Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dammie schreef:Niobe schreef:Ik moet tegenwoordig mijn bril afzetten als ik kleine letters wil lezenik word oud
Geen last van. Al maken ze de letters tegenwoordig steeds kleiner
_San87_ schreef:Fly_high schreef:
Ik heb nog halve kast Poolse drank voor wie het wel durft
Durf jij de Perenlikeur met cyanide van m'n vriend aan, is de vraag.
Fly_high schreef:_San87_ schreef:
Durf jij de Perenlikeur met cyanide van m'n vriend aan, is de vraag.
Ik heb genoeg spiritus in mijn leven gedronken om te gokken dat het antwoord wel ja is![]()
Naar spul btw, zou niet aanradenen al die racistische vooroordelen zijn uiteraard discriminerend and how dare you
Femke_Tweety schreef:[ [url=m/bpsOh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QnRayO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NT3TXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
fleurtjeuh schreef:Een groepje van ongeveer 10 basisschool kinderen die in de bus zitten
En die zijn luid en schel naar elkaar aan het gillen, lawaai maken, naar elkaar roepen etc..
Zwaar irritant en gewoon overlast.
Hoe moeilijk is het om gewoon rustig te doen in de bus..
Niobe schreef:Ik moet tegenwoordig mijn bril afzetten als ik kleine letters wil lezenik word oud
MarlindeRooz schreef:Gratis konijnen op marktplaats en ik mag ze niet.
En heb er ook geen geld voor
Zebrastreep schreef:Rawr schreef:Uitgeloot voor de Taylor Swift presale en op de wachtlijst geplaatst. Had al een poedersuiker maar kennelijk was het nog niet genoeg.
Maar er is toch helemaal geen loting? Ik heb mij de laatste dag ingeschreven. 12 juli gaat het pas in de verkoop toch?
Zebrastreep schreef:Oh joh en als je geen mail hebt ontvangen ben je er door? Vaag systeem dan hoor! Ik heb mij ingeschreven voor mijn zusje maar als ik bokkers kan helpen eventueel als ik kaarten kan scoren wil ik dat best wel!
Zebrastreep schreef:Oh joh en als je geen mail hebt ontvangen ben je er door? Vaag systeem dan hoor! Ik heb mij ingeschreven voor mijn zusje maar als ik bokkers kan helpen eventueel als ik kaarten kan scoren wil ik dat best wel!