Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Britta31 schreef:Weet iemand hoe ik de kabouters in huis weg kan krijgen?Er is een pak stroopwafels vermist maar niemand in ons gezin heeft het gedaan.Dus toch de kabouters.
Rattengif in de stroopwafels.
dees_daan schreef:Ik denk het wel![]()
Ik vraag me af waarom er zoveel mensen lid zijn van de ANWB terwijl ze echt hartstikke duur zijn en het veel goedkoper kan.. de ANWB echtparen daargelaten die voor de kortingsbonnen op de appeltaart gaan maar ik kan er echt niet bij dat ze zo groot zijn en dan nog zo prijzig zijn..
Janneke2 schreef:dees_daan schreef:Ik denk het wel![]()
Ik vraag me af waarom er zoveel mensen lid zijn van de ANWB terwijl ze echt hartstikke duur zijn en het veel goedkoper kan.. de ANWB echtparen daargelaten die voor de kortingsbonnen op de appeltaart gaan maar ik kan er echt niet bij dat ze zo groot zijn en dan nog zo prijzig zijn..
Eh - ik ben lid omdat ik het een goede organisatie vind.
Bijvoorbeeld de bewegwijzering doen ze.
Er is een test Kees (...die term gebruikt de fietsersbond, waar ik "helaas" ook lid van ben, want de anwb concentreert zich erg op koekblikken) en er is een reisbureau en nog een hele serie zaken waar je je voordeel mee kunt doen (van een creditcard tot een winkel met wandelschoenen)
...en oh ja: ze hebben ook nog de wegenwacht.
Ik vind dat lidmaatschap niet duur.
En ik reken doorgaans niet compleet naar "haal ik het er uit", bij mijn ziektekosten ben ik ook blij als ik meer betaal dan kost.![]()
Maar als je echt niet bij de club wil horen: even goede vrienden, er is een soort 'stand alone wegenwacht' buiten de anwb.
Avelienvd schreef:Hoog bedrag valt ook wel mee €50 voor pechhulp buiten je woonplaats en rond een 90 voor alles erop en eraan in heel Nederland.
Per maand dus nog geen €10
Floriske schreef:Wat is goedkoper: een spaarlamp branden of kaarsen branden? (en dan bij de lamp alle kosten, zowel aanschaf als de elektriciteit die de lamp verbruikt en bij kaarsen heb ik het over kaarsen met 60+ branduren, geen waxinelichtjes)