Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:26

Ja of in een groep maar met z'n 2en vind ik het ook maf om naar de dierentuin te gaan. Dan denk ik tja leuk...duur hahaha geef mij dan maar gewoon een terrasje waar ik kan buurten. Want persoonlijk geef ik om het spel zelf weinig het is meer de setting van zoiets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:34

Ik word maandag een dagje ontvoerd :D
En ga dinsdag met zonnetje op pad!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:06

Ik ga meestal een hapje eten met dates en vrienden :')

Jammer dat het niks was met die buurjongen Zonnetje!

Wat leuk Kayleigh :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 12:09

Oeh, gaat goed bij iedereen!!

Hier ook mega glitters, gisteravond een date gehad. Was pas om half 2 thuis en als ik vanmorgen niet vroeg :+ op had gehoeven was ik blijven slapen. Hij wist wel hoe ie moest gymmen :roll:

Hij is echt heul heul leuk :~

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:10

Ik heb mijn mening over kleine mannen bijgesteld haha. Als je ligt merk je dat verschil helemaal niet.. :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:14

Gracezellaa schreef:
Ik heb mijn mening over kleine mannen bijgesteld haha. Als je ligt merk je dat verschil helemaal niet.. :=

hahahhaha :+ :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:32

Leuke verhalen weer hier! En ach Zonnetje, dan weet je t maar gelijk dat ie niet zo leuk is! Maar n andere dus ook zo dichtbij?

Haha nee als je ligt merk je t verschil niet in lengte :D

Ik heb vanavond date!!! We hebben er beide zin in!! Hij is pas wel later hier want heeft eerst handbaltraining. Nu genoeg tijd voor mij voor n dutje, daarna huisje kuisen eten mezelf optutten en dat soort dingen. En vast n biertje drinken tegen de zenuwen uiteraard!!
Toch altijd weer spannend zo'n eerste date *\o/*

Merk wel aan mezelf dat de aversie tegen daten echt wel n stuk minder is geworden naarmate je t vaker doet. Denk er nu ook gewoon minder zwaar over ofzo, gewoon van goh, we gaan n gezellige avond hebben en daarna zien we wel verder!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 17:06

Super super leuke verhalen allemaal!! :D
En serieus ik ben wezen midgetgolven met date. Hij had me mee ontvoerd en vertelde toen pas wat we gingen doen en ik dacht oh god nee he. Maar het was echt heel erg leuk hoor en ook een mooie baan dat scheelt ook wel denk ik.
Ik kan er nogsteeds om lachen als ik er aan terug denk dat ik die stick van achter tussen zn voorbenen door stak toen die klaar stond om zijn bal te slaan :')
Oke dat klinkt heel fout, maar het was grappig :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 17:42

Kenyada ik ben er helemaal uit merk dat ik die aversie nu heb en in het verleden helemaal niet.

Ja ik heb nog een 'buurjongen' hahaha.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:18

Hahaha Queelens, mooi omschreven :D :j

Zonnetje, nou dan ben ik benieuwd hoe de andere buurjongen is!je kunt de twee dichtsbijzijnde maar vast even gekeurd hebben toch? :j

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 22:10

Date komt zo.... Spannend!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 01:19

Mijn date kwam vandaag bij de paardjes kijken ondanks dat hij er doodsbang voor is :D We hebben echt een super leuke dag gehad en ik denk dat het een blijvertje is! Morgen (of naja, vandaag eigenlijk) gaan we lekker uit eten en de avond samen spenderen <3

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:23

Aaaah super leuke verhalen joh! Echt heel leuk!!!!
Midgetgolf kan best leuk zijn! Helemaal dat glow in the dark!

Nog steeds super leuk contact met m'n "date" tindermeneer. Binnenkort weer afspreken, moeten even een dagje plannen maar komt helemaal goed. Super leuk ook dat hij zoveel interesse heeft, d'r geeft een fijn gevoel!

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:35

bij mij lopen de matches elke keer op niks uit. of ik heb gene goed gevoel erbij, of de match zegt niks meer of ik voel me er wel goed bij en wordt aan de kant gezet... pfff iemand tips ?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 12:19

Meer tips dan vrolijk verder Tinderen heb ik niet voor je!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 13:00

Idd gewoon door tinderen. Ooit kom je de juiste tegen, of het nu op tinder is of in RL :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 13:14

Of misschien juist gewoon stoppen, als het je zo dwars zit. Het is nou eenmaal een gigantische vleeskeuring en dat kan lachen zijn maar je kan er ook enorm onzeker van worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 13:34

Ik heb echt weer een Super leuke avond gehad, 6 uur lang uit eten geweest en drankjes gedaan :o

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 14:41

Wat leuk robijntjah!

Mijn tindermeneer vroeg of ik het leuk zou vinden om binnenkort een weekendje weg te gaan. Aangezien het super klikt en we beide super enthausiast zijn, lijkt me dit wel heel leuk! Hebben jullie nog wat leuke ideeën? Liefst in Nederland...

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 18:17

mysecrets schreef:
Wat leuk robijntjah!

Mijn tindermeneer vroeg of ik het leuk zou vinden om binnenkort een weekendje weg te gaan. Aangezien het super klikt en we beide super enthausiast zijn, lijkt me dit wel heel leuk! Hebben jullie nog wat leuke ideeën? Liefst in Nederland...

De Veluwe! Maak je er gelijk een dagje sauna van <<) , of Venlo is ook heel leuk!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 18:31

Leuk mysecrets. Ik weet niet waar je woont maar ga lekker naar t andere kant van het land ofzo haha. Ik was zo een keer naar groningen dat was wel leuk een weekendje

Speltip 1 voor tinder; zet de afstand zo laag mogelijk :')
Gisteren een super dagje gehad met mijn tinderman. Nadeel: ik moet hem tot zaterdag missen. Hoewel t waarschijnlijk ook niet eerder gelukt was als we dichter bij elkaar woonden. Iets met drukke agenda's :')
Probleem 2; hij is zo verdomd leuk dat ik hem nu al mis haha damn it :+

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 18:48

Haha Queelens, heeeel herkenbaar.
En drukke agenda's en lange afstand ertussen is niet optimaal.
En dan dat missen inderdaad...
Maaar, je moet er iets voor over hebben houd ik me dan maar ik gedachten :D (met moeite haha)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 19:03

Zeker en als je elkaar dan na een week weer ziet is het extra fijn. :j
Gelukkig bellen we elke dag dat scheelt ook wel een ienieminie beetje om de pijn te verzachten haha _O-

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 19:21

Yunaa schreef:
mysecrets schreef:

De Veluwe! Maak je er gelijk een dagje sauna van <<) , of Venlo is ook heel leuk!

Dat is wel een goed idee <<) haha! Venlo ga ik eens ff opzoeken! Thanks! :)

Queelens schreef:
Leuk mysecrets. Ik weet niet waar je woont maar ga lekker naar t andere kant van het land ofzo haha. Ik was zo een keer naar groningen dat was wel leuk een weekendje

Speltip 1 voor tinder; zet de afstand zo laag mogelijk :')
Gisteren een super dagje gehad met mijn tinderman. Nadeel: ik moet hem tot zaterdag missen. Hoewel t waarschijnlijk ook niet eerder gelukt was als we dichter bij elkaar woonden. Iets met drukke agenda's :')
Probleem 2; hij is zo verdomd leuk dat ik hem nu al mis haha damn it :+

Ik woon in Haarlem haha, ook goed idee groningen, heb je daar ook nog leuke dingen om te doen?
Aaah dat snap ik, wonen jullie zo ver uit elkaar? Aan de andere kant ook wel goed, als je elkaar altijd zo vaak ziet gaat het allemaal zo snel en wordt het zo snel gewoon!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 19:23

Mijn tinderafstand stond op 8 km.
Wil je chatten met je match, staat die ineens op 130 KM :+