Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 15:36

Alle bezorgmomenten bij AH online zijn tm eind maart gewoon VOl. Daar betalen wij dan abbo voor het hele jaar door; om nu niet te kunnen laten bezorgen >;)

Ik kwam er eergisteren pas achter, dankzij een lieve bokker, dat je als abbohouder zijnde vaste dagen en tijden kunt vast zetten, maar omdat ik dat pas eergisteren dus ingevuld heb gaat het pas vanaf 3 april in. Dus de komende 2 weken kan ik niks meer laten bezorgen. Fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 15:42

Steffi4 schreef:
Dat ik er niet uit kom of ik een laatste veulen uit mijn merrie wil fokken of niet, om te houden en mee verder te gaan als zij op pensioen gaat.

Ze is een aantal jaar fokmerrie geweest, maar staat nu eindelijk terug in training en gaat best goed. Heb t gevoel dat als ik nu fok, haar “carrière” afgelopen is (ze is 18) en haar niet meer oppak.

Maar ben ook bang dat als ik het niet doe dat ik dan spijt krijg.
lastig! Breng je haar nog uit? Zo nee, dan zou ik nu met haar fokken. Zo ja, dan snap ik je twijfels en weet ik het ook niet :P

Ik erger me ook aan dat gehamster. Heb vooral te doen met de oudjes die dus geen paracetamol meer kunnen vinden... :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 16:14

Als er dingen zijn waar jullie écht niet aan kunnen komen en die best wel van belang zijn met het oog op welzijn etc., kan ik kijken of ik ze vanuit Engeland kan verzenden. Een aantal dingen zijn niet heel makkelijk aan te komen, maar er wordt niet zo extreem gehamsterd als in Nederland.

Iets anders: wát is Innocent amandelmelk goor zeg. :')

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 16:15

cursebreaker schreef:
Alle bezorgmomenten bij AH online zijn tm eind maart gewoon VOl. Daar betalen wij dan abbo voor het hele jaar door; om nu niet te kunnen laten bezorgen >;)

Ik kwam er eergisteren pas achter, dankzij een lieve bokker, dat je als abbohouder zijnde vaste dagen en tijden kunt vast zetten, maar omdat ik dat pas eergisteren dus ingevuld heb gaat het pas vanaf 3 april in. Dus de komende 2 weken kan ik niks meer laten bezorgen. Fijn.

Dat is raar ik heb hem er vandaag ingezet het vaste bezorgmoment in mijn jaarbundel en die gaat gewoon vanaf as vrijdag in. Ik zou ff contact opnemen met de klantenservice als je het ook over de blauwe grote supermarkt hebt tenminste.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 16:20

netjuh6 schreef:
cursebreaker schreef:

Dat is raar ik heb hem er vandaag ingezet het vaste bezorgmoment in mijn jaarbundel en die gaat gewoon vanaf as vrijdag in. Ik zou ff contact opnemen met de klantenservice als je het ook over de blauwe grote supermarkt hebt tenminste.

Ja, ik heb het idd over de grote blauwe supermarkt hihi. Ik ga even contact opnemen met de klantenservice, dankjewel! Vind het idd wel jammer dat ik nu 2 weken niet kan laten bezorgen maar daar dus wel voor betaal. Dat gebeurde me dus ook vaker rondom kerst en andere feestdagen als ik niet een week van te voren de boodschappen erin zette. Het is dat een lieve bokker me erop wees dat ik een vast moment kon reserveren, maar dat had ik dus gewoon nog nooit door gehad terwijl ik al zo'n 1,5jaar een abbo heb, lol.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 16:20

Dat ik dus besloten heb om te verhuizen van moestuin van helemaal achterop naar vooraan en nu mezelf aan het afvragen waar ik mee begonnen ben. :')

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 16:31

culaccino schreef:
Steffi4 schreef:
Dat ik er niet uit kom of ik een laatste veulen uit mijn merrie wil fokken of niet, om te houden en mee verder te gaan als zij op pensioen gaat.

Ze is een aantal jaar fokmerrie geweest, maar staat nu eindelijk terug in training en gaat best goed. Heb t gevoel dat als ik nu fok, haar “carrière” afgelopen is (ze is 18) en haar niet meer oppak.

Maar ben ook bang dat als ik het niet doe dat ik dan spijt krijg.
lastig! Breng je haar nog uit? Zo nee, dan zou ik nu met haar fokken. Zo ja, dan snap ik je twijfels en weet ik het ook niet :P

Ik erger me ook aan dat gehamster. Heb vooral te doen met de oudjes die dus geen paracetamol meer kunnen vinden... :(:)

Nee breng haar niet meer uit...
Heb mee gedaan aan een wedstrijd om een rietje van een hengst te winnen die mij erg interesseert. Voorlopig laat ik het daar maar even van af hangen. Hoe miniem de kans ook is. :') :') wordt vervolgt (in mijn hoofd)...

Weggebokt

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:05

Mag blijkbaar ook geen chips meer kopen, heb vanavond wat mensen over de vloer dus heb wat zakken chips gehaald (4 zakken)
Kreeg ik een ‘ Ohja, daar denkt de jeugd alleen maar aan hè, zakken chips en ongezond eten. Daarmee overleef je het niet hoor!!!!’

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:06

ik heb echt wel flinke griep/corona verschijnselen, en mijn ouders laten me tegen alle adviezen in gewoon lekker naar school gaan, notabene nog met het OV ook

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:11

Trui schreef:
ik heb echt wel flinke griep/corona verschijnselen, en mijn ouders laten me tegen alle adviezen in gewoon lekker naar school gaan, notabene nog met het OV ook

Uhm, blijf thuis? Je hebt toch zelf ook gezond verstand? :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:12

Trui schreef:

Gewoon zelf niet gaan. De school stuurt je sowieso terug naar huis als je ziek bent nu.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:13

ik ben ook maar een middelbare scholier :’) op zo’n leeftijd heb je niks te zeggen. en helemaal niet bij mijn ouders. die lachen me uit als ik mijn zorgen uit

en wat mijn school betreft: er was zo-veel gehoest, en zelfs mensen die aangaven van ik voel me echt even niet lekker, en zelfs die werden niet gelijk naar huis gestuurd als ze niet sichzelf kwam ‘ziekmelden’ bij de concierge
Laatst bijgewerkt door Trui op 14-03-20 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:14

Trui schreef:

Blijf AUB thuis. Lijkt me wel heel vervelend als je ouders in dit geval gewoon geen verantwoording nemen tov de situatie in het land/wereldwijd. Ik zou zelf toch wel echt even op je strepen gaan staan hier (ook al ben je een middelbare scholier; het is jouw lichaam en daar mag je best wel wat over zeggen over wat daarmee gebeurt als je ziek bent) en duw ze desnoods nog wat artikels onder de neus van experts *zoals het pop up college van professor Raoul de Groot* waardoor ze hopelijk gaan inzien dat ze hier niet zo laconiek mee om moeten gaan. Je kunt er eventueel zoveel andere mensen mee raken door nu de deur uit te gaan :(

Ik vind het ook heel erg nalatig van school dat zulke kinderen niet naar huis gestuurd worden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:17

Zou ook thuis blijven ook zouden je ouders je ervoor uitlachen. Desnoods nep je de thermometer dat die dik 39/40 graden aangeeft. Als ze je dan nog proberen naar school te sturen gewoon niet doen.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:20

Trui schreef:

Ik heb het gevoel dat NL morgen ook zal beslissen alle scholen te sluiten, dus dan is het opgelost :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:28

Ik zou een briefje schrijven en dat aan de concierge of aan een leraar laten lezen (zodat je zelf niet zo dicht bij diegene hoeft te staan met risico op besmetten en whatnot). Waarschijnlijk kunnen zij jou daarmee helpen door je vanuit de school terug naar huis te sturen, en wellicht kunnen ze ook praten met je ouders als dat nodig is.

Goed dat jij er wel voorzichtig mee om gaat en het advies wel wilt volgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:30

Dat mijn vader, die al jaar en dag verzuipt in de schulden (en daar ook uitgebreid over klaagt) omdat hij een gat in zijn hand heeft, daarnet even belde om te laten weten dat hij al zijn leningen had laten herzien (lees: Langere looptijd) Hierdoor kreeg hij extra financiele ruimte en kon hij eindelijk starten met het afbetalen aan zijn ouders waar hij ook nog voor 5 cijfers in het rood staat. En zijn vriendin waar het ook over 5 cijfers gaat. MAAR! Ipv dat te doen heeft hij nu maar bijgeleend en een mobilhome van €54.000 gekocht. (ja, je leest het goed! Ik dacht dat ik ging omvallen toen ik het hoorde)

Man man man. 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel en dat noemt zichzelf dan volwassen :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:35

Dat ik een nieuw basic wit t-shirt gekocht heb, en er meteen oranje vlekken op gemaakt heb. Geprobeerd te wassen met anti vlekken spul maar niet geholpen. oliebol. Gelukkig was die niet zo duur maar ik ga geen uur rijden om precies zo'n zelfde shirt bij de winkel te kopen. Online bestellen is met 5 euro verzendkosten, vind ik ook onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:37

Dat de afwas niet uit zichzelf wegloopt

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:39

Rebecca schreef:
Dat de afwas niet uit zichzelf wegloopt

Dan heb je ook geen bestek meer }>

Ik hoop altijd maar dat de kaboutertjes de afwas komen doen en weer netjes terugzetten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:40

Amandavd schreef:
Dat ik een nieuw basic wit t-shirt gekocht heb, en er meteen oranje vlekken op gemaakt heb. Geprobeerd te wassen met anti vlekken spul maar niet geholpen. oliebol. Gelukkig was die niet zo duur maar ik ga geen uur rijden om precies zo'n zelfde shirt bij de winkel te kopen. Online bestellen is met 5 euro verzendkosten, vind ik ook onzin.

Van wat zijn de vlekken? In de zon hangen kan helpen :)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:53

Myfairytale schreef:
Mijn vriend die echt overdrijft.
We hebben sinds januari een nieuwe woning met veel meer land.
Hij wil nu echt alles, letterlijk alles nieuw en van allerbeste kwaliteit kopen. Zelfs wat we bijna niet gebruiken.
Van tv en meubels tot nu weer een onkruidsteker.
Zo'n onkruidsteker moet dan ook persé zo ongeveer de duurste zijn en persé van Fiskars. De bijlen ook. Al het andere is niet goed genoeg. :roll:

Welkom in de wereld der mannen :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:45

DiscoDipp schreef:
Myfairytale schreef:
Mijn vriend die echt overdrijft.
We hebben sinds januari een nieuwe woning met veel meer land.
Hij wil nu echt alles, letterlijk alles nieuw en van allerbeste kwaliteit kopen. Zelfs wat we bijna niet gebruiken.
Van tv en meubels tot nu weer een onkruidsteker.
Zo'n onkruidsteker moet dan ook persé zo ongeveer de duurste zijn en persé van Fiskars. De bijlen ook. Al het andere is niet goed genoeg. :roll:

Welkom in de wereld der mannen :')

Thanks!
Heb mezelf maar even kwaad gemaakt en ben een middagje druk geweest met onkruid uitsteken met een spade.
Wat een k*twerk, maar zo'n ding is niet meer nodig. :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:48

Aan de domheid van sommige mensen die het straks voor iedereen verziekt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-20 19:50

xDenies schreef:
Aan de domheid van sommige mensen die het straks voor iedereen verziekt.

Ik relateer dit even aan het hamsteren. Voedselbank hier is door de voorraad heen omdat mensen alles leeghamsteren. Heb zelf geen voorraad maar ik heb wel mankracht aangeboden en ga kijken of ik kan rijden voor ouderen die niet naar buiten durven/willen..