiasme het kaartje vanaf had gerukt maar weg had gegooid, was ook geen probleem.
Heb trouwens wel eerder schoenen van de Monki gehad bedenk ik me net, van die jodphur-laarsjes. Liepen echt goddelijk, waren ook echt mijn stapschoenen.. Maar die zijn echt finaal gesneuveld nu

Áltijd als ik daar kom is alles van een rare lengte, te breed of te smal in mijn normale maten, te superstretchy of gewoon te vaag. Altijd kleuren die me niet staan, te wilde patroontjes en strepen overal en ik loop in die winkels ook altijd tegen de spiegels op :') Ik heb er echt nog nooit iets leuks gevonden wat me echt stond, geen fijne ervaringen daar dus :') Maar ondanks dat loop ik er echt elke keer dat ik er een tegenkom naar binnen, gewoon omdat ik daar ook perse iets wil vinden :+

Verkopen ze eigenlijk ook echt leer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:41

Monki vind ik ook een heerlijke winkel <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:50

Mijn laarsjes zijn geloof ik niet van echt leer, maar daar ben ik juist wel blij mee.

De maten vind ik echt geweldig, ik ben lang en relatief slank, dus pas altijd alles precies daar. Echt geweldig :j

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:51

Sem_ schreef:
Weet iemand waar ik deze schoenen online kan vinden of hoe het model heet? :)

Ik zoek ze ook :D geloof dat het Nike SB Stefan Janoski collectie is !

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:17

Emmaa_ schreef:
Mijn laarsjes zijn geloof ik niet van echt leer, maar daar ben ik juist wel blij mee.

De maten vind ik echt geweldig, ik ben lang en relatief slank, dus pas altijd alles precies daar. Echt geweldig :j

En ik dacht dat ik lang en slank was. Of iig slank. Fout gedacht dus :')
Ik ben geloof ik meer een Zara meisje :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:21

Oh dan ben ik breder dan jij haha. Ik pas juist niet in Zara kleding := heb bij Monki maatje 28 (broeken) en bij de Zara heb ik echt wel een 34 nodig

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:26

Emmaa_ schreef:
Oh dan ben ik breder dan jij haha. Ik pas juist niet in Zara kleding := heb bij Monki maatje 28 (broeken) en bij de Zara heb ik echt wel een 34 nodig

De enige maatvergelijking die ik zo weet qua broeken is Levi's, waar ik een 25 van draag. Ik zit bij de meeste merken met het hoog water probleem, zo ook bij 90% van de h&m broeken. Vreselijk irritant is dat.
Bij Zara zit ik op de site altijd zo ontzettend met die modellen, ik vind het een gave manier van kleding presenteren maar die modellen zijn vaak zo ontzettend dun. Dan zie je gewoon niet waar de kleding nou echt valt en beweegt om een lijf.

Houden jullie trouwens ook van Acne? Ik ben echt belachelijk fan van veel van hun schoenen, leder items en jassen, maar het is wel vreselijk buiten budget :')
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 21-09-13 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:27

De maten van monki vind ik ook echt belachelijk :') klopt geen reet van. Mijn vriendin heeft een blouse in xs van daar terwijl ze toen echt nog wel zeker een m misschien zelfs naar de l had. Ik verzuip ook altijd in die kleding :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:54

Ik ben in New York in de Acne store geweest <3 Hemel op aarde, was echt geweldig. Het is erg duur maar het is wel echt duurzaam. Ik heb toen een jasje gekocht en het is dat ik eruit gegroeid ben (niet alleen langer maar ook erg veel afgevallen), anders had mijn zusje hem never nooit gekregen

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:15

Vandaag ging ik winkelen terwijl ik niks mocht. Dus ik kwam thuis met een t-shirt, een vest, een trui en Uggs :+ Zwaaaaaaak.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:25

mayniac_val schreef:
Vandaag ging ik winkelen terwijl ik niks mocht. Dus ik kwam thuis met een t-shirt, een vest, een trui en Uggs :+ Zwaaaaaaak.

Uggs is nou ook niet echt een kleine besteding hè :+
@Emmaa; naar zo'n store wil ik ook nog eens. Ik ken het van de grote warenhuizen, maar een gewone winkel; oeeehh <3

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:37

Nee weet ik :') Weet niet waar het misging.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:39

mayniac_val schreef:

Nou uhm, bij het pakken van je pinpas misschien? :+
Nee grapje, ik ben ook zo'n type, maar ik heb het dus ook met eten. Ineens met boterkoek of donuts thuiskomen ofzo, minstens net zo slecht :')
Watvoor uggs trouwens? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:43

Ik heb het heel erg met online bestellen. Dan heb ik géén geld, en dan bestel ik maar even bij H&M want dan hoef ik pas over 14 dagen te betalen en dan heb ik het wel weer

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:45

Haha, ik heb altijd als ik naar de stad ga met een heel verlangslijstje wat ik ook echt van mezelf mag kopen, dat ik dan absoluut niet kan slagen. Ga ik naar de stad en mag ik niet zoveel kopen dan kom ik altijd met tassen vol terug. :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:48

Ik heb over 2 maanden een gala, met lange jurk, maar ik zie zoveel mooie...
Voor welke zouden jullie gaan? (deze modellen zijn allemaal in heel veel kleuren te bestellen, dus het gaat om het model :) )
http://nl.tinypic.com/a/2s9si/3

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:48

DaisyDarling schreef:
mayniac_val schreef:

Nou uhm, bij het pakken van je pinpas misschien? :+
Nee grapje, ik ben ook zo'n type, maar ik heb het dus ook met eten. Ineens met boterkoek of donuts thuiskomen ofzo, minstens net zo slecht :')
Watvoor uggs trouwens? :)

Dat dus :')

Deze http://www.debijenkorf.nl/ugg-australia ... 9022643360 :+:

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:49

Emmaa_ schreef:
Ik heb het heel erg met online bestellen. Dan heb ik géén geld, en dan bestel ik maar even bij H&M want dan hoef ik pas over 14 dagen te betalen en dan heb ik het wel weer

haha ja, maar ik zit nu ineens aan een maandrekening ofzo vast... moet ik even vanaf komen.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:08

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:37

Ja, liefde op het eerste gezicht :+: Nu mag ik geen schoenen meer kopen :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:43

mayniac_val schreef:
Ja, liefde op het eerste gezicht :+: Nu mag ik vandaag geen schoenen meer kopen :')

Zo klopt ie vast beter 8-) :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:44

haha :P
Vandaag is al bijna voorbij!

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:48

Ik kom even heel hard dit topic binnen vallen :o
Ik ben voor de winter op zoek naar een lekker warme jas voor op de brommer. Nu kan ik wel mooi zo'n skipak aantrekken maar dat ziet er ook niet echt uit als ik daarna van m'n brommertje af moet.
Heeft iemand een tip qua webwinkels of gewone winkels waar ik eens zou moeten gaan blieken?