Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Mezelf kapot geschrokken in een super realistische droom,daardoor plots wakker geschrokken.
Dubbel heftig geschrokken dus en mijn hart en ademhaling raced tegen 300 per uur nu.
Hutcherson schreef:Had gezegd: 'jij bent duidelijk niets veranderd... Nogsteeds lelijk en ongemaniert'...
Cambionn schreef:Pijn in een vinger, en nu kan ik daar weinig mee doen kwa tillen enzo. Begon gisteravond maar na rust was de pijn weggetrokken vanochtend dus ik dacht "zal wel". Maar vandaag dus weer, weer pas eind middag nadat ik wat ponies flink had gepoetst en gezadelt. Heb ook een rare bobel in m'n handpalm net onder die vinger maar die zit er al meer dan een maand. Ken ook meer mensen die met hun handen werken die dat hebben en die hebben geen last verder dus legde de link met stalwerk (het ook meer eelt enzo nu), maar heb nu wel het idee dat het gerelateerd is.
Kan pas dinsdag de huisarts bellen ivm oud en nieuw. Nouja, kan die iig niet afwuiven met dat ik moet afwachten...
Tigress schreef:Nog een ergernis van een paar dagen geleden wat ons nog altijd bezig weet te houden als gezin.
We willen ons koekje terug in de vienettaWe waren allemaal hoopvol ons ijsje aan het eten, ontleden, laagje voor laagje...alleen maar om er achter de komen dat het een ander ijsje is. Het was de salted caramel, de biscuit caramel is uit het assortiment
![]()
Het gemis van het koekje bleek bij ons allemaal erg aanwezig te zijn. Pas toen we thuis waren en het er over hadden, bleken we allemaal hetzelfde te denken en te missen
Als we als internet zondanig geklaagd hebben over Sonic the Hedgehog om het design ervan te veranderen, moet dat toch ook lukken om de biscuit caramel terug te krijgen. Toch?Het klinkt simpeler en ze maken er nog winst op ook
Moska schreef:Als ik online zoek kom ik idd ganglion en Dupuytren tegen dus mijn vermoeden is iets in die richting. Beide kan ik weinig mee zelf en het blijft een zoekmachinediagnose, dus ik wacht ff af wat de dokter zegt voordat ik er een naampje aan geef. Voor nu rustig aan doen denk ik.Cambionn schreef:Is dat misschien toevallig een ganglion? Die kunnen best gemeen zeer doen. Maar soms verdwijnen ze ook weer spontaan.Pijn in een vinger, en nu kan ik daar weinig mee doen kwa tillen enzo. Begon gisteravond maar na rust was de pijn weggetrokken vanochtend dus ik dacht "zal wel". Maar vandaag dus weer, weer pas eind middag nadat ik wat ponies flink had gepoetst en gezadelt. Heb ook een rare bobel in m'n handpalm net onder die vinger maar die zit er al meer dan een maand. Ken ook meer mensen die met hun handen werken die dat hebben en die hebben geen last verder dus legde de link met stalwerk (het ook meer eelt enzo nu), maar heb nu wel het idee dat het gerelateerd is.
Kan pas dinsdag de huisarts bellen ivm oud en nieuw. Nouja, kan die iig niet afwuiven met dat ik moet afwachten...