Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xPabloBokt schreef:Nyaleti schreef:Vanavond een concert waar ik al maanden naar uitkijk. Alleen m'n lijf staat nu al -100 in het rood, mocht 1,5uur in de trein staan, en dan moet de avond nog beginnen.
Waar ga je heen?

naja t zal wel, Syb jaagt hem ook vaak genoeg op, dus hij zal vast wat te enthousiast terug gedaan hebben
Foaly schreef:Polarize schreef:Voor alle liefhebbers van mijn hond, elke ochtend nadat ze gegeten heeft loopt ze naar mij toe, gaat met haar neus vol in mijn gezicht zitten, en laat een boer.
Jullie mogen haar gratis ophalen
Ruilen tegen de natvoer adem van mijn kat?

Nyaleti schreef:xPabloBokt schreef:
Waar ga je heen?
(Verder niet bij gelezen)
Electric Callboy
Ze zijn volwassen worden! Live nu gewoon echt goed, heel leuk.

) maar kreeg ook geen fijne plek gevonden. En waar we ook stonden, overal bleven mensen hard praten en ouwehoeren, zo vreselijk irritant! Iets eerder weg gegaan omdat m'n lijf het echt begaf maar daardoor wel een rustige metro en trein
juval schreef:dat ik twijfel of ik wel geschikt ben om pensionpaarden te hebben. Ik heb er soms moeite mee met hoe de eigenaren met hun dier omgaan, kan het moeilijk loslaten.
Polarize schreef:Voor alle liefhebbers van mijn hond, elke ochtend nadat ze gegeten heeft loopt ze naar mij toe, gaat met haar neus vol in mijn gezicht zitten, en laat een boer.
Jullie mogen haar gratis ophalen
[/quote]