En dan heb ik mijn raam nog niet eens open gedaan. Normaal hoor ik dingen van buiten niet met raam dicht. Moet je nagaan hoe luid het is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zebrastreep schreef:marleen_88 schreef:Uitslag van GGD test duurt lang. Woensdagavond en donderdagochtend positieve zelftest met lichte keelpijn. Sinds vanochtend geen enkele klacht, voel me kipfit. Kom maar op met die uitslag, dan weet ik of ik mn huis uit mag.
Ik wil het ook weten al heb ik helemaal geen klachten maar wel een positieve zelftest![]()
Heb er vorige week ook al een gehad en die was negatief en toen had ik wel klachten.
Ga eigenlijk een beetje van het ergste uit
juval schreef:Plop1997 schreef:Een ingegroeide haar is mij momenteel echt het leven zuur aan het maken
moet ik meteen aan dit dumpert filmpje denken: https://www.dumpert.nl/item/100021932_1a6b643d
Plop1997 schreef:Was t maar zo'n feest die van mij is ontstoken...![]()
Maar wil dr eigenlijk niet mee naar de dokter want dan gaan ze hem waarschijnlijk uitduwen en dat vind ik![]()
![]()
![]()
![]()
Als t goed is dan is hij binnen twee weken wel weer weg. Volgens dokter google dan.
marleen_88 schreef:Zebrastreep schreef:
Ik wil het ook weten al heb ik helemaal geen klachten maar wel een positieve zelftest![]()
Heb er vorige week ook al een gehad en die was negatief en toen had ik wel klachten.
Ga eigenlijk een beetje van het ergste uit
Nou, ik ben volgens GGD positief. Dus voorlopig zit ik thuis.
Maar niet anders dan de normale klachten die ik heb van hyperventilatie. xPabloBokt schreef:Mis m'n mama..