Ik heb ooit een ‚date‘ gehad met iemand die Sip heette. Vond het toen extra sneu dat ik hem afwees (toen was Sip sip).
Bij de naam Jaap kan ik sowieso alleen maar aan de animal crackers denken van Andre van Duin.‚Mijn naam is Jaap, ik barst van de slaap‘(Jaap aap)
Animal crackers heb ik echt nooit gekeken. Ik vond en vind André van Duin sowieso al niet veel, maar AC was wel het dieptepunt geloof ik...
Mijn broer had een cassette bandje met alle liedjes Later wel eens een kür gezien bij JA (show blok) op die liedjes en dat was wel super grappig.
Ibbel schreef:Tja, als Jaap zich in z'n vingers snijdt, heeft Jaap een jaap Ik snap ineens waarom jij kookt bij jullie thuis. Dat scheelt weer een woordgrapje
Nee ik heb een Peugeot reclame en ik zou echt nooit een Peugeot van me leven willen hebben. Maar toch liever die dan een voor pampers of kindershit
Ik over informatie als je wilt scheiden Omdat je het niet eens raakt over de onuitspreekbare naam van je koter
Hier ook Adblock zowel op laptop als iPhone. Reclame is bijna even irritant en overheersend aanwezig als kinderen
Mars schreef:Reclame is bijna even irritant en overheersend aanwezig als kinderen Dit is de beste vergelijking ooit