Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Ghostattack schreef:Geen idee eigenlijk, maar ik weet wel dat je een lastig in z'n geheel weg kunt werken. Tenzij je een chemische behandeling toe kunt passen of een heul goede verstop plaats hebt, blijkt het heupbot in de praktijk lastig weg te werken.Je kan je lichaam hier in Nederland ook aan de wetenschap doneren. Het AMC heeft bijvoorbeeld vriezers vol complete lichamen waar studenten snijzalen op doen.
Dan nog iets lugubers daarover: Een menselijk lichaam wat "op" en dus niet meer gebruikt kan worden voor de wetenschap, mág bij het gewone afval gedumpt worden. Dit doen ze alleen niet omdat het een beetje vreemd is als de vuilophalers een lichaam tegenkomen bij het legen van de containersOverigens gaat zo'n lichaam circa 20-30 jaar mee.
Wat doen ze dan met je? Leggen ze je aan de weg voor de Rendac?
Maar goed, hoe ze dat binnen organisaties/volgens protocol doen weet ik niet.
Varekaj schreef:Ken je die fontein van cola en mentos? De vraag was of een menselijke maag zou ontploffen als je dat samen inslikt. Dat hebben ze toen ook getest met een varkensmaag voor zover ik me herinner, omdat dat heel gelijkend is.
Resultaat was trouwens dat het niet kan, je maagzuur neutraliseert alles voor het kan "exploderen".
Het menselijke DNA verschilt ook maar minimaal met dat van een regenworm.
Weet je welk de bovenhand heeft als je een gluiperd tegenkomt tijdens stapavond.