Normaal is het ongeveer 20 min naar er crossfit box midden op het eiland. Vandaag hebben de 40 min aangetikt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Toeristen.
Normaal is het ongeveer 20 min naar er crossfit box midden op het eiland. Vandaag hebben de 40 min aangetikt.
fotolijstje schreef:ik weet niet wat ik allemaal moet inpakken
Keizerinnnn schreef:fotolijstje schreef:ik weet niet wat ik allemaal moet inpakken
In ieder geval veel te veel ondergoed![]()
![]()
Gelijk mijn ergenis, mijn vriend snapt dat dan gewoon niet dat ik veel meer meeneem dan nodig, gebruik het ook nooit al dat extra ondergoed dat kan na de vakantie weer schoon in de kast, maar goed stel je voor
ogidni schreef:daantjuhhh schreef:Ja ondergoed en vakantie. Ga ik 8 dagen weg, neem ik 16 onderbroeken mee.
Stel je voor ik plas in mijn broek.8 x?
![]()
Ik plas nooit in mijn broek en in werkelijkheid loop ik z’n beetje 8 dagen in mijn bikini rond.
En daar heb je er 2 van mee?
daantjuhhh schreef:Ja ondergoed en vakantie. Ga ik 8 dagen weg, neem ik 16 onderbroeken mee.
Stel je voor ik plas in mijn broek.8 x?
![]()
Ik plas nooit in mijn broek en in werkelijkheid loop ik z’n beetje 8 dagen in mijn bikini rond.
denisesilver schreef:Dat verloskundigen vrouwen tegenwoordig gewoon laten verminken door geen keizersnede uit te voeren. Ik kan het al bijna op twee handen tellen hoeveel er in de afgelopen twee jaar bevallen zijn van een veel te zwaar kindje (wat ze vooraf al wisten in het zh), met alle gevolgen van dien. Zelfs iemand die er zo goed als afgekeurd door is geraakt.