Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Nou zeg wat overdreven. Misschien heeft die organisatie er wel goede redenen voor. Waarom denk je gelijk dat ze doelbewust bezoek weren
Kinke schreef:oh mennnnn....ik zie nu constant op FB dingen voorbij komen over dat corona maar een griepje is, over Bill Gates, over een petitie die je moet tekenen zodat je niet verplicht wordt om een corona vaccinatie te nemen en het nieuwste pareltje....dat oudjes in verpleegtehuizen worden 'afgespoten'
Kinke schreef:oh mennnnn....ik zie nu constant op FB dingen voorbij komen over dat corona maar een griepje is, over Bill Gates, over een petitie die je moet tekenen zodat je niet verplicht wordt om een corona vaccinatie te nemen en het nieuwste pareltje....dat oudjes in verpleegtehuizen worden 'afgespoten'
pien_2010 schreef:Heb ik nu goed begrepen Moonfish dat je niet getest bent? En waarom niet?
moonfish13 schreef:pien_2010 schreef:Heb ik nu goed begrepen Moonfish dat je niet getest bent? En waarom niet?
Geen idee waarom niet.
Denk dat de testcapaciteit te laag is?
En ook omdat ik niet mijn longen uit mijn lijf hoest mogelijk.
Maar wij wonen met letterlijk een weg breed voor de deur, één hoek om en ik sta in de natuur.
Naja natuur, groen, bomen, rustig, dat is geen plek waar iedereen massaal gaat wandelen.
Sowieso heb ik al die tijd nooit gemerkt hier dat het groen ineens drukker is.
Ja wat meer stelletjes die samen, vooral s’avonds, een blokje om gaan.
Maar niet nu, en ruimte zat om enorme bogen om mensen heen te maken.
Dat is wel heel relaxed.
Morrie schreef:Mijn moeder was getest en positief bevonden, ze is vannacht overleden, maar de schouwarts heeft verklaard dat zij genezen was van covid-19 en overleden is aan onderliggende kwalen. Ze telt dus niet mee bij de doden van vandaag.
Morrie schreef:dank voor het medeleven.
Mijn moeder had de nodige kwaaltjes en pijntjes, ze is 94 geworden. Maar een echte keiharde diagnose van een of andere (dodelijke) ziekte is nooit gesteld bij haar.