Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nayomie schreef:Dat een "jurist" in Nederland niet kan stellen dat mijn foto's onrechtmatig gebruikt zijn, en Facebook met enige uitleg en bewijs kan zien dat de foto's onrechtmatig gebruikt zijn.En dan toch wel heeeeeel laag dat de overkoepelende organisatie geen excuses kan aanbieden maar heel lomp zegt: "je staat niet in je recht, jammer dan" (kort samengevat dan
). Als een foto commercieel gebruikt wordt zonder licentie oid, of een foto gecropped wordt waardoor logo eraf gaat en geen bronvermelding erbij zit, maak je zeker fouten. En ik heb nog geen enkele excuus ontvangen vanuit het hele bedrijf. Willen het ook niet oplossen. Stelletje kneuzen.
chanicha schreef:Zou je eventueel Levothyroxine kunnen krijgen? Ik begon op Euthyrox, maar in Nieuw Zeeland was dat niet verkrijgbaar, dus sindsdien slik ik eigenlijk altijd Levothyroxine. Ik vind die medicijntekorten, en de productie die vrijwel volledig in handen is van India en China, ook enigszins beangstigend... stel dat ze op een gegeven moment niet meer (willen) leveren, zijn we hier best wel de Sjaak. Maar alles moet natuurlijk zo goedkoop mogelijk.Dat onze apotheek steeds een chronisch tekort aan Euthyrox 150 heeft![]()
Hoe moeilijk kan zoiets zijn, neem aan dat ik niet de enige ben die het gebruikt
Nayomie schreef:Heb je ze al een mooie factuur gestuurd?Dat een "jurist" in Nederland niet kan stellen dat mijn foto's onrechtmatig gebruikt zijn, en Facebook met enige uitleg en bewijs kan zien dat de foto's onrechtmatig gebruikt zijn.En dan toch wel heeeeeel laag dat de overkoepelende organisatie geen excuses kan aanbieden maar heel lomp zegt: "je staat niet in je recht, jammer dan" (kort samengevat dan
). Als een foto commercieel gebruikt wordt zonder licentie oid, of een foto gecropped wordt waardoor logo eraf gaat en geen bronvermelding erbij zit, maak je zeker fouten. En ik heb nog geen enkele excuus ontvangen vanuit het hele bedrijf. Willen het ook niet oplossen. Stelletje kneuzen.
Princess_ schreef:Nayomie schreef:Dat een "jurist" in Nederland niet kan stellen dat mijn foto's onrechtmatig gebruikt zijn, en Facebook met enige uitleg en bewijs kan zien dat de foto's onrechtmatig gebruikt zijn.En dan toch wel heeeeeel laag dat de overkoepelende organisatie geen excuses kan aanbieden maar heel lomp zegt: "je staat niet in je recht, jammer dan" (kort samengevat dan
Dit is echt zuur! Belachelijk, je zou denken dat het recht aan jou kant staat toch?