Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:Zullen weer on topic gaan?
Ik vraag mij af of de bakkers van Heel Holland bakt de ingrediënten zelf moeten kopen voorafgaand aan de opnamedagen of dat ze moeten doorgeven wat ze willen gebruiken? Hoe zal dit in zijn werk gaan.
Schemerdier schreef:Ze gaan geen drie dagen op voorhand cancellen, maar misschien wel een paar uur op voorhand/tegen vertrektijd. Ik zou me dus wel voorbereiden op vertraging of eventueel nog cancellen wanneer je op het vliegveld bent.
xChanelx schreef:SdaphneS schreef:Zullen weer on topic gaan?
Ik vraag mij af of de bakkers van Heel Holland bakt de ingrediënten zelf moeten kopen voorafgaand aan de opnamedagen of dat ze moeten doorgeven wat ze willen gebruiken? Hoe zal dit in zijn werk gaan.
Ik las laatst dat ze het moeten doorgeven en dat het voor hen gekocht wordt. Hetzelfde dat de werkplekken worden schoongemaakt voor hen en dat ze niet zelf hoeven af te wassen.
Heb helaas geen linkje meer daarvan.
Sokje_6 schreef:Steeph schreef:Hoe weten studenten-woning-verhuurders of je student bent of niet? Aan het begin moet je een bewijs van inschrijving aanleveren, maar is het daarna op goed vertrouwen of kunnen ze dat ergens controleren?
Ze checken het jaarlijks.
iirrssjjee schreef:xChanelx schreef:
Ik las laatst dat ze het moeten doorgeven en dat het voor hen gekocht wordt. Hetzelfde dat de werkplekken worden schoongemaakt voor hen en dat ze niet zelf hoeven af te wassen.
Heb helaas geen linkje meer daarvan.
En wat gebeurd er met de taarten enz? Ze eten maar 1 stuk, en de rest dan? Ze gooien het toch niet weg hoop ik?
SdaphneS schreef:Zullen weer on topic gaan?
Sokje_6 schreef:Steeph schreef:Hoe weten studenten-woning-verhuurders of je student bent of niet? Aan het begin moet je een bewijs van inschrijving aanleveren, maar is het daarna op goed vertrouwen of kunnen ze dat ergens controleren?
Ze checken het jaarlijks.
Steeph schreef:Maar waar dan? Ik huur bijvoorbeeld een kamer in de private sector, maar ik mag hopen dat mijn huurbaas niet zo bij mijn school kan opvragen wat mijn studievoortgang is
En hoe doen woningcorporaties dat dan? Waar halen zij de gegevens vandaan waar in staat dat ik nog student ben?
karuna schreef:Finland. Niet echt veel vluchten vanaf hier. Voor mij is turbulentie een extra iets. Snel ziek en lijf kan ermee stoppen deels bij teveel klappen.
En ja ik vraag me af hoe ze willen starten met dergelijke windstoten. Ongeacht waarheen ze vliegen
Enne vliegtuig moet eerst hier zien te komen dat is de grootste hobbel nog voor maatschappij.