Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 15:31

Aan dat we half online half thuis les hebben vandaag en deze les altijd al rot is maar nu helemaal niet te volgen en 1 grote onzin is.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 15:40

Nayomie schreef:
Dat een "jurist" in Nederland niet kan stellen dat mijn foto's onrechtmatig gebruikt zijn, en Facebook met enige uitleg en bewijs kan zien dat de foto's onrechtmatig gebruikt zijn. :+ En dan toch wel heeeeeel laag dat de overkoepelende organisatie geen excuses kan aanbieden maar heel lomp zegt: "je staat niet in je recht, jammer dan" (kort samengevat dan :+ ). Als een foto commercieel gebruikt wordt zonder licentie oid, of een foto gecropped wordt waardoor logo eraf gaat en geen bronvermelding erbij zit, maak je zeker fouten. En ik heb nog geen enkele excuus ontvangen vanuit het hele bedrijf. Willen het ook niet oplossen. Stelletje kneuzen.

Dit is echt zuur! Belachelijk, je zou denken dat het recht aan jou kant staat toch?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 15:45

Gecondoleerd Suliko,
Waardeloos inderdaad dat ze niet even checken of de livestream werkt.

Mijn ergenis nu ; een collega die niet even kan wachten tot ik klaar ben, en in de weg gaat staan en geen afstand houdt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 15:45

chanicha schreef:
Dat onze apotheek steeds een chronisch tekort aan Euthyrox 150 heeft |o
Hoe moeilijk kan zoiets zijn, neem aan dat ik niet de enige ben die het gebruikt ^)
Zou je eventueel Levothyroxine kunnen krijgen? Ik begon op Euthyrox, maar in Nieuw Zeeland was dat niet verkrijgbaar, dus sindsdien slik ik eigenlijk altijd Levothyroxine. Ik vind die medicijntekorten, en de productie die vrijwel volledig in handen is van India en China, ook enigszins beangstigend... stel dat ze op een gegeven moment niet meer (willen) leveren, zijn we hier best wel de Sjaak. Maar alles moet natuurlijk zo goedkoop mogelijk. }:0

Nayomie schreef:
Dat een "jurist" in Nederland niet kan stellen dat mijn foto's onrechtmatig gebruikt zijn, en Facebook met enige uitleg en bewijs kan zien dat de foto's onrechtmatig gebruikt zijn. :+ En dan toch wel heeeeeel laag dat de overkoepelende organisatie geen excuses kan aanbieden maar heel lomp zegt: "je staat niet in je recht, jammer dan" (kort samengevat dan :+ ). Als een foto commercieel gebruikt wordt zonder licentie oid, of een foto gecropped wordt waardoor logo eraf gaat en geen bronvermelding erbij zit, maak je zeker fouten. En ik heb nog geen enkele excuus ontvangen vanuit het hele bedrijf. Willen het ook niet oplossen. Stelletje kneuzen.
Heb je ze al een mooie factuur gestuurd? O:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 15:53

Princess_ schreef:
Nayomie schreef:

Dit is echt zuur! Belachelijk, je zou denken dat het recht aan jou kant staat toch?

Ja zou je denken, maar die hele organisatie is gewoon één pot nat. Van die mensen die denken dat de hele wereld van hen is en ze alles mogen pakken zonder wat dan ook. Oh en niet te vergeten, geld aftroggelen van mensen die hulpbehoevend zijn. Jek.

Mkango, yep mooi factuur gestuurd, inbreuk brief auteursrecht gestuurd, diverse bewijzen gestuurd want ze zeiden doodleuk "de foto's zijn niet gecropped". Nou, ik wil niet veel zeggen maar een vierkante foto die van origine een horizontale brede foto was, is toch echt gecropped. Dat bedrijf heeft nu de overkoepelende organisatie (die zich ook nog eens koninklijk noemt _O- ) een jurist ingezet die daadwerkelijk echt er niks van begrepen heeft. Vermoed zo maar eens dat het bedrijf niet alles bij de organisatie heeft neergelegd. :=

Ik kreeg daadwerkelijk een brief dat de zaak is overgenomen en dat haar conclusie was. Uuuhmmmm misschien eens starten met "wat vervelend dat jullie conflict hebben", nee echt in 4 zinnen uitgelegd dat ik nergens recht op heb en het bedrijf een licentie heeft. Vindikknap :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-20 16:10

Vriend die mij nog steeds negeert. Ben steeds minder voor rede vatbaar als hij straks thuis komt. Ik kook niet vanavond, het zal wel

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 16:42

Mkango ja die kan ik krijgen, heb ik alleen gehad alleen is het net of die tabletten brosser zijn dat de Euthyrox en aangezien ik een 25je in vieren breek ging dat rottig.
Het lijkt niks dat kwartje van de 25 maar toch is dat net wat ik nodig heb :j maar ga er toch eens over nadenken want ik word er best kriegel van dat gez**k iedere keer.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 17:19

Hele dag al bezig om mijn glucose waarde onder de 15 te krijgen. Elke twee uur gebolust.. infuusset vervangen en basaal hoger gezet. En nog steeds wil het niet -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 17:41

Tot 2x toe ging het brandalarm af op het werk. Konden we steeds zeker een kwartier op een kluitje buiten gaan wachten. Ik kon steeds verder uitwijken, want joh waarom zou je 1,5 meter afstand houden hè...
En het was koud buiten met die wind -O-

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 17:43

Ik ga inderdaad achter de opzegging aan. Heb het UWV gebeld en die verwezen me door naar mijn contract. En van daar uit kan ik opmaken dat ik volgens mij niks meer krijg :')

Nee niks ergs gedaan, ze willen me alleen geen vast contract bieden. Ga ook zeker wel een brief opstellen over de nieuwe manager dat hij niet geschikt is, en zeker niet allen door dit voorval }:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 17:44

Die mevrouw met haar Rottweiler. Leuk dat je denkt dat hij niks doet , maar ga niet dom lopen zeggen hij doet niks. Mijn hondje is vrij bang voor grote honden maar uit dit door de tanden te laten zien en te snauwen en blaffen. De Rottweiler ging hetzelfde doen... Ik wou mijn hondje pakken maar die luisterde natuurlijk al niet meer. En mevrouw zeggen ach gebeurd niks. En ik maar herhalen die van mij bijt wel en proberen haar mee te krijgen. Gaat die vrouw ook nog arrogant doen ook. Alsjeblieft zeg[quote]

Beetje vervelend dat ik ze niet aan zag komen...

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 17:58

Herfst is begonnen en de mijn lijf kan de snelle omslag niet aan. Mijn gewricht, litteken en spieren doen pijn in mijn been en enkel. Ik loop zo kreupel als het maar kan.

En dan nog mensen die vinden dat je wel wat meer kan, want anders doe je dat toch ook. Joh hoe moeilijk is het om iemands grenzen te respecteren.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 18:19

Ik zit in mijn zoom les, en ik ben met vijf. Alle vijf moeten steeds opeens lachen (wat niet hoorbaar is want het geluid staat uit) en ik weet niet waarom. Ik heb echt het gevoel alsof ze mij uitlachen om iets, want ik ben dus steeds de enige die geen flauw idee heeft wat er aan de hand is. Sowieso best wel storend.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 18:31

Echt een matige ergernis, maar ik kan niet beslissen welke kleur nagellak ik op doe en dat vind ik stom :').

Ik heb morgen een bruiloft en ik draag een donkerblauwe jurk met rose gouden sieraden en riem en mijn unicornskin eenhoornschoenen die afhankelijk van het licht roze/groen glitter zijn :+. Doe ik rose gouden nagellak, roze nagellak of zilvergroene glitter nagellak...

Echt. Wereldproblemen eh :').

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 18:52

Rosé gouden zou ik doen!
Mooie kleuren :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 18:56

chanicha schreef:
Rosé gouden zou ik doen!
Mooie kleuren :j

Wordt dat niet te? Mijn riem, horloge, oorbellen en clutch zijn rose goud :P.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:16

Dat m'n moeder om 10 voor 6 even verteld dat ze niet thuis eten. Kon ik dus mooi maar even op het laatste moment eten voor mijzelf regelen..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:19

Dan zou ik roze nagellak doen, anders wordt het té!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:22

Dat ik me zo fiets up voel. Terwijl (bijna) alles gewoon weer goed gaat en ik dingen heb om naar uit te kijken. Waarom doen mannen je altijd zoveel pijn. Potverdorie

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:29

chanicha schreef:
Dan zou ik roze nagellak doen, anders wordt het té!

Ik dacht dat zilver/groen glitter wel tof zou contrasteren :P.

Roze is ook gaaf :D. Ik vind t nog steeds irritant dat ik niet kan kiezen :').

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:33

Misschien gewoon rosé en dan 1 nagel gouden glitter er over?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:33

Zou ook voor roze gaan :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:43

MarlindeRooz schreef:
Misschien gewoon rosé en dan 1 nagel gouden glitter er over?

Ik heb geen goud glitter, anders was dat wel een optie :D.

Nayomie schreef:
Zou ook voor roze gaan :j

Denk dat ik dat maar doe idd. Is ook makkelijker eraf halen :+.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:44

Ja doe daarom vaak ook maar 1 nagel glitter. Is echt super storend met eraf halen. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:51

MarlindeRooz schreef:
Ja doe daarom vaak ook maar 1 nagel glitter. Is echt super storend met eraf halen. :+

Een ergernis op zichzelf :'). Ik kan wel roze doen en m'n ringvingernagel rose goud...