Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zuchini schreef:Gisteren ook, vliegendeken op marktplaats, binnen het uur verkocht opgehaald en betaald. Dat zijn echt de goede momenten.... alleen jammer dat ze het bijbehorende vliegenmasker niet wilde haha. Dat gaat wat lastiger worden denk ik.
Lieshorses schreef:Some people..
Heb 2 van die nieuwe rekenboeken erop staan voor een tientje.
Gaat iemand gewoon serieus 9 euro bieden.
Ik vraag me dan toch echt af wat er in die mensen omgaat..
Varekaj schreef:Ik kwam net deze tegen op FB
Het is ook een manier om van de eeuwige vraag "ist ie braaf" af te zijn...
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2660256447
Varekaj schreef:Ik kwam net deze tegen op FB
Het is ook een manier om van de eeuwige vraag "ist ie braaf" af te zijn...
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2660256447
tijger22 schreef:Mijn Prestige Top Dressage op Marktplaats gezet gister.
Relatief laag geprijsd vergeleken met de anderen op mp.
Maar nog wel in super staat...
Al 2 onzin biedingen mogen ontvangen
Lienek schreef:tijger22 schreef:Mijn Prestige Top Dressage op Marktplaats gezet gister.
Relatief laag geprijsd vergeleken met de anderen op mp.
Maar nog wel in super staat...
Al 2 onzin biedingen mogen ontvangen
Toevallig tegen gekomen maar relatief laag geprijsd vind ik dan weer niet. Ze staan er ook voor 150,- euro minder op en die van 800+ zien er op de fotos wel een stuk beter uit en zijn ook over het algemeen nieuwere modellen.
Toevallig zelf op zoek naar een dressuurzadel maar ik zou juist die van jou overslaan omdat je niet de goedkoopste bent en duidelijk een ouder model aanbiedt.
Of toch als, maak mooiere en professionelere fotos waar je zadel beter uit komt als het dus vertekenend is.
bruintje123 schreef:Nieuwe vulling heb je als nieuwe eigenaar niet veel aan.
Vaak wil je hem toch pas gemaakt hebben op je eigen paard dus gaat het zadel weer open. Dus vaak zelfs een nadeel dat het al een keer is gedaan.
Ik ken je advertentie verder niet.
Lienek schreef:Dan vind ik die van jou er dus echt slecht uit zien in vergelijking met de anderenals dat dus om dezelfde nieuwere modellen gaat. Maar ik hoop voor je dat iemand hem neemt! Heb je niet een mooi setje zoals een foto met het zadel met een eskadron setje eronder helpt ook veel haha!
bruintje123 schreef:Nieuwe vulling heb je als nieuwe eigenaar niet veel aan.
Vaak wil je hem toch pas gemaakt hebben op je eigen paard dus gaat het zadel weer open. Dus vaak zelfs een nadeel dat het al een keer is gedaan.
Ik ken je advertentie verder niet.
Donna89 schreef:Ik ga jullie waarschijnlijk ook weer vermaken. Gisteren een pony op MP gezet
Heb het eerste zweverige verhaal al binnen met hoe een fantastisch huis ze kunnen geven en of er dan wel iets van de prijs af kan.