Loeky01 schreef:Oh oliebol dat is echt een onmogelijke drempel. Gemeente al gecontacteerd? Wat onwijs zuur van je auto San
Het is zaterdag

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Loeky01 schreef:Oh oliebol dat is echt een onmogelijke drempel. Gemeente al gecontacteerd? Wat onwijs zuur van je auto San
_San87_ schreef:Ik zou er toch even naar kijken wat de plichten zijn van de gemeente/waterschap/provincie wat dit soort dingen aangaat.Loeky01 schreef:Oh oliebol dat is echt een onmogelijke drempel. Gemeente al gecontacteerd? Wat onwijs zuur van je auto San
Het is zaterdag. En eerlijk gezegd vraag ik me af of het gemeentegrond is... Eerst maandag eens kijken wat de schade is, misschien valt het mee, maar we houden rekening met t ergste.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Ik zou er toch even naar kijken wat de plichten zijn van de gemeente/waterschap/provincie wat dit soort dingen aangaat.
Het is zaterdag. En eerlijk gezegd vraag ik me af of het gemeentegrond is... Eerst maandag eens kijken wat de schade is, misschien valt het mee, maar we houden rekening met t ergste.
Ik heb zoooo'n trek in ijs.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Fingers crossed dat het meevalt.Als het gemeente/waterschap/provinciegrond is, dan kan ik daar maandag pas wat mee. Maandagochtend gaat ie naar de garage en daarna kan ik contact opnemen met een van de instanties. Maar volgens mij is het particuliere grond.
marley93 schreef:Mijn ouders die bij vrienden zijn gaan eten, zijn nog steeds niet thuis. Ze reageren ook niet op de app. Waarschijnlijk is het gewoon heel gezellig daar, dat weet ik. Maar ik ben moe en wil naar bed, en zit met de hond die niet alleen beneden kan blijven, noch mee kan naar mijn kamer.
Ik wil ook niet de partypooper zijn die ze naar huis belt, maar ik moet morgen wel gewoon weer op tijd mijn bed uit...Spoiler:
Om het nog maar niet te hebben over de avondklok... Ik erger me er ook aan dat mijn eigen ouders steeds meer schijt lijken te krijgen aan de maatregelen.
Princess_ schreef:marley93 schreef:Mijn ouders die bij vrienden zijn gaan eten, zijn nog steeds niet thuis. Ze reageren ook niet op de app. Waarschijnlijk is het gewoon heel gezellig daar, dat weet ik. Maar ik ben moe en wil naar bed, en zit met de hond die niet alleen beneden kan blijven, noch mee kan naar mijn kamer.
Ik wil ook niet de partypooper zijn die ze naar huis belt, maar ik moet morgen wel gewoon weer op tijd mijn bed uit...Spoiler:
Om het nog maar niet te hebben over de avondklok... Ik erger me er ook aan dat mijn eigen ouders steeds meer schijt lijken te krijgen aan de maatregelen.
Ik zou ze gewoon even bellen voor je eigen gerustheid anders?
Telpeva schreef:Dit
https://www.nu.nl/binnenland/6124517/ke ... s-aan.html
Kerkgangers in Krimpen en Urk vallen verslaggevers aan