Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 08:33

Ik maak me niet zo druk om een x een 1 ster .. mensen kijken verder.

Komt vast goed.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 08:35

Vervelend is dat he! Heb dat ook gehad en MP doet er niets mee. Ze hebben je verkoop aan verkeerd persoon gekoppeld dus degene die daadwerkelijk gekocht heeft kan jou nu nu beoordelen. Daarom kijk ik ook altijd verder maar als 7 van de 10 aan geven nooit producten te hebben ontvangen dan geloof ik die wel

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 14:55

Er waren hier toch mensen die ervaring hebben met het verkopen van servies?

Mijn oma is overleden en had nog oud servies wat we gaan willen verkopen, maar waar begin ik?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 14:57

Het ligt er echt aan welk servies het is. Er is bijvoorbeeld facebook verkoop groep voor Petrus Ragout servies. Zo zal je er nog wel meer hebben.
Ennuh niet nieuwschierig of zo hoor..... ahum.... maar is het toevallig Petrus Regout Pastel? https://www.google.com/search?q=petrus+ ... AIYAiACKAI Zoiets?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 15:05

sasja0705 schreef:
Nou, en ik heb mijn eerste ster in jaren te pakken, notabene van een man met die ik GÉÉN deal gesloten heb. Hoe het kan? Geen flauw idee.
Had een elektrisch fauteuil te koop.
Hartstikke gaaf, goede merk alles in orde ermee.
Meneer heeft een belachlijk bod gedaan en ik beleeft afgewezen.
Toen begon die mij eerst zielig dan geërgerd met berichten te bestoken.
Uiteindelijk zelfs met " die stoelen staan gemiddeld voor 600 op mp "

Moest ik grinniken want zijn bod lag er bij 150 (oh ja, rn aub dan ook nog brengen aan de andere kant van het land)
Kort : goede deal kunnen maken met een handelaar. Wel voor weinig maar daarvoor geen gezeik en hij kwam netjes ophalen

Item verkocht, koper zijn 5 sterren gegeven.

Kijk ik gisteren: heb ik een ster van eerste bieder, met echt alle negatieve beoordelingen.

Toen heb ik m toch maar eem bericht gestuurd en (uiteraard vriendelijk) op gewezen dat ik niet van liegen houd en melding bij mp maak.

Dit heb ik ook gedaan. Benieuwd wat er gebeurt.
Ik baal als een stekker om zo een idioot

Dat is het idiote van MP als iemand anders dan je koper mag beoordelen. Ik vind dat zo slecht.

Ik heb eens gehad dat ik een kapot artikel had ontvangen. Kapot in de zin van een groot gat erin dat net niet op de foto stond. :+ Had ik verder niet naar gevraagd, want wie gaat daar nou vanuit als er niks over wordt vermeld in de tekst en het niet zichtbaar is op de foto? De verkoper was ontzettend beledigd toen ik ontevreden was, er geen oplossing gevonden werd en toen kreeg ik een 1 ster terug (zelf had ik nog 3 sterren gegeven, wat veel te lief was natuurlijk) met alle slechte opties erbij. Ik had snel betaald en alleen maar netjes gecommuniceerd en toen kon ik die 1 ster review echt niet aan. Vond het zó oneerlijk... Maar Marktplaats doet daar niks tegen. De enige mogelijkheid is met wederzijds goedvinden beide reviews verwijderen.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 15:29

rien10 schreef:
Het ligt er echt aan welk servies het is. Er is bijvoorbeeld facebook verkoop groep voor Petrus Ragout servies. Zo zal je er nog wel meer hebben.
Ennuh niet nieuwschierig of zo hoor..... ahum.... maar is het toevallig Petrus Regout Pastel? https://www.google.com/search?q=petrus+ ... AIYAiACKAI Zoiets?

Nee dat is het niet. Het is gewoon een wit servies met zacht roze bloemen. Ik ga even kijken of ik er achter kan komen wat het precies is

Edit: ik heb het even opgezocht en als ik ChatGPT mag geloven is het niet veel waard. Het is seltmann weiden servies. Ik denk dat ik het dan voorlopig op m’n zolder laat staan

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 16:18

Iemand kwam een eethoek ophalen, twee man sterk, twee auto’s mee maar het tafelblad paste niet…

Staat hier dus nu nog :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 21:19

Alja schreef:
Iemand kwam een eethoek ophalen, twee man sterk, twee auto’s mee maar het tafelblad paste niet…

Das ook knullig. :')
Het is dat wij onze meubelen bij Ikea weg hebben, anders zouden mn man en ik dit kunnen zijn. :j _/-\o_

Ik ben blij met Vinted. Verkoop best lekker zo!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 21:32

maralyn schreef:
Alja schreef:

Das ook knullig. :')
Het is dat wij onze meubelen bij Ikea weg hebben, anders zouden mn man en ik dit kunnen zijn. :j _/-\o_

Ik ben blij met Vinted. Verkoop best lekker zo!

Gezien de afstand had het ook gekund ;)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 21:58

Hahaha en ook echt! :')