Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 09:34

rien10 schreef:
Zoveel kramp. Mijn linker hamstring, linker vingers, die hebben echt een paar minuten schots en scheef gestaan, linker voet en tenen. Voor de zoveelste keer.

Ik heb hier ook last van door de overgang.
Ik gebruik daarom van die magnesium bruistabletten. Nu om de dag.
Het is daarmee niet helemaal weg maar wel 90% afgenomen.

Selina

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 09:37

Je voorruit schoon krijgen met bevroren sneeuw. Ik was zo'n 25 min bezig.
Überhaupt de weg op met dit weer. Wat een ellende.

Verbaasde me wel hoe uitgestorven het was op de snelweg. Veel mensen die thuiswerken denk ik.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 10:08

Werken met dit weer -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 10:27

2/3e van mijn route was het spekglad. Een grote plaat ijs. Het kleine stukje snelweg was gewoon 100 rijden. En ik vind het bijzonder grappig als mijn auto wat slipt of glijdt. Maar ik vind de obstakels zoals water, palen, bomen, andere auto's etc minder grappig. _O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:30

Ben nu wel klaar met de sneeuw. Ik zat net muurvast op parkeerplaats van de supermarkt. Sta je dan -O- Gelukkig bestaan er nog veel lieve behulpzame mensen, dat dan weer wel.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:32

Ik kwam gisteren ook niet van de parkeerplaats op het werk. Er liep een hardloper en die wilde wel even helpen duwen. Gelukkig op die manier eruit gekomen.

Maar ik ben ook wel klaar met de sneeuw hoor.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:12

In het verleden ook gehad, met mijn zomerbanden kwam ik die sneeuwheuveltjes op de parkeerplaatsen niet over. Echt stom! De winterbanden hebben daar gelukkig geen problemen mee, die ploegen er gewoon overheen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:22

Ik las gisteren iets over iemand die ook vast zat in de sneeuw en een van de matjes van de vloer van de auto had gebruikt om los te komen. Hij zou deze onder een wiel hebben gelegd geloof ik. Vond dat wel slim.

On topic: stom dat het ov zo'n ongelofelijke bende is. Ik ben maar met de auto naar kantoor gegaan en maar goed ook: ik zou er meer dan 3 uur over doen met heel veel lange overstappen. Ik voorzie nu al dat dit weer de hele dag gaat duren. Morgen zal ook wel weer puinhoop worden met de verwachte sneeuw.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:47

Helaas krijgen we morgen nog veel meer sneeuw. Ik vind het wel leuk, maar ik hoef dan ook niet per se ergens te zijn. Ik snap wel dat het stom is als je op pad moet.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:48

Het kan ook handig zijn om een (kinder)schep in je auto te leggen onder deze omstandigheden, als je alleen bent kun je de sneeuwheuveltjes achter je banden wegscheppen en alsnog wegkomen zonder hulp.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:51

En wees slim en doe geen gympen aan, de hoeveelheid klasgenoten met half bevroren tenen maandag omdat ze gympen aan hadden was echt zorgwekkend :')

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:56

Polarize schreef:
En wees slim en doe geen gympen aan, de hoeveelheid klasgenoten met half bevroren tenen maandag omdat ze gympen aan hadden was echt zorgwekkend :')

Ja maar dan ben je ook gewoon af. :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:01

Earth schreef:
Polarize schreef:

Ja maar dan ben je ook gewoon af. :')

Ik was echt verbaasd hoeveel mensen ik met gympen zag :') nu draag ik bijna alleen maar docs, maar hebben die mensen dan echt niet iets van een laarsje om iig de voeten droog te houden?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:05

maar heb je een laarsje met gladde zool wil je die nu ook niet aan.

Maar inderdaad gympen wil je nu ook niet.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:20

Ik ga gewoon naar buiten met snowboots en als ik ergens netjes moet wezen, neem ik normale schoenen mee voor binnen :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:27

Ik loop anders prima op mijn werkschoenen. En gisteren naar de sportschool liep ik op oude sneakers. Ging prima. Gewoon opletten waar je loopt.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:29

Ik heb snowboots met spikes eronder (die kan je ook naar binnen klappen ). Heb ze al jaren en was één van mijn beste aankopen voor de winter.
Zag vanmorgen een scholier fietsen met gympen en blote enkels erboven. Moest er wel wat om lachen hoor, lekker op de fiets bij -3.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:30

thequeensmum schreef:
Ik heb snowboots met spikes eronder (die kan je ook naar binnen klappen ). Heb ze al jaren en was één van mijn beste aankopen voor de winter.
Zag vanmorgen een scholier fietsen met gympen en blote enkels erboven. Moest er wel wat om lachen hoor, lekker op de fiets bij -3.

Nu lach ik erom, maar in mijn puberteit fietste ik ook zo bij -10 :')
Trok nog net handschoenen aan maar van een muts ging je haar lelijk en een regenbroek was ook voor nerds :+

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:32

Tip voor de fiets: als je om elke plek tussen de spaken om de banden heen een sjor bandje doet heb je winterbanden.

En zelf heb ik ook wel eens xxxl geitewollen sokken over de schoenen aangedaan, dat geeft goed grip met lopen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:38

verootjoo schreef:
thequeensmum schreef:

Nu lach ik erom, maar in mijn puberteit fietste ik ook zo bij -10 :')
Trok nog net handschoenen aan maar van een muts ging je haar lelijk en een regenbroek was ook voor nerds :+

haha
Hoe herkenbaar.
regenen dat het giet, maar geen regenbroek aan doen :D
Handschoenen ook niet, dan maar met losse handen fietsen.
En met sneeuw gewoon maar koude handen.

Ik kom nog uit de jaren op school dat we Elfstedentochten hadden. (85 en 86)
En dan moesten we met de fiets naar school. Bus liep hier geen. Ouders niet zo gek.
En ja je hoorde in het nieuws van 8 uur van omroep Brabant of je de eerste 2 vrij had...
Ja leuk voor de mensen dichtbij school, niet voor ons, waren we al lang onderweg. De mensen die het eigenijk het hardste nodig hadden.

In 96 werkte ik, 10 km met een brommertje.
Ook toen elfstedentoch jaar. Maar toen had ik ondertussen wat verstand eb pakte mij wel goed in

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:54

Ik zag net iemand buiten wandelen op klompen. Echt die oude boertjes zijn onverschrokken. _O-

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:03

In de horrorwinter van 1979 liep ik bij mijn pony ook op klompen, mét stro er in :))

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:08

MarlindeRooz schreef:
Ik zag net iemand buiten wandelen op klompen. Echt die oude boertjes zijn onverschrokken. _O-

Eeehh doet mijn man ook met dit weer. Oud boertje ha ha ha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:09

Respect, die dingene zijn vaak speklad aan de onderkant. Ik weet dat mensen er vroeger wollen sokken omheen deden. Maar dat had deze man niet. :D

Hij was niet even bij het erf bezig ook. Hij liep op een wandelpad.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:13

Mijn BH past niet goed meer omdat de Prednison ook mijn borsten groter heeft gemaakt. Superstom.