Tiggs schreef:Huh, maar je praat toch met je kind of luistert in ieder geval in plaats van in je eigen wereldje te gaan zitten (lopen)?
Je kunt prima tégen een kind praten met oordoppen in?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Tiggs schreef:Huh, maar je praat toch met je kind of luistert in ieder geval in plaats van in je eigen wereldje te gaan zitten (lopen)?
Je kunt prima tégen een kind praten met oordoppen in?Ze zeggen toch niks terug.
Roodvos schreef:Mijn noise cancelling heeft ook een functie "hear trough" waarbij die een deel van het geluid doorlaat en een functie waarbij die gewoon alle geluid doorlaat.
Tancreda4 schreef:Mensen met oordoppen op de fiets vind ik echt levensgevaarlijk. Jullie zeggen misschien extra alert te zijn of 3xtra uit te kijken, maar dat is naar mijn idee slechts 0.001% van de muziekfietsers.
Captain schreef:Tancreda4 schreef:Mensen met oordoppen op de fiets vind ik echt levensgevaarlijk. Jullie zeggen misschien extra alert te zijn of 3xtra uit te kijken, maar dat is naar mijn idee slechts 0.001% van de muziekfietsers.
Scheelt misschien wel dat ik niet midden in Amsterdam fiets? Dat zou wel wat onverantwoorderdelijk zijn.. Maar op de fietspaden naast de 80km wegen is er echt geen probleem hoor.
Tancreda4 schreef:Dat is de reden dat ik, toen ik in Londen woonde, een open-back koptelefoon gekocht heb. Ik voelde me inderdaad niet veilig als ik het verkeer niet kon horen en zolang ik niet in de metro zat, was open back voldoende om de prikkels een beetje te verminderen, maar nog wel te kunnen horen wat er om me heen gebeurde.Dan idd niet. Maar in een stad tussen het gewone verkeer is dit echt een grote ergenis. En ondertussen staan de kranten bol dat er zoveel meer gewonden met fietsers vallen. Ik weet wel waar dat vandaan komt... Combi elektrische fietsen en veelte snel, en volledig afgezonderd van de wereld met muziek.
MarlindeRooz schreef:Ik fiets altijd met mijn oortjes in en noise cancelling koptelefoon op. Dat heeft trouwens een reden hoor. Maar het is gewoon een kwestie van extra goed kijken. Zeker als je het gewend bent is dat echt niet gevaarlijk. Of mogen dove mensen dan ook niet meer fietsen / lopen?
MarlindeRooz schreef:Ik heb een beperking waardoor ik hypergevoelig ben voor alle prikkels. Dus zonder koptelefoon raak ik overprikkeld en krijg ik dus niks meer mee omdat het te veel wordt. Dus met koptelefoon is veel prettiger en veiliger.