Al mijn gegevens zijn ook binnen 2 seconden googlen te vinden... Nouja, zolang er maar niet een of andere creep voor de deur staat neem ik dat maar voor lief.
Sowieso is privacy tegenwoordig een wassen neus. Als ze je willen vinden lukt dat heus wel. Niet om iemand bang te maken hoor, maar als de belastingdienst op 1 januari al weet dat er precies niks op mijn betaalrekening staat kan een beetje zichzelf respecterende hacker er zo achter komen welke cupmaat ik heb.
Hahahaha, lekker scherp. Maar inderdaad, the booty
Flessuh
Geplaatst: 03-05-17 08:31
Volgens mij heb ik Tinder wat overbelast Krijg vandaag ineens allemaal profielen weer te zien die gister dus ook al voorbij kwamen En ja daar zaten een aantal likes tussen.
DanielleB
Geplaatst: 03-05-17 08:46
gebeurt wel vaker toch.. Had ik ook wel eens. Ik had zelfs iemand als match en kreeg toen ook nog het profiel te zien om te swipen
Thenexttry
Geplaatst: 03-05-17 08:51
Gimme_Spurs schreef:
Ik zal het hem zeggen morgen. Zijn nummer heb ik nou toch al
als jij zijn nummer invoert op facebook ( dus bij zoeken waar je normaal een naam invoert ) Dan kom je op zijn facebook, als zijn nummer daar aan gekoppeld is tenminste.
Flessuh
Geplaatst: 03-05-17 08:56
DanielleB schreef:
gebeurt wel vaker toch.. Had ik ook wel eens. Ik had zelfs iemand als match en kreeg toen ook nog het profiel te zien om te swipen
Dat was niet onder een andere naam? 2e profiel er naast
Maar ja, het gebeurt wel vaker maar dit waren wel heel veel dezelfde achter elkaar
anne_bento
Geplaatst: 03-05-17 09:02
Wat gaan jullie snel zeg met de berichten, kan niet meer overal op reageren, sorry
Geryon: ik zou dat zeker doorsturen naar z'n vriendin, maar dat ben ik, ik zou dat zelf ook willen weten als mijn vriend zoiets zou flikken
jooproo: het is al meer gezegd, maar laat haar gaan... ik zou niet eens meer nu weer om een uitleg vragen. Het is echt alles behalve netjes hoe ze met je omgaat maar kies voor jezelf, breek die knoop door, hoe jammer het ook is
DanielleB: wat leuk allemaal, zo te horen zit het helemaal goed, leuk om weer eens wat positiefs te lezen ook haha! Blij voor je
florence123: ik ken dat, meerderen tegelijk "hebben lopen". Die nummer 1 zou ik gewoon rustig aanhouden en maar zien hoe het loopt. Zelfde geld voor nummer 2. Zou ik niet afzeggen, sommige mannen zijn echt geen appers maar wel echt heel leuk, zonde om dat te laten lopen? Die ex tinderboy laten gaan
_Reneee: ik moet zeggen dat ik ook mannen altijd opspoor haha, soms nog voor ik ze naar rechts swipe, iets met nieuwsgierig aagje maar een bericht sturen?! dat gaat echt way to far
Wat betreft iemand die slecht zoent... ik vind het echt een afknapper als het nog niet heel slecht is valt het misschien te redden maar als het heel slecht is, ben ik wel klaar eigenlijk. Maar moet zeggen dat ik wat zoenen betreft mazzel heb steeds geloof ik haha.
Ik tinder als ik me verveel nog en heb besloten alleen nog mannen naar rechts te swipen die echt heeeeeel leuk zijn heb nog 19 matches staan en 7 gesprekken, maar moet zeggen dat ik er weinig zin in heb en moeite in steek. Heb nog 4 "scharrels" lopen, alle 4 niet via tinder heb daar al m'n handen vol aan dus laat al die tinder dingen maar rusten voor nu. Merk ook dat ik benauwd wordt van het idee om weer een relatie te krijgen, dus ik vind het best even prima zo
DanielleB
Geplaatst: 03-05-17 09:03
Nee het was precies hetzelfde profiel
anne_bento
Geplaatst: 03-05-17 09:08
DanielleB schreef:
Dit heb ik ook gehad ja. Sowieso dat mensen meerdere keren voorbij komen maar ook een match inderdaad, ook raar.