De hints zijn de cadeautjes, ik zie het alleen (nog) niet dus als iemand mij wilt helpen... graag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn schreef:![]()
![]()
Wat een feestje gisteravond en wat ben ik verwend!
[ [url=m/TkkXKY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar is 'ie dannn!(even mijn adres weggewerkt)
[ [url=m/EzBSh9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na het uitpakken, wat een luxe doos! Very pretty.
[ [url=m/Fxzysw.jpg]Afbeelding[/url] ]Dacht ik bij het openen...
[ [url=m/CGrLR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Holy!!! toen ik het had uitgestald! Wat enorm veel!
[ [url=m/YbmEIz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na het uitpakken van de eerste cadeautjes, en nog geen hint te hebben gevonden, stuitte ik plots op dit notitieboekje. Heel sjiek, maar maar maar.. Roze! (Mijn flop!)
Ik kon er om lachen, dit had mijn Secret Santa expres gedaan. 'Oh hey, zal er iets ingeschreven staan wat misschien een hint is?' zegt mijn vriend ineens die bij het uitpakken aanwezig was.
[ [url=m/FMYjdX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dpJxqA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YmRBKm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo waar!Een lief berichtje, een woordzoeker waar 'achtentwintig' uit kwam en nog meer hints. Eerste bericht geschreven in 2009, gek op ROZE!
Eenhoorns en iets in het pakket bevat de naam van één van de huisdieren van mijn Secret Santa.
'Wedden dat die naam Pip is? Die op de vel met stickers staat' zegt mijn vriend weer.
Oh wat was hij op dreef.![]()
[ [url=m/KY62t5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al mijn cadeaus uitgepakt!... Rituals, een film, kleurboekjes van Disney, veeeel snoepgoed (Die is van mij! Riep mijn vriend toen de eerste uit de verpakking kwam, dus zoals op de foto te zien.. er werd al snel dankbaar gebruik van gemaakt
)
Max Factor lipstick, maskertje en shampoo, een mooi kaarsje.. aaah jongens wat ben ik verwend!!!!
Dus.. 28 jaar, roze, lid sinds 2009.. eenhoorns en uiteraard.. PIP!![]()
Lolacabana, ben jij mijn geweldige Secret Santa?!![]()
AnnetteFlame schreef:Wauw wauw wauw ik heb geen woorden voor mijn pakket ZO COOOOOOL!!!
Er was er maar 1 met een kat (twee maar 1 heeft een hollandse naam) en een paard met japanse naam en dat is Rena100
Wauw wat ben jij een super santa!!! Ik ben zoo verwend![]()
![]()