upendo schreef:Ik heb vanmiddag een kast met een nieuwwaarde van 200 euro gratis buiten gezet na afspraken met een geïnteresseerde..
Duidelijk de gebreken vermeld (twee gaatjes in één zijkant, was bevestigd aan een andere kast en één kant was geschroefd). Ondanks dat had ze interesse en zou ze hem meteen komen halen.
Krijg ik 10 minuten geleden een berichtje met 'dus mensen moeten voor jou naar de stort? Echt niet schandelige kast bah'
Heel bijzonder... Ik heb hem vanmiddag uit elkaar gehaald, op haar verzoek buiten gezet en dan krijg ik 4u later dan afgesproken zo'n bericht...
Kast staat nu waarschijnlijk dus nog steeds buiten in de regen. Kan ik er zeker weten niemand meer blij mee maken. Zo jammer dit.
Dit is wel erg naar... Je had duidelijke foto's in de advertentie staan?
Ik heb voorlopig (gelukkig) enkel positieve ervaringen. Een paar weken geleden ben ik een mountainbike gaan ophalen ter waarde van 450 euro. Ik wou met QR-code betalen. Wat blijkt; je mag geen bedragen van over de 250 euro scannen via QR.

Zegt de vrouw tegen mij om gewoon een foto van haar bankrekeningnummer te nemen en het resterende bedrag later over te schrijven. Heb haar minstens drie keer gevraagd of ze wel zeker was en dat ik het ook nu direct via de app over kon schrijven. Zegt ze "Nee nee het is goed, ik vertrouw u."
Ik zou zeggen bedankt voor het vertrouwen maar op een manier voelde het ook héél ongemakkelijk. Had stress/angst in die vrouw haar plaats geloof ik.