Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fee_

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:55

Ik kon niet kiezen dus heb de walvis legging en shirt besteld. De roze. :D

Zit hier dus nog met dikke pens, zonder een enkel teken van een start van een bevalling. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 09:58

Jezelf goed getroost dus Fee!
Ik vind de walvissen ook echt leuk. Had eerst mijn bedenkingen, maar nu het hier ligt en ik het aan heb gezien ben ik om.

Ga zo wat kleren van Julia uitzoeken en maar op de facebookgroep zetten. Heb gewoon teveel en volgende winter past het niet en wil ook niet alles maar bewarenvoor Sophie.

Vrees dat we overigens nog wel heel lang met maat 92 broeken gaan doen. Mevrouw is net zonder luier naar de crèche gegaan en broeken zaten ineens wel weer heel ruim :+

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:03

De insta van kidsdepartement is echt niet goed voor mij trouwens. Ik zie elke keer echt toffe dingen voorbij komen. Denk dat als de kleine geboren is en wat is gegroeid, ik helemaal los ga. :')

Ik vond die walvissen in t begin ook niet zo geweldig als dat ik t nu vind. Ben benieuwd straks als ik t binnen heb. :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 10:28

Is vaak met mini rodini. Denk dat de meeste mensen hier kunnen onderschrijven dat ze eerst MR gewoon vreselijk vonden, maar nu ze het kennen en weten hoe te combineren zijn ze allemaal verslaafd er aan :))

Je moet even wennen aan de prints en alles, maar als je het weet en combineert is het zo tof. En vooral zo heerlijk speels en ‘kind’.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:35

Ja inderdaad. Als ze baby zijn ga je toch denk ik eerst voor de wat standaard dingen. Hoeveel dingen ik in het begin van mijn zwangerschap heb gekocht en toen helemaal tof vond... Ligt het nu al onderop de stapel en denk ik dat ik t nooit aan zal trekken. :+

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:39

Leuk allemaal aan de walvisprintjes!
Ik wacht gewoon tot jullie het allemaal weer gaan verkopen :P

Fee groot gelijk! Hopelijk besluit de kleine dame om je niet nog 2,5 week te laten wachten.

Bayja leuke setjes weer!

Linnie leuk setje, dat kleurtje roze zie ik niet heel vaak voorbij komen.

Keet knappe dame! Zag al foto op de FB, leuk :).

Hier vorige week de MR ezel trui in het roze binnen gekregen, blij mee.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:58

Fee_ schreef:
Ja inderdaad. Als ze baby zijn ga je toch denk ik eerst voor de wat standaard dingen. Hoeveel dingen ik in het begin van mijn zwangerschap heb gekocht en toen helemaal tof vond... Ligt het nu al onderop de stapel en denk ik dat ik t nooit aan zal trekken. :+

Herkenbaar Fee! Daarom probeer ik echt niets te ver vooruit te kopen. Want je smaak verandert gewoon zo ontzettend. Had hier ook dingen liggen, 1x maar aangedaan, moest toch een keer... Maar vond het niet leuk meer idd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 11:02

Dat is wel zo als ze zo heel piep zijn kies je toch voor wat rustigere dingen.
Nu Sophie wat groter wordt trek ik makkelijker wat andere dingen aan.
Maar heb nog steeds meerendeel heel klassiek/rustig voor haar liggen.

Had nu ook in de kleine maatjes bewust niet teveel gehaald. Heb uiteindelijk bij moeten kopen omdat ze lang in 50/56 blijft hangen. En merk dat nu alles wel echt veel gedragen is/wordt.

Vandaag een setje aan wat ik van schoonzusje heb gehad van Noppies. Ik ben gek op katten namelijk.
Afbeelding

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:03

Ja inderdaad! En wat ik nu ook al zie is dat ik heel veel losse dingen heb gekocht en daardoor lastig leuke setjes kan maken.

Probeer nu echt al wel kritischer naar kleding te kijken en dat resulteert in minder impulsieve aankopen.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:05

Hier ook zo Fee! Had met 3 maanden zwanger een hele tas kleertjes van iemand overgenomen, hartstikke blij mee! Uiteindelijk heeft J drie dingen aangehad ofzo. :+ Vond het meeste helemaal niet leuk meer.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:10

Ik maak idd overal wel gelijk setjes van, of neem neutrale kleuren zodat het makkelijk combineren is. Ik probeer ook niet teveel te kopen, omdat je anders zeker in de kleinste maatjes misschien wel niet eens toe komt aan het dragen. En je kan altijd bijkopen.
Maar ook weer niet te weinig, je hebt al was zat in het begin, ga niet ook nog eens constant al die kleertjes wassen :=
Ik heb nu best veel in 50/56 gekocht, de vorige keer had ik daar blijkbaar bijna niks van, omdat hij toen best lang in 44 zat, maar ineens doorstoof naar 50/56 en 62. Daar zat ie wel best lang in.
Alleen met alle nieuwe merkjes die ik nu heb moet ik nog even uitvinden hoe het valt. Sommige dingen van die maat lijken me echt heel groot, dus dat kan dan haast geen newborn zijn. Maar ik zie het wel :+

Ah gossie, dat kattenpakje is ook lief zeg :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:14

Ik heb nog 2 broekjes van +1 liggen in 1M en 0-3M. 1 of 2 keer gedragen.
Zal ze van de week op de FB zetten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:26

Ik vind HoJ heel leuk voor baby's <3 Ik vind de babyfase trouwens ook echt heel leuk, zo blij dat we nog een keer mogen straks. O groeit me veel te snel :=

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:04

Lautje dat is onwijs leuk!!!! Ik ben ook kattenbak.. :)

Check zijn speen. :)

Shirtje is gekregen van mijn papa en bonusmama. Had ik zelf waarschijnlijk niet gekozen, maar ik vind het best lief en stoer. :)

Afbeelding

KATTENFAN.. :+
Laatst bijgewerkt door Balou_k op 18-03-19 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:06

Ik heb een mix van drukke kleding en rustige kleding in de kast. Laatst was meneer ‘s morgensvroeg al heel druk dus ook drukke kleding aangedaan. Meestal combineer ik rustig met druk. Nu had hij aan zoals hij was.

Ik moest ook erg wennen aan MR maar zowel ik als mijn zoontje zijn fan van de teckels en de gele kikker trui. Nog steeds op jacht naar de gele ezel trui en ook nog naar een tuinbroek. Die van hem staat helaas op Mp. Zodra hij zit schieten de drukkers open

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:36

Ik ben vrij selectief in wat ik leuk vind van MR. De walvissen bijvoorbeeld zou ik zelf niet zo snel kopen, de bananen vind ik wel weer erg leuk. Ik houd ook van iets klassiekere kleding.

Mijn ezels oap trui wordt te klein, vandaag voor het laatst aan en dan de kast in voor 2.0 denk ik. ;(

Och kijk die twee babies hier boven dan. Zo zoet. <3

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:45

Ik vind sommige prints wel heel leuk, andere vind ik verschrikkelijk. Ik vond de bananen in eerste instantie wel erg leuk, maar het feit dat ze van die rare tanden hebben kan ik niet aan wennen :=

De walvissen vind ik wel supertof! Maar blijf het nieuw vooralsnog toch echt te duur vinden... Dus ik houd het bij sale of tweedehands.

Nr 2 heeft idd wel al een hele andere garderobe dan nr 1 had. Ben zo benieuwd naar hem, voor hetzelfde geld is het een compleet ander kindje dan nr 1 en staat het helemaal niet, wat ik allemaal heb gekocht -O-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:46

Vind het meeste van MR echt te heftig :) maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:00

Haha Britt, dat is ook precies mijn gedachte over nummer 2. Mijn oudste dochter heeft wel een tintje maar ik denk wel eens wat als deze baby blank is? Dan staan de kleertjes ineens heel anders.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:02

MR is heerlijk! Ik wil alleen het liefst rompers en die hebben ze niet in O's maatje.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 17:09

Romper van mini zijn geweldig. Dragen 3 tot 4 maten door zo lekker stretchy. En blijven top mooi.

Net bij kids geweest voor mijn bang bang trui. Super opgelost. Heb een hele mooie rose suspender jurk van Gray Label gekregen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 19:02

Afbeelding
Afbeelding
Zo blij mee :))

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:25

Wauw mooi lautje!!

Urbanus