Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 01:31

Het fenomeen van vrouw zijn en die maandelijkse ellende. Wordt al 4 dagen zwetend wakker dat ik m'n pyjama uittrek zo warm heb ik het, brandend maagzuur van hier tot Tokio, ik ga snurken erdoor en mega hoofdpijn waar geen pijnstiller tegen helpt en nog zoveel meer klachten..

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 02:53

Pijn in een vinger, en nu kan ik daar weinig mee doen kwa tillen enzo. Begon gisteravond maar na rust was de pijn weggetrokken vanochtend dus ik dacht "zal wel". Maar vandaag dus weer, weer pas eind middag nadat ik wat ponies flink had gepoetst en gezadelt. Heb ook een rare bobel in m'n handpalm net onder die vinger maar die zit er al meer dan een maand. Ken ook meer mensen die met hun handen werken die dat hebben en die hebben geen last verder dus legde de link met stalwerk (het ook meer eelt enzo nu), maar heb nu wel het idee dat het gerelateerd is.

Kan pas dinsdag de huisarts bellen ivm oud en nieuw. Nouja, kan die iig niet afwuiven met dat ik moet afwachten :') ...

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 05:01

Mezelf kapot geschrokken in een super realistische droom,daardoor plots wakker geschrokken.
Dubbel heftig geschrokken dus en mijn hart en ademhaling raced tegen 300 per uur nu.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 05:24

Merlen schreef:
Mezelf kapot geschrokken in een super realistische droom,daardoor plots wakker geschrokken.
Dubbel heftig geschrokken dus en mijn hart en ademhaling raced tegen 300 per uur nu.

Oh dat kan echt super naar zijn, hopelijk zakt het snel.

Plafonddienst, en stress van oud jaar, ik ben zo blij als het weer 1 januari is…

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 05:30

Eigenlijk een ergenis van gister.
Tijdens de boodschappen doen kwam ik een ex collega tegen.
Of Naja, ze prikte mij aan om even heel belangrijk hoi te zeggen.

Het nare mens heeft mij toen tijdens de 3 jaar dat we er werkten zo extreem gepest dat ik echt heel blij was dat ik daar toen weg kon.
Zo'n afgrijselijk naar en naar mens. Hartstikke rot van binnen.

Maar goed,ze prikt mij op mijn heute terwijl ik al bij de kassa sta.
Bekijkt mij van top tot teen en zegt zooo jij hebt flink aan gewicht toegenomen.

Ik heb natuurlijk netjes gezegd, nee echt. Joh het was mij nog niet opgevallen. Maar ik zit ook goed in m'n vel dus ja. Dan valt het niet zo op hea.

Dus goed contra gegeven. Maar gatverdamme naar mens blijf met je poten van mij af!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 06:49

Wat een gek mens Hagelslag. En dan ook nog in je prikken brr.
Wel goed antwoord hoor, ben je meteen van haar af :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 07:35

Had gezegd: 'jij bent duidelijk niets veranderd... Nogsteeds lelijk en ongemaniert'...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 08:02

Hutcherson schreef:
Had gezegd: 'jij bent duidelijk niets veranderd... Nogsteeds lelijk en ongemaniert'...

Dacht ik ook aan :') wel goed dat je haar zo aan hebt durven spreken ondanks dat ze je enorm dwars heeft gelegen. Je laat zien dat je er boven staat @hagelslag

--

Om kwart over 6 werden de eerste vuurwerk bommetjes alweer afgestoken.
Ik moest er toch al uit , maar een beetje normaal mens gaat niet zijn bed uit zo vroeg om wat af te steken dan ben je niet helemaal goed.

En de hond heeft mij flink wakker gehouden door al dat k*t vuurwerk. Wou ook naar beneden om vervolgens te beslissen dat ze eigenlijk naar boven wil :+

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 08:33

Cambionn schreef:
Pijn in een vinger, en nu kan ik daar weinig mee doen kwa tillen enzo. Begon gisteravond maar na rust was de pijn weggetrokken vanochtend dus ik dacht "zal wel". Maar vandaag dus weer, weer pas eind middag nadat ik wat ponies flink had gepoetst en gezadelt. Heb ook een rare bobel in m'n handpalm net onder die vinger maar die zit er al meer dan een maand. Ken ook meer mensen die met hun handen werken die dat hebben en die hebben geen last verder dus legde de link met stalwerk (het ook meer eelt enzo nu), maar heb nu wel het idee dat het gerelateerd is.

Kan pas dinsdag de huisarts bellen ivm oud en nieuw. Nouja, kan die iig niet afwuiven met dat ik moet afwachten :') ...

Is dat misschien toevallig een ganglion? Die kunnen best gemeen zeer doen. Maar soms verdwijnen ze ook weer spontaan.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 08:36

Vooral dat ik niet onvriendelijk terug ben geweest vind ik knap.
Haar steekt het het meest als de ander vriendelijk doet.
Ze is toen echt zo extreem bezig geweest dat ik gister toch een tijd er naar van geweest ben.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 11:29

Tigress schreef:
Nog een ergernis van een paar dagen geleden wat ons nog altijd bezig weet te houden als gezin.
We willen ons koekje terug in de vienetta :Y) We waren allemaal hoopvol ons ijsje aan het eten, ontleden, laagje voor laagje...alleen maar om er achter de komen dat het een ander ijsje is. Het was de salted caramel, de biscuit caramel is uit het assortiment -O-

Het gemis van het koekje bleek bij ons allemaal erg aanwezig te zijn. Pas toen we thuis waren en het er over hadden, bleken we allemaal hetzelfde te denken en te missen :')

Als we als internet zondanig geklaagd hebben over Sonic the Hedgehog om het design ervan te veranderen, moet dat toch ook lukken om de biscuit caramel terug te krijgen. Toch? :') Het klinkt simpeler en ze maken er nog winst op ook :))

oh dit ja!!! ons kerstdiner was ook verpest hierdoor :(

edit: Net een klacht/mail gestuurd naar Ola.. :) wie weet heeft het zin. https://www.ola.nl/contact-us.html

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 11:49

Ik twijfel echt om uit de open diensten werkgroep te gaan en mn werktelefoon er stilletjes in te gooien :+ Zie namelijk nu al dat ik vanavond weer maar met 1 collega ben die eigenlijk ook vrij wil :') Pfff.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 11:49

Moska schreef:
Cambionn schreef:

Is dat misschien toevallig een ganglion? Die kunnen best gemeen zeer doen. Maar soms verdwijnen ze ook weer spontaan.
Als ik online zoek kom ik idd ganglion en Dupuytren tegen dus mijn vermoeden is iets in die richting. Beide kan ik weinig mee zelf en het blijft een zoekmachinediagnose, dus ik wacht ff af wat de dokter zegt voordat ik er een naampje aan geef. Voor nu rustig aan doen denk ik.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 12:44

Dat ik een dag voor oud en nieuw leef op trachitol, paracetamol, ijskoudwater en thee. |o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 12:58

TessaxQuincy schreef:
Dat ik een dag voor oud en nieuw leef op trachitol, paracetamol, ijskoudwater en thee. |o

Sterkte
Nam het graag van je over want oud& nieuw zegt mij niet zoveel

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:12

Dankjewel! <3

Wij vieren het altijd met familie.
Ik hoop dat het morgen weer beter is. Zolang ik niet slik, praat of hoest is het wel aan te houden maar helaas zijn dat toch wel dingen die je moet doen. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:24

Dat ik stuiter alleen jongste kat neem dat gedrag over.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:34

Is het al 1 januari?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:36

Dat m'n huiduitslag vanmorgen was ontploft, ook in m'n gezicht.... Ik zag me al boodschappen doen zo. Maar gelukkig werkt een prevalin pilletje wel snel, jeuk minderd en de vlekken in m'n gezicht ook iets. Kan ik toch zo nog over straat :=

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:43

Caira schreef:
Is het al 1 januari?

Dat vroeg ik me vanochtend ook af. Nog 2 dagen helaas.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:44

Dat ik nog steeds niks heb gehoord van mijn werkgever over wel/niet verlengen contract (verloopt 31-1).

Terwijl ze dat voor de 31-12 verplicht zijn schriftelijk door te geven, onze HR is zo rommelig..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:45

Wil zo drinken gaan inslaan (iets met die hele trieste tax-verhoging) maar ik wil niet als een addict gezien worden in de supermarkt :')

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:46

Nyaleti schreef:
Wil zo drinken gaan inslaan (iets met die hele trieste tax-verhoging) maar ik wil niet als een addict gezien worden in de supermarkt :')

Een keertje naar Duitsland rijden ervoor?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:50

Oh wordt er weer vanalles duurder per 1 januari ? Ik leef onder een steen denk ik.... :))

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 13:53

Ruim 4 weken geleden is er een verwijzing doorgestuurd vanuit het ziekenhuis. 2 weken geleden heeft een behandelaar vanuit het ziekenhuis gebeld hoelang de wachttijd zou zijn? Hadden ze nooit de verwijzing ontvangen werd gezegd.
Behandelaar heeft ruim een half uur aan de telefoon gezeten en de verwijzing opnieuw gestuurd.
Gisteren was ik bij de huisarts die een kopie had gekregen van die verwijzing… Huisarts heeft ook gebeld, omdat ik maar niks hoorde en het heel dringend is.

Kunnen jullie het al raden?
Verwijzing was niet ontvangen, dus huisarts heeft hem ook nog eens gestuurd.

Hoe kan ik nu vervolgens nog vertrouwen hebben in dat het goed gaat komen…