Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:56

Rytir schreef:
marley93 schreef:
Ik heb het gevoel dat mijn doorligplekje toch weer opengaat van de sportbh die ik naar mijn werk draag. Dat zijn drie, misschien vier uurtjes op een dag, max, en dan gaat hij gelijk weer uit. Maar waarschijnlijk toch teveel wrijving...
En het duurde al zo lang voor het dicht was. |(

Mijn oma had dat ook door haar bh. Die deed er een stukje van dat afplak tape over (uit de bouwmarkt) met een stukje verband ertussen. Dat irriteerde minder dan pleisters of leukoplast en is minder plakkerig waardoor haar huid ook minder geïrriteerd was bij het weer afhalen.

Wat een fijne tip, dankjewel! Mijn huid verdraagt daar inderdaad ook geen pleister meer, dus een gaasje is wat dat betreft geen optie. En hoewel ik in mijn vrije tijd nooit meer een BH draag, vind ik het naar mijn werk toe wel zo netjes. :')
Ik ga kijken voor afplak tape van de bouwmarkt. :))

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:59

Kan je niet met boob tape je borsten vast tapen? :P

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:03

Ook een optie! _O- Ga ik ook onthouden

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:20

Ik was trouwens ook ooit heel naar verbrand en heb toen in een bikini gelopen ipv een bh. Hielp perfect. _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:28

Vandaag weer eens gaan hardlopen en het ging echt belachelijk slecht. Baal zo van m'n eigen gedrag. Ene maand super gemotiveerd sporten, bijna m'n ideale gewicht gehaald en er hoeft maar iets te gebeuren en de motivatie is weg. Nu na 2 maanden weer op pakken en dan begin je gewoon weer voor af aan hé _-:(

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 13:19

marley93 schreef:
Wat een fijne tip, dankjewel! Mijn huid verdraagt daar inderdaad ook geen pleister meer, dus een gaasje is wat dat betreft geen optie. En hoewel ik in mijn vrije tijd nooit meer een BH draag, vind ik het naar mijn werk toe wel zo netjes. :')

Als je huid stuk is kun je er ook vette gaas op doen. Dat is speciaal voor brandwonden en werkt ook metene verzachtend
Als het een klein plekje is kun je er een blarenpleister op doen. Die verdeeld ook meteen de druk als je er daarna weer een bh overheen doet.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 14:32

Ik had een pakketje besteld die gister geleverd zou worden. Helaas niet gelukt, maar geen probleem (kan altijd gebeuren), hij zou vandaag komen tussen 13:18 en 14:18 volgens de track and trace.

Dus rond 13:00 kwam DPD aanrijden, ik zie die jongen in zijn busje zoeken naar het pakket, kan de doos niet vinden denk ik? en rijdt weg. Op het moment dat hij wegreed, had ik zelfs nog oogcontact met hem (ik stond door het raam te kijken hoe hij aan het zoeken was :+ ).

Krijg ik daarna een mail dat ik niet thuis was en dat mijn pakket naar het pakketpunt wordt gestuurd...

Dus in plaats van dat ze het morgen opnieuw proberen bij mij thuis af te leveren, moet ik hem maar bij het pakketpunt ophalen. Ik heb extra betaald om hem thuis te laten bezorgen, kan ik hem alsnog ergens gaan ophalen :=

Ik heb nog even gebeld met de klantenservice, maar die kunnen helaas niks doen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 14:58

marley93 schreef:

Ik weet niet waar de doorligplek is. Maar misschien dat je met een 'low back strap' of ander type bh zoals strapless, lage rug of bandeau minder last hebt. Ook maar net waar de doorligplek is.

Wel balen!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 15:25

Te warm, koppijn, pijn in mijn nek, enzovoort.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 15:42

Hier ook veel pijn vandaag, de zon schijnt maar ik heb nergens zin in. Ik wil naar mijn werk ofzo, of iets opruimen of schoonmaken in huis ofzo maar niks kan vandaag.
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 08-09-21 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-21 15:43

Ik ben gewoon kapot moe van de slechte nacht qua slaap en mijn moeder zit weer op de SEH.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 15:48

Iedereen sterkte.

Pablo sterkte voor je moeder.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 15:58

Dat ik geen praktijk kan vinden die zonder doorverwijzing van een arts dry needling behandelingen doen. Moet ik nu écht mijn huisarts mailen om te vragen voor een doorverwijzing? :+ (De laatste keer kreeg ik van hem namelijk te horen om wat 'stretchoefeningen' te doen. Vond het vrij ongemakkelijk.)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 16:08

DezeNaam schreef:
Dat ik geen praktijk kan vinden die zonder doorverwijzing van een arts dry needling behandelingen doen. Moet ik nu écht mijn huisarts mailen om te vragen voor een doorverwijzing? :+ (De laatste keer kreeg ik van hem namelijk te horen om wat 'stretchoefeningen' te doen. Vond het vrij ongemakkelijk.)

Je kan het ook bij masseurs laten doen? Ze zijn vaak wat minder hardhandig ook

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 16:13

Lestrange01 schreef:
Je kan het ook bij masseurs laten doen? Ze zijn vaak wat minder hardhandig ook

Ik weet niet of dit in België bij masseurs gedaan wordt. Ben er alleszins geen tegengekomen tijdens mijn zoektocht maar ik kan er eens naar kijken. Bedankt voor de tip!

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 16:45

Veel te warm 8-)

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 17:47

Dat de mensen die ons huis hebben gekocht schaamteloos voor de 100ste keer langs komen om te kijken, op te meten en foto's te maken. Vriend over 3 weken krijg je de sleutel dan is het huis voor jullie en kunnen jullie doen en laten wat je wil. Oo en dan ook nog hun hond meenemen, die gaat grommen tegen onze hond. Ugh zo vervelend.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:05

tirzasarah10 schreef:
Dat de mensen die ons huis hebben gekocht schaamteloos voor de 100ste keer langs komen om te kijken, op te meten en foto's te maken. Vriend over 3 weken krijg je de sleutel dan is het huis voor jullie en kunnen jullie doen en laten wat je wil. Oo en dan ook nog hun hond meenemen, die gaat grommen tegen onze hond. Ugh zo vervelend.

Zeg er wat van :?.

Wel hondsbrutaal, idd (hihi, honds).

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:24

1 laags wc papier. Do I need to say more?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:30

DezeNaam schreef:

Ik woon ook in België en hier kan je gewoon bij een kinesist voor dry needling gaan zonder doorverwijzing. Wel ééntje die dry needling aanbiedt natuurlijk :D
Ik ken er zo al 2 hier in de directe omgeving.

Als je geen attest voor kine van de HA hebt, krijg je wel niks terug van de mutualiteit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:36

3x raden wie vanavond naar huis moet vanaf Nijmegen omdat ik morgenvroeg een belangrijk gesprek heb. En je mag nog een keer raden waar er vanavond geen treinen rijden. :#

Screw me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:42

Dat ik morgen wil gaan baantjeszwemmen in de namiddag en dat zowat nergens gaat want alles is gereserveerd voor scholen tot een uur of 17.00 :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:43

Het UWV, wat is die toko toch ontzettend incapabel.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:52

Aan mezelf. Wil iemand volgen op insta, maar durf niet :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:55

Dat sommige mensen zo verdomd ondankbaar kunnen zijn… doe je iets omdat je iemand wil helpen, krijg je te horen dat het niet goed genoeg is. Ik kan het ook gewoon niet meer doen :evaw: