Ik hoop dat ik slaag, want ik heb mijn makeup goed gedaan
beetje jammer als ik het verpest met huilen hahahah Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
beetje jammer als ik het verpest met huilen hahahah sterreke98 schreef:Ik heb straks mijn derde theorie examen van de auto. En ik ben enorm bang. Ik moet gewoon slagen.. Anders geen tussen tijdse toets dit jaar..
Ik hoop dat ik slaag, want ik heb mijn makeup goed gedaanbeetje jammer als ik het verpest met huilen hahahah
.
Shettepret schreef:Mijn vriend is de 13e jarig en wordt dan 30. We zijn nog maar 2,5 maand samen en zijn ouders en zussen weten nog niet van ons (door omstandigheden), de rest van zijn familie wel en vrienden wel. Ik kan dus niet bij hem zijn op zijn verjaardag door zijn zussen en ouders.
Ik hecht heel veel waarde aan verjaardagen ed en ik vind het dan ook echt heel erg dat ik niet bij hem kan zijn.
Kan er wel van huilen (klein kind).
Maar hierdoor vind ik zijn ouders en zussen bij voorbaat dus al vreselijk omdat ik door hun (ze weten het ergens heus wel maar staan op hun strepen en willen het nog niet wten) niet bij mijn vriend kan zijn op zijn bday....
Stomme lui
Je kan er toch gewoon heen
Shettepret schreef:Mijn vriend is de 13e jarig en wordt dan 30. We zijn nog maar 2,5 maand samen en zijn ouders en zussen weten nog niet van ons (door omstandigheden), de rest van zijn familie wel en vrienden wel. Ik kan dus niet bij hem zijn op zijn verjaardag door zijn zussen en ouders.
Ik hecht heel veel waarde aan verjaardagen ed en ik vind het dan ook echt heel erg dat ik niet bij hem kan zijn.
Kan er wel van huilen (klein kind).
Maar hierdoor vind ik zijn ouders en zussen bij voorbaat dus al vreselijk omdat ik door hun (ze weten het ergens heus wel maar staan op hun strepen en willen het nog niet wten) niet bij mijn vriend kan zijn op zijn bday....
Stomme lui
Flux schreef:Confession: Ik heb net mijn eigen kat door het huis gejaagd omdat hij loopt te zeuren om eten. Het ging zover dat ik hem in de hoek heb gedreven en hij uit wanhoop begon te blazen en miepen. Ik ben er niet trots op, maar ik ben stiekem heel erg jaloers dat hij dit gedrag eigenlijk alleen bij mij flikt, en niet bij mijn vriend (die ook geen fluwelen handjes heeft).
Xanthippe schreef:sterreke98 schreef:Ik heb straks mijn derde theorie examen van de auto. En ik ben enorm bang. Ik moet gewoon slagen.. Anders geen tussen tijdse toets dit jaar..
Ik hoop dat ik slaag, want ik heb mijn makeup goed gedaanbeetje jammer als ik het verpest met huilen hahahah
Ik duim, heel veel succes!!
Confession: ik laat de hond veel vaker los lopen dan dat mijn vriend weet. Hij is er niet zo voor dat hij bijvoorbeeld los mee naar de brievenbus gaat, en ik heb daar totaal geen problem mee... Dus de pup mag enkel los mee als de vriend niet thuis is
sterreke98 schreef:sterreke98 schreef:Ik heb straks mijn derde theorie examen van de auto. En ik ben enorm bang. Ik moet gewoon slagen.. Anders geen tussen tijdse toets dit jaar..
Dankjewel!
Ik ben inmiddels eindelijk geslaagd![]()
Gelukkig zit je make-up goed om te vieren dan
zooo lief die film...
gerpiegorp schreef:Heel sneue confession:
Ik ben dus ongesteld en zat lekker achter de computer om te "leren" voor mijn tentamen Frans. Ik stond op om mijn oplader voor mijn mobiel te pakken van beneden en het voelde een beetje raar, alsof ik er geen nieuwe maandverband had ingeplakt. Ik dus naar de wc, geen maandverband en verschrikkelijk doorgelekt (op mijn gelukkig zwarte broek).![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kun je dat in godsnaam vergetenGelukkig was het niet doorgelekt op mijn computerstoel, dat zou pas erg zijn
Nog een confession: ik heb 10 minuten zitten twijfelen of ik wel op versturen moest klikken.okee, tijd om naar bed te gaan
SindyKaya schreef:gerpiegorp schreef:Heel sneue confession:
Ik ben dus ongesteld en zat lekker achter de computer om te "leren" voor mijn tentamen Frans. Ik stond op om mijn oplader voor mijn mobiel te pakken van beneden en het voelde een beetje raar, alsof ik er geen nieuwe maandverband had ingeplakt. Ik dus naar de wc, geen maandverband en verschrikkelijk doorgelekt (op mijn gelukkig zwarte broek).![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kun je dat in godsnaam vergetenGelukkig was het niet doorgelekt op mijn computerstoel, dat zou pas erg zijn
Nog een confession: ik heb 10 minuten zitten twijfelen of ik wel op versturen moest klikken.okee, tijd om naar bed te gaan
Die eerste is heel gênant maar ik vind het geen confession
Anoniem schreef:Ik heb sinds kort aanstaan dat je meldingen van Facebook krijgt als je precies één, twee of drie jaar geleden iets hebt geplaatst. Krijg bijna elke dag zo'n melding en ga dan kijken wat het is. Meeste dingen zijn zo knullig en beschamend dat ik ze verwijder zodat mijn vrienden niet kunnen zien wat voor retard ik was (ben?).