Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:13

Irritant van Tinder.... niet gezien want ik ben overal afgemeld.

Gisteravond uit eten geweest met m, dacht oh oh zal ie nu moeilijk doen met eten maar echt he niks en ook gerust mee eten van mijn bord haha. Stress om niks. Ik heb het wel opgebiecht.....komt ook omdat ik echt heel heel vervelend was vroeger als vegetariër ;) .

Maar niet iedereen is zo.....hij hecht veel waarde aan iedereen in zijn waarde laten, laat dat nou net ook een van mijn dingen zijn, dus echt te leuk!

Hij ligt nog boven <3

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:29

Wat ontzettend leuk daffodil! Mooi dat het zo erg mee viel, tof ook dat je het hebt opgebiecht haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 12:05

Wat leuk!! :D

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 22:00

Ik kom even binnenvallen.
Wat doen jullie zoal op eerste dates? Ik ben niet zo van het zitten en kletsen, dan sla ik vaak dicht.
Maar ik date ook nooit dus wat wel werkt weet ik ook niet :+ .
Eventuele date app ik ook al meer dan een jaar mee (of 2.. :') ) dus het wordt ergens ook steeds moeilijker, straks valt het tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 22:17

Zo lang appen? Ik vind 2 weken al te lang :+ daten is denk ik toch een kwestie van kilometers maken..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 22:44

Meer dan een jaar zonder afspreken?? Is ie wel echt? Dat is wel echt bizar lang....

Maar dan zou je nu goed moeten weten waar zijn interesses liggen, dus dan kun je kiezen, drankje/eten/spelletje/bios/glow in the dark golfen etc.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 01:56

Heb er nu 1 waar ik wat dates mee heb gehad en nog mee app... en eentje op Snapchat nu. Maar ze hebben dezelfde naam. Hoe lang voordat dit mis gaat. _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 10:21

Nou niet, je zal ne nooit vergissen in de naam :+.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 10:31

Haha nee dat niet, wel in informatie haha.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 10:54

Haha koppel de info aan waar die persoon woont ipv aan naam.
Ik heb tegenwoordig ook achter de naam de woonplaats staan :P

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 14:49

Love_Rosie schreef:
Ik kom even binnenvallen.
Wat doen jullie zoal op eerste dates? Ik ben niet zo van het zitten en kletsen, dan sla ik vaak dicht.
Maar ik date ook nooit dus wat wel werkt weet ik ook niet :+ .
Eventuele date app ik ook al meer dan een jaar mee (of 2.. :') ) dus het wordt ergens ook steeds moeilijker, straks valt het tegen.

Ik deed eerst ook vaak gewoon een drankje ergens, maar dat kan idd best ongemakkelijk zijn. Als je een gemeenschappelijke hobby hebt kan je dat doen. Ik had een keer een klim-date (was mijn eerste keer en doe het nu nog!), als hij geïnteresseerd kan je hem meenemen paardrijden (mocht je een paard tot je beschikking hebben), sommige mensen gaan op sportschooldate. Verder kan je bijvoorbeeld ook naar een museum/tentoonstelling, een stuk wandelen, misschien heb je een open kasteel in de buurt. Als je barretjes kent waar live muziek speelt kan dat ook leuk zijn, is minder ongemakkelijk dan een 'normaal' café in mijn ervaring omdat je altijd nog kan praten over/luisteren naar de muziek. Ook kan je naar de sauna of gaan zwemmen (zou ik zelf minder snel doen als eerste date). Zijn een paar ideeën! :D

Woont diegene in Nederland? Waarom app je al zo lang zonder te ontmoeten?

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 14:56

Oeh superleuk Daffodil! :D

Love_Rosie, misschien een stuk gaan wandelen? Ik ben weleens naar een gamehal en naar de Ping Pong Club geweest als eerste date, dat vond ik leuke eerste dates. Actief maar wel met de mogelijkheid om met elkaar te kunnen praten.

Zonder dat mensen dezelfde naam hebben heb ik al weleens dat ik niet meer weet of ik iets heb verteld aan iemand of dat ik datgene verteld heb aan iemand anders.
Pas heb ik iemand bij de verkeerde naam genoemd op Tinder :') Hij vroeg vervolgens aan mij of ik toevallig ook een match had die zo heette en ik ben dat ook nog oprecht gaan opzoeken ook. Had nog steeds niet door dat ik zijn naam verkeerd had gezegd en dat hij daarop doelde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 15:30

Haha met dubbele namen zet ik vaak even Tinder als voornaam ervoor.. Zo l*llig om je collega ipv je date te appen :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:59

Ik deed bij mooi weer ook wel eens een publieke plaats uitzoeken waar het mooi is, even langs de supermarkt voor drankjes en dan gewoon praten.
Als het niks is ben je ook zo weer in de auto op weg naar huis.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 18:24

Ik ging altijd graag wandelen. Een tour door de stad en daarna een drankje.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 22:25

Uur afstand ongeveer. Als het wat dichter bij was had ik de hond een keer in de auto gegooid voor wandeling idd, daar ben ik zelf ook wel fan van. Helaas zit er tussen ons enkel groot bos, niet echt iets voor als je iemand niet kent.
Ik ben niet heel sociaal dus ben vooral een beetje aan het kijken naar opties waar ik mezelf oké bij zou voelen. Denk toch dat wandelen wel voorkeur heeft.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 08:14

Ik heb elke keer gewandeld in een bos... :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 08:36

Ligt er ook aan wat voor hond je hebt. Met die van ons zou ik dat wel aandurven. Stoere vent die me met haar in de buurt wat wil aandoen :')

Alhoewel als ik weer zou gaan daten dan is de hond mee met mijn vriend :Y) het is zijn hond

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 09:31

capopjekop schreef:
Ligt er ook aan wat voor hond je hebt. Met die van ons zou ik dat wel aandurven. Stoere vent die me met haar in de buurt wat wil aandoen :')

Alhoewel als ik weer zou gaan daten dan is de hond mee met mijn vriend :Y) het is zijn hond

Ik durf het met de mijne ook wel, maar een leuke date wordt het dan niet _O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 11:16

Nou mijn hysterische debiel van een hond neem ik ook echt niet mee op een eerste date. En ik maar heel de tijd gillen dan LOWIEEEEEEE, luisteren nul maar goed hij blijft wel heel grappig!

Dus nee, de vuurdoop is eigenlijk dat iemand bij mij thuis komt en dan kan ik zien hoe ze op mijn honden reageren.

Ik doe meestal een drankje of idd een wandeling of eten maar dat kan ook een ding zijn.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 15:49

Wij zouden de eerste date eigenlijk koffie gaan doen. Maar tijdens het appen op de dag van de date werd het een ijsje halen bij Intermezzo. Date duurde ook niet megalang, ruim een uur ofzo. Inmiddels is die eerste date over 1,5 week 6 maanden geleden en zijn we nog samen <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 10:14

Ik ga over een poosje ook weer Tinder installeren. Wij hebben besloten om verder te gaan als gewoon vrienden :) Was best heel moeilijk, hebben gisteren samen flink zitten huilen maar zijn tegelijkertijd ook wel opgelucht. Daarna hebben we een wijntje gedronken en BZV gekeken :D Heb goede hoop dat onze vriendschap gewoon kan blijven bestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 10:24

Aah jammer Berdien! Hoe lang zijn jullie nu samen geweest?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 10:28

Lang! Wat stom zeg, ik geloofde er echt in. Sterkte mop.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 10:30

Bijna twee jaar Relaxed. Twee jaar :oo

Wij geloofden er ook wel in MB. Maar tegelijkertijd was het ook echt wel lastig. Dit is beter zo. Belangrijkste is dat we elkaar niet helemaal kwijt raken, want dat willen we beiden niet. Zijn elkaars beste vrienden geworden, en hopelijk kan dat gewoon blijven. Maar dan dus zonder de.. benefits :)) :P