Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 19:05

Ik vind het zo zielig om te lezen voor je dochter en heel zwaar voor jou. Heel veel beterschap nogmaals voor je dochter Wyoming.

Mkango dat is niet prettig werken. Is dat de hoogste baas daar?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 19:15

Dat is geen gezeur Wyoming. Het lijkt me verschrikkelijk een ziek kind hebben op vakantie.
Sta je dan in een vreemd land waar je de weg niet weet, de taal niet gesproken word.
Zo stel je even lekker bijkomen op vakantie niet voor.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 19:20

Wyoming heel veel sterkte.
Hopelijk knapt je dochter snel wat op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 19:57

wyoming schreef:
Sorry mensen voor mijn gezeur.

Dochter vandaag dus met hoge koorts wakker. Pcm zetpillen gehaald en toen zakte de koorts gelukkig, zij veel geslapen onderweg. Zij moest een nieuwe pil hebben maar had nog wat speling dacht ik, ik was dus op zoek naar een plek om te stoppen. Krijgt ze dus in de auto weer een koortsstuip, ze kwam er ook nog eens slecht uit. Ik kon gelukkig de eerste afslag nemen en de auto langs de kant zetten maar ze kwam niet uit de stuip. Helemaal blauw werd ze en kwijl/ snot overal. Dus ik heb 112 gebeld en ze is dus opgehaald met de ambulance, koorts was over de 40 gr. Ik was net voor de grens met Luxemburg (dus zo’n 2 uur vanaf nl) en nu zitten we dus in een ziekenhuis in Thionville. Ze heeft nu sowieso een fikse keelontsteking te pakken en haar oortjes doen ook wat mee. Hopelijk mogen we zo wel verder rijden. Ze spreken hier gelukkig wel meer en beter Engels, dat scheelt wel. Maar deze vakantie is er 1 die ik heel snel wil vergeten.
Dikke knuffel voor jullie allebei, wat een nachtmerrie. :knuffel:

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:06

Dikke knuffel Wyoming.

Vriend zegt. " Heb een leuke auto gezien. Peugeot... Gaan we ff kijken."

Niet doen. :') niiiieeet doen...

Te laat. Gelukkig te weinig trekkracht. :')

Ik heel hard roepen. Ben niet materialistisch. Nee... Absoluut niet.

Danggg een auto op m'n wensenlijst en een fautras trailer :')

Ik ben zo jammer. Echt zo jammer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:13

Vreemde uitslag van het huidonderzoek

Ik kan waarschijnlijk niet tegen antibiotica maar die ik nu heb is de goede.

Deze uitslag is zo niet kloppend.... voordat ik krentenbaard kreeg heb ik dik 3 jaar geleden voor het laatst antibiotica gehad. Het kan zijn dat ik de op de laatste kuur reageer maar dat is dezelfde als nu.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 21:18

Sterkte Wyoming met je dochter.

Ik erger me aan weinig laadpalen en wat er hier is, deed nummer 1 het niet dus kon ik terug de snelweg op in de richting waarvan we kwamen naar een andere. Sowieso meer dan 120 kwh geven ze niet. Ik wil naar huis maar zal toch nog minimaal 20% meer moeten hebben aan batterij.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 22:32

Dat de WiFi op ons vakantie adres een drama is.En ik zit niet in Verweggistan boven op een berg.Nu toevallig even kunnen bokken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 22:33

Och Wyoming, sterkte voor jou en beterschap voor je dochter, wat een stress -O-

Van de week vond ik eru prestige (oude kaas smeerkaas) in een tube, vol goede moed gekocht want dat moet toch goddelijk smaken in bugles!
Maar ik krijg het al amper uit de tube, die kracht heb ik niet meer _O- echt te dom om los te lopen maarja. En vervolgens oogt het als plastic goo, en het is ook ongeveer net zo smaakloos.
Zo teleurgesteld. Volgende keer weer heksenkaas

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 01:01

Zebrastreep schreef:

Deze uitslag is zo niet kloppend.... voordat ik krentenbaard kreeg heb ik dik 3 jaar geleden voor het laatst antibiotica gehad. Het kan zijn dat ik de op de laatste kuur reageer maar dat is dezelfde als nu.

Misschien een heel stomme opmerking hoor, maar je hebt het steeds over dat je een vage huidziekte hebt, de ene keer is het krentenbaard, dan weer schurft, ect. Kan het msschien apenpokken zijn? Je loopt er al zo lang mee. Dan snap ik dat AB niet helpt. En kmsnap ook dat je maag/darmen van slag zijn. En ook dat kan komen omdat op je werk Noro heerst. Hoeft geen corona te zijn hoor. ( Daar had je het laatst over.) Er zijn wel meer ziektes dan alleen corona.

Sterkte iig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 01:10

fohadie schreef:
Zebrastreep schreef:

Misschien een heel stomme opmerking hoor, maar je hebt het steeds over dat je een vage huidziekte hebt, de ene keer is het krentenbaard, dan weer schurft, ect. Kan het msschien apenpokken zijn? Je loopt er al zo lang mee. Dan snap ik dat AB niet helpt. En kmsnap ook dat je maag/darmen van slag zijn. En ook dat kan komen omdat op je werk Noro heerst. Hoeft geen corona te zijn hoor. ( Daar had je het laatst over.) Er zijn wel meer ziektes dan alleen corona.

Sterkte iig.

Schurft is uitgesloten al weken geleden. En nee ik heb exceem wat is vastgesteld en nu net een exceem waar krentenbaard goed mee samen gaat. Alleen heb ik al 5 dokters gezien en iedereen schuift door en elke keer krijg ik weer een andere diagnose. Ze weten het gewoon niet. Het gaat mij er meer om dat de krentenbaard weg gaat. Dat ik eczeem heb is vervelend maar steeds een bacterie erin vindt ik nog vervelender. Ziekenhuis hier blijkt heel veel mensen gewoon maar weg te sturen de huisarts raadde mij zelfs aan om een klacht in te dienen want ik was de zoveelste.

Apenpokken weet ik zeker van niet ik heb dit al dik 6 maanden en dat ziet er heel anders uit dan apenpokken plus ik ben geen man en heb geen partner dus dat lijkt mij heel sterk heb überhaupt met niemand huid op huid contact. Op mijn werk krijgen ze gelijk bij maar vermoeden van een ziekte een test en quarantaine daar zijn ze best wel heel streng en direct.

Helaas hebben we toch corona op werk tweede cliënt is net vanavond positief getest...

Ik krijg nog een allergietest en anders door naar het umcg hoor daar positieve verhalen over van mensen met huidziekten. En anders maar in een andere hoek zoeken.

Antibiotica heb ik ook al vaak aangegeven dat ik eerder ontstekingen heb gehad zoals jaren terug (een steeds terugkomende blaasontsteking )waar ab ook niks deed. Pas na maanden pijn ging het over en heb het nooit weer gehad. En toch blijven ze dan weer ab voorschrijven. Het helpt ook niet mee dat je je handen constant gebruikt en de plekjes daardoor ook nooit goed de kans krijgen om te genezen...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 02:02

@wyoming. Jij hebt alle recht om te "zeuren"!!! Beterschap voor je dochter.
Ze mag blij zijn dat ze bij jou was en niet bij je ex

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 07:41

Nare dromen >;) :\
Laat me gewoon normaal slapen ofzo.

Ze slaan ook helemaal nergens op, maar ik voel me er toch poedersuiker door.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 08:28

hagelslag schreef:
@wyoming. Jij hebt alle recht om te "zeuren"!!! Beterschap voor je dochter.
Ze mag blij zijn dat ze bij jou was en niet bij je ex

Nou, inderdaad.
Wyoming, iets heftigs van je af schrijven als je moederziel alleen int buitenland zit is niet zeuren.
Nooit meer zeggen hoor, je doet jezelf tekort.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 08:49

Telpeva schreef:
Och Wyoming, sterkte voor jou en beterschap voor je dochter, wat een stress -O-

Van de week vond ik eru prestige (oude kaas smeerkaas) in een tube, vol goede moed gekocht want dat moet toch goddelijk smaken in bugles!
Maar ik krijg het al amper uit de tube, die kracht heb ik niet meer _O- echt te dom om los te lopen maarja. En vervolgens oogt het als plastic goo, en het is ook ongeveer net zo smaakloos.

Danish Chef kaas :9

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 08:54

En echt alleen Danish!!!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 09:49

:o
Telpeva schreef:

Op zich had de naam 'smeerkaas' al een weggever moeten zijn dat het als gesmolten plastic zou smaken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 09:56

Urbanus schreef:
En echt alleen Danish!!!

Eens! Ik probeer wel eens wat anders als de danish op is, maar dat hoort niet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 11:19

Oh echt? Ik vind heksenkaas ook lekker er in, maar dan wel die uit de tube want dan kan je ze vullen. Bugles dippen vind ik niet bugle waardig, ze moeten gevuld.

Ergernis, ze hebben in NL nog altijd geen spuitbussen Easy Cheese -O- dat is zo serieus lekker op nacho's! Dat is een amerikaans product, vloeibare cheddar in een spuitbus, hemels _/-\o_

Echt weer 1st world problems :))

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 11:44

Heksenkaas nog nooit geprobeerd erin :') maar idd vullen en niet dippen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 11:47

Buren zijn op vakantie en hun hondje gilt de hele tijd. Geen idee of er iemand thuis is of dat er alleen iemand komt voeren / uitlaten. -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 12:42

Ik ben echt pissig -:(-
Ik heb rond de 460 euro loon gekregen en krijg 70 euro p/m.
Mijn moeder heeft heel mijn rekening geplunderd en maar 40 euro overgelaten. En het is gewoon zo paasei zuur. Ik begrijp de helft echt wel maar 40 euro overhouden -O-
Ze dondert alles op mijn spaarrekening waar ik niet bij kan en ik kan niet eens bekijken of echt mijn geld daar na toe gaat.
Ik zou maandag naar Den haag gaan en een ticket kost 7,60 dan heb ik maar 33 euro over ofzo en ik blijf slapen dus dat is nog een keer 7,60 en dan hou ik maar 20 euro over voor heel de maand |o

Telkens moet alles naar mijn spaarrekening voor later, maar er is geen eens garantie dat ik later überhaupt haal. Laat me nu ook leuke dingen doen en gewoon afhankelijk zijn van jullie in plaats van elke paasei keer vragen om geld wat zij dan mij niet geven
sorry maar ik word er zo boos van

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 13:13

Ik weet wel wat ik als eerste op dempen ga zetten als ik vakantie heb. Jeetje wat een gedoe die groepsappen van werk. Al ben je vrij krijg je nog alles mee

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 13:14

fotolijstje schreef:
Mijn moeder heeft heel mijn rekening geplunderd en maar 40 euro overgelaten. En het is gewoon zo paasei zuur. Ik begrijp de helft echt wel maar 40 euro overhouden -O-
Ze dondert alles op mijn spaarrekening waar ik niet bij kan en ik kan niet eens bekijken of echt mijn geld daar na toe gaat.
Ik zou maandag naar Den haag gaan en een ticket kost 7,60 dan heb ik maar 33 euro over ofzo en ik blijf slapen dus dat is nog een keer 7,60 en dan hou ik maar 20 euro over voor heel de maand |o

Telkens moet alles naar mijn spaarrekening voor later, maar er is geen eens garantie dat ik later überhaupt haal. Laat me nu ook leuke dingen doen en gewoon afhankelijk zijn van jullie in plaats van elke paasei keer vragen om geld wat zij dan mij niet geven

Kan je niet 100 euro terug vragen?
Het is toch jouw geld......

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 13:20

fotolijstje schreef:

Vraagje: hoe jong ben je? Toen ik 18 werd ben ik gelijk naar de bank gegaan en verzocht om mijn ouders van mijn rekening los te koppelen zodat alleen ik er bij kon. Is toch mijn rekening en mijn geld? Dan bepaal ik wat ermee gebeurt en hoeft een ander dat niet te kunnen zien.