Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wyoming schreef:Dikke knuffel voor jullie allebei, wat een nachtmerrie.Sorry mensen voor mijn gezeur.
Dochter vandaag dus met hoge koorts wakker. Pcm zetpillen gehaald en toen zakte de koorts gelukkig, zij veel geslapen onderweg. Zij moest een nieuwe pil hebben maar had nog wat speling dacht ik, ik was dus op zoek naar een plek om te stoppen. Krijgt ze dus in de auto weer een koortsstuip, ze kwam er ook nog eens slecht uit. Ik kon gelukkig de eerste afslag nemen en de auto langs de kant zetten maar ze kwam niet uit de stuip. Helemaal blauw werd ze en kwijl/ snot overal. Dus ik heb 112 gebeld en ze is dus opgehaald met de ambulance, koorts was over de 40 gr. Ik was net voor de grens met Luxemburg (dus zo’n 2 uur vanaf nl) en nu zitten we dus in een ziekenhuis in Thionville. Ze heeft nu sowieso een fikse keelontsteking te pakken en haar oortjes doen ook wat mee. Hopelijk mogen we zo wel verder rijden. Ze spreken hier gelukkig wel meer en beter Engels, dat scheelt wel. Maar deze vakantie is er 1 die ik heel snel wil vergeten.
Zebrastreep schreef:Vreemde uitslag van het huidonderzoek
Ik kan waarschijnlijk niet tegen antibiotica maar die ik nu heb is de goede.
Deze uitslag is zo niet kloppend.... voordat ik krentenbaard kreeg heb ik dik 3 jaar geleden voor het laatst antibiotica gehad. Het kan zijn dat ik de op de laatste kuur reageer maar dat is dezelfde als nu.
fohadie schreef:Zebrastreep schreef:Vreemde uitslag van het huidonderzoek
Ik kan waarschijnlijk niet tegen antibiotica maar die ik nu heb is de goede.
Deze uitslag is zo niet kloppend.... voordat ik krentenbaard kreeg heb ik dik 3 jaar geleden voor het laatst antibiotica gehad. Het kan zijn dat ik de op de laatste kuur reageer maar dat is dezelfde als nu.
Misschien een heel stomme opmerking hoor, maar je hebt het steeds over dat je een vage huidziekte hebt, de ene keer is het krentenbaard, dan weer schurft, ect. Kan het msschien apenpokken zijn? Je loopt er al zo lang mee. Dan snap ik dat AB niet helpt. En kmsnap ook dat je maag/darmen van slag zijn. En ook dat kan komen omdat op je werk Noro heerst. Hoeft geen corona te zijn hoor. ( Daar had je het laatst over.) Er zijn wel meer ziektes dan alleen corona.
Sterkte iig.
hagelslag schreef:@wyoming. Jij hebt alle recht om te "zeuren"!!! Beterschap voor je dochter.
Ze mag blij zijn dat ze bij jou was en niet bij je ex
Telpeva schreef:Och Wyoming, sterkte voor jou en beterschap voor je dochter, wat een stress
Van de week vond ik eru prestige (oude kaas smeerkaas) in een tube, vol goede moed gekocht want dat moet toch goddelijk smaken in bugles!
Maar ik krijg het al amper uit de tube, die kracht heb ik niet meerecht te dom om los te lopen maarja. En vervolgens oogt het als plastic goo, en het is ook ongeveer net zo smaakloos.
Zo teleurgesteld. Volgende keer weer heksenkaas
Telpeva schreef:Van de week vond ik eru prestige (oude kaas smeerkaas) in een tube, vol goede moed gekocht want dat moet toch goddelijk smaken in bugles!
Maar ik krijg het al amper uit de tube, die kracht heb ik niet meerecht te dom om los te lopen maarja. En vervolgens oogt het als plastic goo, en het is ook ongeveer net zo smaakloos.
Zo teleurgesteld. Volgende keer weer heksenkaas
fotolijstje schreef:Ik ben echt pissig![]()
Ik heb rond de 460 euro loon gekregen en krijg 70 euro p/m.
Mijn moeder heeft heel mijn rekening geplunderd en maar 40 euro overgelaten. En het is gewoon zo paasei zuur. Ik begrijp de helft echt wel maar 40 euro overhouden![]()
Ze dondert alles op mijn spaarrekening waar ik niet bij kan en ik kan niet eens bekijken of echt mijn geld daar na toe gaat.
Ik zou maandag naar Den haag gaan en een ticket kost 7,60 dan heb ik maar 33 euro over ofzo en ik blijf slapen dus dat is nog een keer 7,60 en dan hou ik maar 20 euro over voor heel de maand
Telkens moet alles naar mijn spaarrekening voor later, maar er is geen eens garantie dat ik later überhaupt haal. Laat me nu ook leuke dingen doen en gewoon afhankelijk zijn van jullie in plaats van elke paasei keer vragen om geld wat zij dan mij niet geven
sorry maar ik word er zo boos van
fotolijstje schreef:Ik ben echt pissig![]()
Ik heb rond de 460 euro loon gekregen en krijg 70 euro p/m.
Mijn moeder heeft heel mijn rekening geplunderd en maar 40 euro overgelaten. En het is gewoon zo paasei zuur. Ik begrijp de helft echt wel maar 40 euro overhouden![]()
Ze dondert alles op mijn spaarrekening waar ik niet bij kan en ik kan niet eens bekijken of echt mijn geld daar na toe gaat.
Ik zou maandag naar Den haag gaan en een ticket kost 7,60 dan heb ik maar 33 euro over ofzo en ik blijf slapen dus dat is nog een keer 7,60 en dan hou ik maar 20 euro over voor heel de maand
Telkens moet alles naar mijn spaarrekening voor later, maar er is geen eens garantie dat ik later überhaupt haal. Laat me nu ook leuke dingen doen en gewoon afhankelijk zijn van jullie in plaats van elke paasei keer vragen om geld wat zij dan mij niet geven
sorry maar ik word er zo boos van