Ineke2 schreef:The_Cat schreef:Eindelijk goeie beslissing om de spelen af te lassen
Af te lassen? Dat is iets aan elkaar maken.
Denk dat je afgelasten bedoeld?
Het is niet eens afgelast, maar verplaatst naar volgend jaar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Is het raar als ik nu dan denk om de zomervakantie in te korten naar bv 4 weken
En ook een andere vakantie korter.
elnienjo schreef:Travel_me schreef:Qua winkelwagentjes.. Ja opzich goed idee, want je creëert meer afstand.. Maaruh vanochtend ging ik naar de Jumbo. 2 kassa's van de 4 open.. En 3x raden welke. De 2 middelste met een gedeeld gangpad.. Oké dat is toch gewoon logisch nadenken.
En heb je er wat van gezegd?
MoniqueT schreef:Zo blij! Net een kleine winkel gevonden die ons verse groente, fruit en eieren komt bezorgen. Heerlijk via videobellen het assortiment kunnen bekijken. Hier kunnen we een week vooruit, de rest hebben we echt allemaal nog voldoende.
Jolliegirl schreef:MoniqueT schreef:Zo blij! Net een kleine winkel gevonden die ons verse groente, fruit en eieren komt bezorgen. Heerlijk via videobellen het assortiment kunnen bekijken. Hier kunnen we een week vooruit, de rest hebben we echt allemaal nog voldoende.
Wat fijn!
En zo help je de plaatselijke mensen ook he.
Justme_Lisaa schreef:Ik merk ook echt dat ik er teneergeslagen van word, van dat binnen zitten. Depressief niet, maar echt zo’n gevoel daar is weer een nieuwe dag.. Van ellende maar voor wat Lego laten bezorgen, mooi tijdsverdrijf
bigone schreef:MoniqueT schreef:Nou en of, ben hier ontzettend blij mee. Een neef van de winkelier plaatste het op Facebook, zo zag ik het. Hij komt het zo ook brengen. De lijntjes zijn hier wel kort, als je maar durft te vragen.
Hoe gaat het met je kinderen Monique ?