Ik heb net gereserveerd voor kerstdiner van eerste kerstdag. Plan is om lekker een dagje te gaan wandelen met de hondjes en in de avond lekker te gaan eten. Tweede kerstdag geen plannen, misschien komt er nog wel iemand aanwaaien en misschien ook lekker met z'n tweetjes. Kerstavond is met de hele familie.
Zo leuk ! , moet 1 lichtnet even opereren zit een los draadje (met regen uit en nu met sint maarten mag hij even aan)
skaay
Geplaatst: 15-11-16 23:10
Resistance, wat een mooie foto,s!
Hier morgen ook de kersboom van zolder halen. Ik wil het al een paar dagen maar iedere keer kwam er iets tussen En het liefst laat ik hem dan nog 1 dag zonder ballen , en alleen met lichtjes staan. Kan daar ook zo van genieten
Hmmm ik wilde hem ook opzetten maar denk dat ik een jaar zonder kerstboom moet doen.. Kitten van 4 maand sloopt alles! Onwijs jammer want ik vind het altijd zo gezellig!
En op een tafeltje zetten? Zo hebben wij dat gedaan bij alle jonge beesten in huis Werkte heel goed!
irryproppy
Geplaatst: 23-11-16 17:37
Mooie foto,s Resistance,kan me voorstellen dat je heimwee hebt Jildau,wij hebben nu 3 katten,vorig jaar de kerstboom op een tafeltje vastgemaakt en al,plastic ballen enzo erin maar elke ochtend konden we de ballen gaan zoeken en vonden we de katten in de boom terug ,dus wij zetten dit jaar geen boom neer,maar we hangen kleine boompjes ondersteboven op aan het plafond!
Dit weekend in London geweest waar alles al helemaal in kerstsfeer was... prachtig!
Ik heb nu nog meer zin in kerst dan eerst.
Rawr
Geplaatst: 28-11-16 23:54
Hier zijn al op meerdere plekken echte kerstbomen te koop. M'n kerstdorp staat nu al een paar weken maar die boom moet er deze week toch echt wel in.
Om te beginnen heb ik al mijn kerstballen en boomversieringen in de kliko gegooid. Ik had afgelopen jaar zwart en aqua/lichtblauw als kleuren omdat die bij mijn interieur passen maar dat was de saaiste boom ooit dus dit jaar moet het anders. Ik denk er aan om het gewoon lekker ouderwets op rood en zilver te gooien.
Bij de Makro heb ik echt een prachtige kunstboom gezien maar €190 vind ik dan wel weer erg veel en ik hou ook van de geur van een echte boom. Nog 2 dagen om er over na te denken, grrmbll.
Ik moet nog steeds opzoek naar ballen en slingers en lampjes
Jolien87
Geplaatst: 29-11-16 10:52
Ik zou ook wachten tot na de kerst, dan is het aanzienlijk goedkoper. Het jammere is dan alles dat je weer een jaar moet wachten voor je er lol van hebt. Ik ga vandaag het huis kerstproof maken.
Jolien87
Geplaatst: 29-11-16 20:42
Zo, het duurt even maar dan heb je ook wat. De rok voor de kerstboom was wat te stug dus ik moest nog even snel een huls halen. Al sinds vorig jaar bekend was dat we dit huis zouden kopen ben ik in mijn hoofd alle kerstviering een plekje aan het geven, dus ik wilde geen dag meer langer wachten. Ik ben er blij mee!
De kerstboom.
De schouw met 3 sokken. Mijn vriend en ik vonden allebei dat de sok van onze (in de zomer overleden) hond er ook bij moest.