Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 23:08

Loeky01 schreef:
Oh oliebol dat is echt een onmogelijke drempel -O-. Gemeente al gecontacteerd? Wat onwijs zuur van je auto San

Het is zaterdag ;). En eerlijk gezegd vraag ik me af of het gemeentegrond is... Eerst maandag eens kijken wat de schade is, misschien valt het mee, maar we houden rekening met t ergste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 23:21

_San87_ schreef:
Loeky01 schreef:
Oh oliebol dat is echt een onmogelijke drempel -O-. Gemeente al gecontacteerd? Wat onwijs zuur van je auto San

Het is zaterdag ;). En eerlijk gezegd vraag ik me af of het gemeentegrond is... Eerst maandag eens kijken wat de schade is, misschien valt het mee, maar we houden rekening met t ergste.
Ik zou er toch even naar kijken wat de plichten zijn van de gemeente/waterschap/provincie wat dit soort dingen aangaat. :=

Ik heb zoooo'n trek in ijs. ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 23:23

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Ik zou er toch even naar kijken wat de plichten zijn van de gemeente/waterschap/provincie wat dit soort dingen aangaat. :=

Ik heb zoooo'n trek in ijs. ;(

Als het gemeente/waterschap/provinciegrond is, dan kan ik daar maandag pas wat mee. Maandagochtend gaat ie naar de garage en daarna kan ik contact opnemen met een van de instanties. Maar volgens mij is het particuliere grond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 23:28

_San87_ schreef:
Als het gemeente/waterschap/provinciegrond is, dan kan ik daar maandag pas wat mee. Maandagochtend gaat ie naar de garage en daarna kan ik contact opnemen met een van de instanties. Maar volgens mij is het particuliere grond.
Fingers crossed dat het meevalt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 23:34

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Fingers crossed dat het meevalt.

Ben er bang voor... We denken een lek spruitstuk. Een nieuwe betekent voor mijn auto ook meteen een nieuwe katalysator. Katching.

Maar we gaan morgen wel even uitzoeken van wie die weg is en wie er verantwoordelijk is voor het onderhoud. Kijken of er een mogelijkheid is iets of iemand aansprakelijk te stellen om de schade vergoed te krijgen.

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 23:49

Lijkt me een goed plan San, want als het gemeentegrond is, hebben zij het dus gewoon niet onderhouden. Waar zij wel tot verplicht zijn. En als het goed is hebben die ook een weekenddienst.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 00:21

Mijn ouders die bij vrienden zijn gaan eten, zijn nog steeds niet thuis. Ze reageren ook niet op de app. Waarschijnlijk is het gewoon heel gezellig daar, dat weet ik. Maar ik ben moe en wil naar bed, en zit met de hond die niet alleen beneden kan blijven, noch mee kan naar mijn kamer.
Ik wil ook niet de partypooper zijn die ze naar huis belt, maar ik moet morgen wel gewoon weer op tijd mijn bed uit... -O-

Spoiler:
Om het nog maar niet te hebben over de avondklok... Ik erger me er ook aan dat mijn eigen ouders steeds meer schijt lijken te krijgen aan de maatregelen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 00:26

Dat ik tegenwoordig mijn plekje op de bank kwijt ben (ingepikt door de zwangere kat). :')

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 00:28

marley93 schreef:
Mijn ouders die bij vrienden zijn gaan eten, zijn nog steeds niet thuis. Ze reageren ook niet op de app. Waarschijnlijk is het gewoon heel gezellig daar, dat weet ik. Maar ik ben moe en wil naar bed, en zit met de hond die niet alleen beneden kan blijven, noch mee kan naar mijn kamer.
Ik wil ook niet de partypooper zijn die ze naar huis belt, maar ik moet morgen wel gewoon weer op tijd mijn bed uit... -O-

Spoiler:
Om het nog maar niet te hebben over de avondklok... Ik erger me er ook aan dat mijn eigen ouders steeds meer schijt lijken te krijgen aan de maatregelen.

Ik zou ze gewoon even bellen voor je eigen gerustheid anders?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 00:32

Mensen die met een winkelkarretje al gillend over de gang aan het racen zijn. Echt wat denk je dan? :+

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 00:56

Princess_ schreef:
marley93 schreef:

Spoiler:

Ik zou ze gewoon even bellen voor je eigen gerustheid anders?

Ze zijn net thuisgekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 01:15

MarlindeRooz schreef:
Mensen die met een winkelkarretje al gillend over de gang aan het racen zijn. Echt wat denk je dan? :+

Visdraadje spannen, leren ze het wel af. O:)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 07:34

Dat je via de terugkijkfunctie op de tv bij net5 geen reclames kan doorspoelen :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 09:50

Zelfs met opnames lukt reclames doorspoelen bij mij niet -O-

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 10:03

Werk. Als iedereen tegelijk wilt eten is t mooi voor de omzet hoor, maar wij kunnen niet alles tegelijk klaar hebben, inpakken en weggeven. Niet te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 10:14

Mijn slaapritme.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 10:16

Ik ben na vijf jaar uitstellen het laatste Discworld boek aan het lezen. En ik was er nog steeds niet klaar voor -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 10:41

Mkango schreef:
MarlindeRooz schreef:

Visdraadje spannen, leren ze het wel af. O:)

Had ik moet doen. Ze hebben echt tot een uur of 5 heen en weer gerend al schreeuwend.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 11:32

Dat er gisteren een stukje uit mn kies is gebroken en nu kan ik er niet vanaf blijven....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 11:51

Dat de penningmeester per direct functie neer gelegd heeft van moestuin vereniging wegens bedreigingen (ze zijn bij hem zelf aan de deur geweest) van een persoon die geroyeerd is. En politie doet niks. :oo := |o 8)7

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 12:17

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 12:24

Ik krijg het niet voor elkaar om de text to voice feature op TikTok te gebruiken. En dat zou nou net het leuke aan mijn filmpje zijn. >;)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 12:28

Telpeva schreef:
Dit
https://www.nu.nl/binnenland/6124517/ke ... s-aan.html
Kerkgangers in Krimpen en Urk vallen verslaggevers aan

Ik snap A) niet dat je dit uberhaupt doet en B) al helemaal niet dat je daarna met je vrome hoofd in de kerk gaat zitten. Was er niet ergens een gebod over naastenliefde of iets dergelijks?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 12:32

Die mogen van mij een splinter onder hun nagel krijgen.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 12:42

marley93 schreef:
Ik krijg het niet voor elkaar om de text to voice feature op TikTok te gebruiken. En dat zou nou net het leuke aan mijn filmpje zijn. >;)

Dat komt omdat die functie niet in nederland beschikbaar is :(